институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Залікова робота з біології

Каталог пособий и учебных материалов | Биология | Контрольная | Страниц: 7 | Год: 2005 | Размер: 11 кб. | Стоимость: 1 смс | Смотреть | Скачать

Залікова робота з біології

1. Які ви знаєте основні екологічні фактори 2
2. Запишіть послідовність нуклеотидів і-РНК, якщо у ДНК вона така: 4
3. В чому єдність та відмінність між клітинами прокаріот та еукаріот. 4
4. У чому полягає біологічне значення мейозу. 4
5. Поясніть закон незалежного комбінування ознак. 5
6. Задача на успадкування зчеплення зі статтю. Які діти будуть народжуватись у сім’ї де батько хворий на дальтонізм, а мати здорова. 6
Література 7

Cмотрите также:
Методи та методичні прийоми проведення лабораторних занять з біології людини

Зміст Вступ 2 Розділ 1. Аналіз методичної літератури 4 1.1. Завдання і зміст навчання біології та значення в ньому лабораторних робіт 4 Розділ 2. Методи педагогічного дослідження 9 2.1. Демонстрування у навчанні біології та проведенні лабораторних робіт 9 2.2. Організація практичних та лабораторних робіт 9 3.1. Групова навчальна діяльність учнів на уроках біології на прикладі проведення лабораторних робіт з біології людини у групах 13 3.2. Розробка уроку-лабораторної роботи з біології людини для учнів 9 класу 22 3.3. Уроки на тему: „Хромосоми”. Розробка лабораторних робіт з цієї теми 29 Висновок 41 Список використаної літератури 43 Мета курсової роботи – дослідити методи та методичні прийоми проведення лабораторних робіт з біології людини. Предмет дослідження полягає у специфіці та значенні проведення лабораторних робіт з біології людини у школі. Об’єкт – методи та методичні прийоми проведення лабораторних робіт з біології людини. Визначивши мету та актуальність теми, ставимо ряд завдань дослідження: 1. Опрацювати методичну літературу з обраної теми. 2. Вивчити методи педагогічного досвіду. 3. Розробити кілька різних за типом лабораторних робіт з біології людини для учнів 8-11 класів.

Організація та методика проведення ігових заходів в методиці викладання біології

ЗМІСТ Вступ 3 1. Ігрові форми навчання на уроці 5 1.1. Педагогічні та психологічні умови використання ігрових форм у навчанні 5 1.2. Основні характеристики ігрових форм навчання 7 2. Організація та методика проведення ігових заходів в методиці викладання біології 11 2.1. Вимоги та задачі ігрових форм навчання у біології 11 2.2. Організація та особливості методики проведення масових заходів та ігрових форм навчання під час вивчення біології 16 2.3. Практичне застосування масових заходів, вечорів, вікторин та конкурсів у процесі вивчення біології 21 Висновки 34 Список використаної літератури 36

Залікова робота з дисципліни „Економіка праці”

1. Сегментація ринку праці за різними ознаками 3 2. Погодинна форма оплати праці та її система 7 3. Раціоналізація трудових процесів і управлінських процедур 11 4. Задача 17 Література 19

Розвиток біології як науки

1. Розвиток біології як науки 3 2. Кліткова система 9 Список літератури 16

Використання ігор у навчальній діяльності

ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. ДИДАКТИЧНІ ІГРИ ЯК СПОСІБ РОЗУМОВОГО І ТВОРЧОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ 8 1.1 Поняття і місце ігор для навчання і виховання дітей 8 1.2 Класифікація дидактичних ігор на уроках біології 12 1.3 Виховне і освітнє значення ігор 15 РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ВИВЧЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ВИКОРИСТАННЯ ІГОР У НАВЧАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ 18 2.1 Методичні прийоми організації і проведення дидактичних ігор на уроках біології 18 2.2 Результати аналізу експериментальної роботи та їх інтерпретація 25 ВИСНОВОК 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32 ДОДАТКИ 34-40 Мета роботи розробити навчальні ігри і вивчити ефективність їх використання на уроках біології. Об'єкт – дидактичні ігри в навчальному процесі. Предмет - ігри як засіб підвищення якості знань, рівня розвитку мислення та згуртованості шкільного колективу дітей. Гіпотеза - якщо включити до уроків з біології навчальні ігри, то це підвищить активність молодших школярів у вивченні біології та згуртує шкільний колектив.

Формування і розвиток наукового світогляду в процесі навчання біологї в середній школі

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Аналіз методичної літератури 5 1.1. Світогляд учнів при навчанні біології 5 1.2. Адаптація учнів до оточуючого природнього середовища як розвиток світогляду 7 Розділ 2. Досвід вчителів у формуванні та розвитку наукового світогляду учнів 8 2.1. Психологічний рівень учня та його вплив на формування і розвиток світогляду учнів 8 2.2. Важливість процесу інтегрованого навчання 10 Розділ 3. Формування і розвиток наукового світогляду в процесі навчання біології в середній школі 15 3.1. Інформаційні компетентності учнів як дидактична категорія 15 3.2. Використання інтерактивних технологій як засіб формування світогляду учнів у процесі навчання біології 21 3.3. Розробка уроку „Екскурсія до лісу”, як ефективний метод розвитку наукового світогляду учнів в процесі навчання біології 30 3.4. Розробка уроку по темі «Вищі ссавці: Ряд примати» 35 Висновок 45 Список використаної літератури 46 Мета курсової роботи полягає у досліденні чинників формування і розвитку учнів середньоосвтньої школи у процесі вивчення біології. Предметом курсової роботи є науковий світогляд учнів на уроках біології. Об’єкт дослідження – формування та розвиток наукового світогляду учнів. Для досягнення мети курсової роботи складемо ряд наступних задач дослідження: 1. Опрацювати аналіз методичної літератури. 2. Визначити особливості наукового світогляду учнів у процесі навчання біології. 3. Дослідити вплив психологічних факторів на формування і розвиток наукового світогляду учнів. 4. Роздивитися поняття інтегрованого навчання та визначити його вплив на формування і розвиток наукового світогляду учнів середньо освітньої школи у процесі навчання біології. 5. Здробити практичне дослідження на розробці уроців обраної теми. Структура роботи: курсова робота складається зі зісту, вступу двох теоретичних розділів. Одного практичного, висновку та списку використаної літератури.

Систематизуюча функція сучасного підручника загальної біології

ЗМІСТ Вступ 3 Підручник - навчальна книжка 4 Систематизуюча функція сучасного підручника загальної біології 5 Проблеми підручника "Загальна біологія. 10-11 класи" 11 Висновки 14 Література 15

Систематизуюча функція сучасного підручника загальної біології

ЗМІСТ Вступ 3 Підручник - навчальна книжка 4 Систематизуюча функція сучасного підручника загальної біології 5 Проблеми підручника "Загальна біологія. 10-11 класи" 11 Висновки 14 Література 15

Плани-конспекти уроків біології з використанням матеріалу про вітчихняних вчених-біологів

План Вступ 3 Розділ 1. Аналіз програми 6 - 11 класів з біології 4 Розділ 2. Учені-біологи України, короткі відомості про них 6 Розділ 3. Плани-конспекти уроків біології з використанням матеріалу про вітчихняних вчених-біологів 17 3.1. План-конспект уроку на тему: "Центри різноманітності та походження культурних рослин" 17 3.2. План-конспект уроку на тему: Учення В.І.Вернадського про біосферу 26 3.3. Матеріал до уроку на тему "Опорно-рухова система" 30 Висновок 35 Список літератури 36

Плани-конспекти уроків біології з використанням матеріалу про вітчихняних вчених-біологів

План Вступ 3 Розділ 1. Аналіз програми 6 - 11 класів з біології 4 Розділ 2. Учені-біологи України, короткі відомості про них 6 Розділ 3. Плани-конспекти уроків біології з використанням матеріалу про вітчихняних вчених-біологів 17 3.1. План-конспект уроку на тему: "Центри різноманітності та походження культурних рослин" 17 3.2. План-конспект уроку на тему: Учення В.І.Вернадського про біосферу 26 3.3. Матеріал до уроку на тему "Опорно-рухова система" 30 Висновок 35 Список літератури 36