институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Матриця БГК, її структура, складові та побудова

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент | Контрольная | Страниц: 18 | Год: 2010 | Размер: 27 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Матриця БГК, її структура, складові та побудова

План.
1. Внутрішньогалузеві, міжгалузеві, міжфірмові стратегії та стратегія інтернаціоналізації.
2. Матриця БГК, її структура, складові та побудова.
3. Виконання та контроль стратегії.
4. Диверсифікація. Перехід від концентрації до диверсифікації. Стратегічний аналіз диверсифікованих компаній.
5. Практичне завдання.
Cмотрите также:
Матриця Бостонської консультаційної групи. Цілі та задачі планування виробничої програми

1. Матриця Бостонської консультаційної групи. Матриця Мак-Кінсі. Які завдання вони вирішують 3 2. Назвіть цілі та задачі планування виробничої програми. Визначте основні процедури аналізу виконання плану виробництва у перед плановому періоді. 8 3. На конкурентному прикладі показати процес побудови сітьової моделі в оперативному плануванні науководослідничий та дослідно конструкторських робіт 18 Література 21

Контрольна робота з стратегічного менеджменту

1. Характеристика підприємства ТОВ „Декорт” 3 2. Діагностика ТОВ „Декорт”(матриця SWOT-аналізу, матриця GE – McKіnsey стратегічної привабливості портфеля продукції для досліджуваних підприємств) 6 3. Пропозиції розвитку ТОВ „Декорт” 9 Список використаних джерел 11

Стратегічний маркетинг контрольна

Вступ 3 Розділ 1. Поняття господарського портфелю організації. 4 Розділ 2. Стратегія розвитку господарського портфелю фірми. Матриця "Бостон консалтинг груп" та Матриця Мак-Кінзі. 6 Висновок 12 Список використаної літератури 13

Моделі прийняття стратегічних рішень

ВСТУП 2 1. ЗАГАЛЬНЕ ПОНЯТТЯ СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ. МОДЕЛІ ПРИЙНЯТТЯ СТРАТЕГІЧНИХ РІШЕНЬ 4 1.1. СТРАТЕГІЯ МАРКЕТИНГУ 4 1.2. ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ 6 1.2.1. Процес стратегічного планування 6 1.2.2. Визначення стратегічних господарських одиниць — СБО. 7 1.2.3. Комплексний аналіз ситуації для кожної СБО 9 1.2.4. Установлення цілей маркетингу СБО 11 1.3. МАТРИЦЯ РОЗВИТКУ ТОВАРУ/РИНКУ 12 1.4. МАТРИЦЯ КОНКУРЕНЦІЇ 15 1.5. МАТРИЦЯ ЗРОСТАННЯ/ЧАСТКА РИНКУ 18 1.6. МОДЕЛЬ «ПРИВАБЛИВІСТЬ-КОНКУРЕНТНОСПРОМОЖНІСТЬ» 23 2.АНАЛІЗ КОНКУРЕНТНОГО ДОСВІДУ УПРАВЛІННЯ НА ПРИКЛАДІ КОМПАНІІ “АКІРА” 25 3.РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ПОКРАЩЕННЯ СИТУАЦІЇ 34 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 38

Структура та складові елементи фінансових ринків

Зміст 1. Структура та складові елементи фінансових ринків 3 2. Процентна політика і роль облікової ставки НБУ на грошовому ринку 8 3. Задача 12 Література 13

Завдання №2

ВСТУП 3 1. Сутність та методика проведення SWOT-аналізу 4 2. Побудова матриці SWOT 8 3. Побудова матриці Бостонської консалтингової групи 17 4. Побудова матриці МсКincey 22 ВИСНОВКИ 25 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 26

Контрольна менеджмент стратегічний

1. Мета і завдання бюджету 3 2. Матриця McKinsey 9 3. Структура доходної частини бюджету 16 Список використаної літератури 23

Управління спеціальними проектами

І. Описати "робочу структуру проекту" 3 ІІ. Розробити свій проект 9 2.1 Завдання 9 2.2 Загальна характеристика та основні параметри проекту 12 2.3 Організаційна структура проекту 13 2.4 Робоча структура та матриця відповідальності по проекту 15 2.5 Сітьове та календарне планування проекту 17 2.6 Бюджет витрат на реалізацію проекту 19 Висновки 21 Список використаної літератури 24

Матриця Бостонської групи та її використання у практиці на ринку послуг

Вступ 3 Розділ 1. Поняття стратегії в маркетингу 4 1.1. Стратегічні зони господарювання 4 Розділ 2. Матриця "Бостон консалтинг груп" (БКГ) 12 2.1. Характеристика матриці БКГ 12 Розділ 3. Використання матриці БКГ на ринку послуг 17 3.1. Стратегічний аналіз ринку праці фахівців з вищою освітою Іркутської області Росії 17 Висновок 26 Список використаних джерел 29

"Інформаційні системи обліку"

Зміст Завдання. 2 Рішення. 4 1. Опис досліджуваної предметної сфери. 4 2. Побудова функціональної моделі предметної сфери. 5 3. Побудова інформаційної (інфологічної) моделі предметної сфери. 6 4. Побудова даталогічної моделі даних. 8 5. Обгрунтування нормальної форми одержаних відношень. 12 6. Висновок. 14 Список використаної літератури. 16