институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: ПРОБЛЕМА ВЗАЄМИН В ПСИХОЛОГІЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІ

Каталог пособий и учебных материалов | Психология | Курсовая | Страниц: 31 | Год: 2010 | Размер: 998 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

ПРОБЛЕМА ВЗАЄМИН В ПСИХОЛОГІЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІ

Зміст

ВСТУП..............……………………………………………………………………3
Розділ 1.ПРОБЛЕМА ВЗАЄМИН В ПСИХОЛОГІЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІ
1.1.Розвиток і особливості взаємин школярів
1.2. Формування особистості підлітка в проблемі взаємин
1.3. Характеристика взаємовідносин підлітків з однолітками та дорослими в підлітковому віці
Висновки до першого розділу
2. ПІДЛІТОК І ГРУПА
2.1. Методика «(Q-сортування тенденцій поводження в групі»
2.2. Проведення методики
ВИСНОВКИ...........................................................................................................31
ЛІТЕРАТУРА.........................................................................................................33
Cмотрите также:
Особливості взаємостосунків з однолітками та дорослими в підлітковому віці

ЗМІСТ ВСТУП..............……………………………………………………………………3 Розділ 1.ПРОБЛЕМА ВЗАЄМИН В ПСИХОЛОГІЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІ............7 1.1.Розвиток і особливості взаємин школярів.....................................................7 1.2. Формування особистості підлітка в проблемі взаємин..............................12 1.3. Характеристика взаємовідносин підлітків з однолітками та дорослими в підлітковому віці...................................................................................................15 Висновки до першого розділу..............................................................................21 Розділ 2. Практична частина................................................................................23 2.1. Методики експерименту............................................................................23 2.2.Проведення методики та аналіз результатів................................................25 Висновки до другого розділу...............................................................................28 ВИСНОВКИ...........................................................................................................29 ЛІТЕРАТУРА.........................................................................................................31 Додаток А...............................................................................................................32

Особливості самоприйняття в юнацькому віці

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1.ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ САМОПРИЙНЯТТЯ В НАУКОВІЙ ЛІТЕРАТУРІ 5 1.1. Поняття самоприйняття в психологічній літературі 5 1.2. Аналіз наукових концепцій та підходів у вивчення проблеми самоприйняття в психологічній літературі 12 1.3. Вікові особливості юнацтва 14 Висновки до 1 розділу 21 РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ВИВЧЕННЯ САМОПРИЙНЯТТЯ В ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ 22 2.1. Методи дослідження самоприйняття в психологічній літературі 22 2.2. Аналіз результатів дослідження самоприйняття в юнаків та дівчат 25 2.3. Засоби психокорекції самоприйняття в юнацькому віці 28 Висновки до 2 розділу 36 ВИСНОВКИ 38 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 40

ПРОБЛЕМА ДИТЯЧИХ ВЗАЄМИН У НАШІЙ ТА ЗАКОРДОННІЙ ПЕДАГОГІЦІ ТА ПСИХОЛОГІЇ В ІСТОРИЧНОМУ АСПЕКТІ

ЗМІСТ ВСТУП 2 1. ПРОБЛЕМА ДИТЯЧИХ ВЗАЄМИН У НАШІЙ ТА ЗАКОРДОННІЙ ПЕДАГОГІЦІ ТА ПСИХОЛОГІЇ В ІСТОРИЧНОМУ АСПЕКТІ 4 1.1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ 4 1.2. ПРАКТИЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ 6 2. ВІДНОСИНИ, ВЗАЄМИНИ У ДОШКІЛЬНОМУ ВИХОВАННІ 10 2.1. ПОНЯТТЯ ВІДНОСИН ТА ВЗАЄМИН У КОЛЕКТИВАХ 10 2.2. ВІКОВА ДИНАМІКА РОЗВИТКУ ВЗАЄМИН ДОШКІЛЬНИКІВ 13 ВИСНОВОК 15 ЛІТЕРАТУРА 16

Гра у розвитку взаємин дітей

ПЛАН. ВСТУП....................................................................................................3 І. Моральне виховання .......................................................…….......5 ІІ. Формування взаємин дітей дошкільного віку...........................6 ІІІ. Гра у розвитку взаємин дітей............................................8 3.1. Молодші дошкільники.....................................................11 3.2. Середній дошкільний вік.................................................13 3.3. Старші дошкільники................................................……17 IV. Становлення взаємин дітей у трудовій діяльності ...............21 V. Спільна продуктивна діяльність на заняттях як засіб формування взаємин дошкільників ………………………………..29 ВИСНОВОК …………………………………………………………...36 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА ……………………………………37

Вплив сімейних взаємин на розвиток дитини

ВСТУП 3 І. ПОНЯТТЯ СІМ’Ї ТА РОДИНИ. 7 1.1. Стадії життєвого циклу сім’ї та їх задачі 7 1.2 Структура і функції сім’ї 16 2. ТИПИ СІМЕЙНИХ ВЗАЄМИН ЯК ОСНОВНИЙ ФАКТОР РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ 24 2.1. Стилі сімейного виховання 24 2.2 Вплив сімейних взаємин на розвиток самооцінки дитини (молодший шкільний вік - 7-11 років) 30 ЛІТЕРАТУРА 36 ДОДАТКИ 38 ДОДАТОК 1 38

Гастрономічний код у зображенні образів персонажів і взаємин між людьми у романі Еміля Золя Черево Парижу

Вступ 2 Розділ І. Семантика образів матеріально-тілесного низу у світовій культурі та міфології. 5 1.2. «Карнавальна культура» як один із проявів сакралізації профанічного низу. 5 1.2. Світосприйняття очима письменників-натуралістів. 13 1.3. Образи «тіла» і «бенкетування» в світовій літературі. 18 Розділ ІІ. Філософський зміст роману «Черево Парижу» Еміля Золя. 29 2.1. Психологія «товстих» і «худих» через призму натуралістичного відтворення дійсності. 29 2.2. Центральний ринок – «стійке тваринне щастя». 33 2.3. Текстовий натюрморт як досвід імпресіоністичного живопису в літературі. 37 Висновки 40 Список використаної літератури 43

Характеристика сімейних взаємин і психофізичні особливості підліткового віку

Зміст І. Вступ. ІІ. Характеристика сімейних взаємин і психофізичні особливості підліткового віку. 1.1. Огляд вітчизняної і закордонної психології - непедагогічної літератури з проблем виховання і сімейних взаємин. ІІІ. Опис методик дослідження і його організація. 3.1. Опис діагностичних методик. 3.1.1. Діагностика тривожності в підлітка. 3.1.2. Діагностика стану агресії в підлітків. IV. Висновок. V. Використана література.

Дослідження впливу конфліктних подружніх взаємин на характер та особливості розвитку дитини

Зміст Вступ 3 Розділ 1. теоретичні засади технологій формування особистості дитини 7 1.1. Сім’я як об’єкт соціально-педагогічної діяльності 7 1.2. Психолого педагогічні особливості та функції сім’ї як суб’єкта виховання дитини 11 1.3. Шляхи виявлення і попередження конфліктів між подружжям і розвитком дитини 17 Розділ 2. Методи соціально-педагогічної роботи у процесі дослідження конфліктних подружніх взаємин та їх впливу на характер і особливості дитини 25 2.1. Методи соціальної роботи із конфліктними сім’ями 25 2.2. Особливості впливу конфліктних подружніх взаємин на характер і особливості дитини 31 2.3. Експериментальне дослідження впливу конфліктних подружніх взаємин на характер і особливості дитини 35 Висновки 46 Список використаної літератури 49 Додатки 53 Доповідна записка доклад - 4 стор. Об’єктом дослідження - являється процес соціально-педагогічної роботи щодо особистості дитини у конфліктних сім’ях. Предметом дослідження - є методи соціально-педагогічної роботи у процесі дослідження конфліктних подружніх взаємин та їх впливу на характер і особливості розвитку дитини. Метою дослідження - виявити та обґрунтувати методи соціально-педагогічної роботи у конфліктних сім’ях та виявити особливості впливу конфліктних подружніх взаємин на характер і особливості розвитку дитини.

Краса чистих людських взаємин

Тема: Краса чистих людських взаємин Предмет: зарубіжна Вид: твір

Сім'я як чинник виховання молодшого школяра

ВСТУП 3 І. ПОНЯТТЯ СІМ’Ї ТА РОДИНИ. 5 1.1. Стадії життєвого циклу сім’ї та їх задачі 5 1.2 Структура і функції сім’ї 14 2. ТИПИ СІМЕЙНИХ ВЗАЄМИН ЯК ОСНОВНИЙ ФАКТОР РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ 21 2.1. Стилі сімейного виховання 21 2.2 Вплив сімейних взаємин на розвиток самооцінки дитини (молодший шкільний вік - 7-11 років) 26 ВИСНОВКИ 30 ЛІТЕРАТУРА 32 ДОДАТКИ 34 ДОДАТОК 1 34