институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Соціологічне дослідження та статистична обробка і аналіз емпіричної інформації

Каталог пособий и учебных материалов | Социология | Контрольная | Страниц: 16 | Год: 2006 | Размер: 19 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Соціологічне дослідження та статистична обробка і аналіз емпіричної інформації

Зміст
1. Соціологічне дослідження: поняття, етапи, види . 3
2. Статистична обробка і аналіз емпіричної інформації 13
Використана література. 16

Використана література.
1. Економічна соціологія: Назч. посібник В. М. Ворона, В. Є. Пилипен-ко та ін. — К.: Ін-т соціології НАН України. 1997.
2. Как провести социологическое исследование. — М.: Политиздат, 1990.
Капитонов 3. А. Социология XX века: История й технологии. — Рос-тов-на-
3. Кравченко А. Й. Социология: Учеб. для вузов. — М.: Логос, Екате-ринбург: Деловая книга, 2000.
4. Осадчая Г. Й. Социология социальной сферы: Учеб. пособие. — М.: Изд-во МГСУ Союз, 1999.
Cмотрите также:
Методика і процедура збору, аналізу соціологічної інформації, розробки звіту і рекомендацій їх впровадження у практичній діяльності

Зміст Вступ 3 1. ЗБІР СОЦІОЛОГІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ ТА ЙОГО МЕТОДИ 4 2. АНАЛІЗ СОЦІОЛОГІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ, РОЗРОБКА ЗВІТУ І РЕКОМЕНДАЦІЙ 8 Висновки 12 Література 13 Вступ Соціологічне дослідження уявляє собою систему логічно послідовних методологічних, методичних і організаційно-технічних процедур, що підкоряється єдиній цілі: отримати точні і об’єктивні дані про вивчаємий соціальний об’єкт, явище або процес. Збір соціологічної інформації, її обробка та аналіз, вироблення звіту і рекомендацій являються етапами соціологічного дослідження, які безпосередньо стосуються практичних питань проведення дослідження, інтерпретації і осмислення отриманої інформації. Передує цьому процесу теоретичне обґрунтування концепції дослідження, тобто його основи, на якій базується емпірична частина наукового пошуку. Вона співвідноситься з етапом збору, як перший розділ з другім, є його методологічною основою. Відповідно, збір інформації та її подальша обробка, є другим етапом дослідження, що має свої властивості та вимоги до процедур.

Особливості прояву агресії у дітей, що виховуються в неблагополучних сім’ях

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 6 АГРЕСІЯ ЯК ПСИХОЛОГІЧНЕ ЯВИЩЕ 6 1.1. Теоретичні підходи до проблеми вивчення агресії 6 1.2. Форми та види агресії 10 1.3. Агресія і агресивність. Характеристика агресивності та методи її дослідження 16 Висновки до 1-го розділу 20 РОЗДІЛ 2 21 ФОРМУВАНННЯ АГРЕСИВНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ В УМОВАХ СОЦІАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА 21 2.1. Розвиток агресії у підлітків 21 2.2. Вплив соціального середовища на формування підліткової агресії 25 2.3. Вплив неблагополучної сім’ї на формування агресії підлітка 28 Висновки до 2-го розділу 34 РОЗДІЛ 3 35 ДОСЛІДЖЕННЯ АГРЕСІЇ ПІДЛІТКІВ З НЕБЛАГОПОЛУЧНИХ СІМЕЙ 35 3.1. Обґрунтування мети та завдань дослідження, характеристика бази дослідницької практики 35 3.2. Методи збору емпіричної інформації 36 3.3. Збір емпіричної інформації, її обробка та інтерпретація 39 Висновки до 3-го розділу 47 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ 48 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 50 ДОДАТКИ 52

Аналіз проведення маркетингових досліджень споживачів

Зміст Вступ 3 Розділ 1 Планування та проведення маркетингових досліджень 4 1.1 Поняття проведення досліджень в маркетингу 4 1.2 Роль інформації для маркетингових досліджень 7 1.3 Система аналізу маркетингової інформації 11 Розділ 2 Аналіз проведення маркетингових досліджень споживачів 13 2.1 Схема маркетингового дослідження 13 2.2 Представлення результатів дослідження 18 2.3 Проведення маркетингових досліджень на підприємстві 20 Розділ 3 Обробка маркетингової інформації 30 3.1 Збір інформації у маркетингових дослідженнях 30 3.2 Концепція системи маркетингової інформації 32 3.3 Пропозиції по удосконаленню діяльності підприємств 35 Висновок 37 Використана література 38

Маркетингові дослідження споживчих мотивацій на ринку взуття

ВСТУП 8 РОЗДІЛ 1. АНАЛІЗ ВПЛИВУ СУЧАСНИХ ЧИННИКІВ МАКРО- ТА МІКРОМАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА НА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА 11 1.1. Чинники макромаркетингового середовища 11 1.1.1. Політичні чинники 11 1.1.2. Економічні чинники 12 1.1.3. Природні чинники 14 1.1.4. Демографічні чинники 15 1.1.5. Науково-технічні чинники 16 1.1.6. Культурні чинники 17 1.2. Чинники мікромаркетингового середовища 18 1.2.1. Компанія 18 1.2.2. Споживачі 19 1.2.3. Постачальники 19 1.2.4. Конкуренти 19 1.3. Зведена таблиця основних чинників 19 1.4. Визначення проблеми та аналіз альтернативних шляхів її вирішення 25 1.5. Розробка гіпотези сегментування 27 РОЗДІЛ 2. ПЛАНУВАННЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 29 2.1. Мета маркетингового дослідження 29 2.2. Пошукові питання 29 2.3. Аналіз джерел вторинної інформації 30 2.4. Методологія збору первинної маркетингової інформації 32 2.4.1. Профіль респондентів 33 2.4.2. Вибір та обґрунтування методів збору первинної інформації 33 2.4.3. Організаційні питання проведення збору первинної інформації 34 2.4.4. Розробка анкет 34 2.4.5. Таблиця відповідності пошукових питань питанням анкети 36 2.7. Результати маркетингового дослідження 38 РОЗДІЛ 3. СТАТИСТИЧНА ОБРОБКА МАРКЕТИНГОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ 48 3.1. Планування вибірки 48 3.2. Аналіз результатів маркетингового дослідження 48 РОЗДІЛ 4. РОЗРОБКА ПОСЛУГ 62 4.1. Характеристика послуг 62 4.2. Асортиментна політика 62 РОЗДІЛ 5. СТРАТЕГІЯ ЗБУТУ ТА ПРОСУВАННЯ ПОСЛУГ 65 5.1. Мета та інструменти просування 65 5.2. Оптимізація інтернет-каталогу компанії з метою просування в пошукових системах 67 5.3. Формування комплексу маркетингових комунікацій 70 РОЗДІЛ 6. ЕКОНОМІЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ 75 6.1. Характеристика проекту 75 6.2. Прогноз ефективності запропонованих заходів 76 6.3. Оцінка ризиків, пов’язаних з реалізацією проекту 78 ВИСНОВКИ 84 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 86 ДОДАТОК А. Анкета для опитування потенційних клієнтів компанії „...” 90 ДОДАТОК Б. Анкета для опитування експертів 97

Управління формуванням прибутку , шляхи підвищення прибутковості підприємства

Вступ 3 1. Огляд нормативно-правових актів. 4 1.1. Критичний аналіз публікацій. 4 1.2. Вивчення й аналіз нормативних документів, що регулюють відповідний напрямок фінансової діяльності. 7 2. Збирання необхідної статистичної інформації про об'єкт дослідження. 7 3. Обробка статистичних даних, виконання необхідних розрахунків, складання аналітичних таблиць, схем, графіків тощо. Застосування комп'ютерних технологій при обробці інформації. 10 4. Обґрунтування висновків та пропозицій за результатами дослідження. 25 Укладення картотеки та оформлення бібліографії. 28 Звіт до диплому 10992

Контрольна робота з маркетингу

Маркетингове дослідження 2 Визначення проблем і формулювання цілей дослідження. 3 Відбір джерел інформації. 3 Збір інформації. Методи маркетингових досліджень. 4 Аналіз зібраної інформації. 6 Подання отриманих результатів. 6 Аналіз використання дослідження. 6 ЛІТЕРАТУРА 8

Маркетингові дослідження інформаційних послуг в мережі Інтернет на ринку України (на матеріалі компанії „Активсайт”)

ВСТУП 5 РОЗДІЛ 1. АНАЛІЗ ВПЛИВУ СУЧАСНИХ ЧИННИКІВ МАКРО- ТА МІКРОМАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА НА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА 8 1.1. Чинники макромаркетингового середовища 8 1.1.1. Політичні чинники 17 1.1.2. Економічні чинники 18 1.1.3. Природні чинники 19 1.1.4. Демографічні чинники 20 1.1.5. Науково-технічні чинники 21 1.1.6. Культурні чинники 22 1.2. Чинники мікромаркетингового середовища 23 1.2.1. Компанія 23 1.2.2. Споживачі 24 1.2.3. Постачальники 26 1.2.4. Конкуренти 26 1.3. Зведена таблиця основних чинників 27 1.4. Визначення проблеми та аналіз альтернативних шляхів її вирішення 29 1.5. Розробка гіпотези сегментування 31 РОЗДІЛ 2. ПЛАНУВАННЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 33 2.1. Мета маркетингового дослідження 33 2.2. Пошукові питання 33 2.3. Аналіз джерел вторинної інформації 34 2.4. Методологія збору первинної маркетингової інформації 36 2.4.1. Профіль респондентів 37 2.4.2. Вибір та обґрунтування методів збору первинної інформації 37 2.4.3. Організаційні питання проведення збору первинної інформації 38 2.4.4. Розробка анкет 38 2.4.5. Таблиця відповідності пошукових питань питанням анкети 40 2.7. Результати маркетингового дослідження 42 РОЗДІЛ 3. СТАТИСТИЧНА ОБРОБКА МАРКЕТИНГОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ 53 3.1. Планування вибірки 53 3.2. Аналіз результатів маркетингового дослідження 53 РОЗДІЛ 4. РОЗРОБКА ПОСЛУГ 67 4.1. Характеристика послуг 67 4.2. Асортиментна політика 67 РОЗДІЛ 5. СТРАТЕГІЯ ЗБУТУ ТА ПРОСУВАННЯ ПОСЛУГ 73 5.1. Мета та інструменти просування 73 5.2. Оптимізація сайту з метою просування в пошукових системах 75 5.3. Формування комплексу маркетингових комунікацій 79 РОЗДІЛ 6. ЕКОНОМІЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ 83 6.1. Характеристика проекту 83 6.2. Прогноз ефективності запропонованих заходів 84 6.3. Оцінка ризиків, пов’язаних з реалізацією проекту 87 ВИСНОВКИ 93 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 98 ДОДАТОК А. Анкета для опитування потенційних клієнтів компанії „Активсайт” 103 ДОДАТОК Б. Анкета для опитування експертів 111 ДОДАТОК В. Каталог рекламних площадок України за станом на 01.01.2005 року 114

Судова психологія

1. Отримання, накопичення та обробка інформації. 2. Відбиття, зберігання та переробка інформації. 3. Відтворення, мовне оформлення та передача інформації. 4. Повторне свідчення.

Соціологічне дослідження вільного часу студентів

Соціологічне дослідження вільного часу студентів Анкета соціологічного дослідження Висновки

Проблеми вільного часу і дозвілля студентської молоді

ВСТУП 3 Розділ 1 6 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВІЛЬНОГО ЧАСУ ТА ДОЗВІЛЛЯ 6 1.1. Концепції вільного часу та дозвілля 6 1.2. Основні теоретичні поняття 9 Висновки до 1-го розділу 15 Розділ 2 16 МЕТОДОЛОГІЧНІ І МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ОПИТУВАННЯ НА ТЕМУ "ВІЛЬНИЙ ЧАС ТА ДОЗВІЛЛЯ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ" 16 2.1. Мета, завдання та гіпотези дослідження 16 2.2. Характеристика емпіричних понять 17 2.3. Обґрунтування вибірки 20 2.4. Методика проведення опитування 21 Висновки до 2-го розділу 23 Розділ 3 24 ОБРОБКА ТА АНАЛІЗ СОЦІОЛОГІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ ЩОДО ДОЗВІЛЛЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ ВІЛЬНОГО ЧАСУ СТУДЕНТАМИ 24 3.1. Обробка та узагальнення інформації 24 3.2. Аналіз та інтерпретація результатів 27 Висновки до 3-го розділу 29 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32 Додатки 34 Анкета для проведення опитування з теми "Вільний час та дозвілля студентської молоді"