институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Конкуренція і конкурентноздатність на міжнародному ринку

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Контрольная | Страниц: 18 | Год: 2010 | Размер: 25 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Конкуренція і конкурентноздатність на міжнародному ринку

План.

1. Конкуренція і конкурентноздатність на міжнародному ринку. П’ять сил конкуренції відповідно до досліджень М.Портера. Роль випадку. Роль уряду.
2. Зовнішньоекономічні стратегії: вибір закордонного ринку, його аналіз, визначення форми, участі. Фактори, що впливають на вибір способу виходу на міжнародний ринок.
3. Поняття, цілі і політика міжнародних комунікацій. Принципи і нові підходи у формуванні комунікативної політики фірм на зовнішньому ринку.
4. Практичне завдання.
Cмотрите также:
Международний маркетинг

Вступ 3 1. Конкуренція і конкурентноздатність у системі міжнародного маркетингу 5 1.1. Конкуренція і її значення в маркетингу 5 1.2. Поняття конкурентноздатності країни на світовому ринку 8 2. Аналіз конкуренції в міжнародному маркетингу 14 2.1. Виявлення конкурентів, визначення їхніх цілей і стратегій на зовнішніх ринках 14 2.2. Оцінка конкурентів і їхньої лінії поведінки 17 3. Міжнародні маркетингові стратегії на зовнішніх ринках 23 3.1. Конкурентні позиції 23 3.2. Залежність вибору стратегії від місця, займаного компанією, на зовнішніх ринках 25 Висновок 36 Список літератури: 38

Міжнародний маркетинг

Вступ3 1. Конкуренція і конкурентноздатність у системі міжнародного маркетингу5 1.1. Конкуренція і її значення в маркетингу5 1.2. Поняття конкурентноздатності країни на світовому ринку8 2. Аналіз конкуренції в міжнародному маркетингу15 2.1. Виявлення конкурентів, визначення їхніх цілей і стратегій на зовнішніх ринках15 2.2. Оцінка конкурентів і їхньої лінії поведінки18 3. Міжнародні маркетингові стратегії на зовнішніх ринках24 3.1. Конкурентні позиції24 3.2. Залежність вибору стратегії від місця, займаного компанією, на зовнішніх ринках26 Висновок37 Список літератури:39

Конкуренція, її суть і форми

Вступ ВСТУП..................................................................................................3 1. Ринок, причини його виникнення, характерні риси і моделі ринку.........................................................................................5 1.1. Ринкова модель для України.......................................................8 1.2. Вплив ринку на ціну.....................................................................13 1.3. Структура і функції ринку...........................................................14 1.4. Основні моделі ринку..................................................................20 1.5. Конкуренція в системі ринку......................................................21 2. Конкуренція, її суть і форми ........................................................27 2.1. Конкуренція як складова ринкової економічної системи........................................................................27 2.2. Конкуренція як критерій класифікації ринкових структур.............................................................................................29 2.3. Особливості ринку досконалої конкуренції...........................30 2.4. Проблеми конкурентної боротьби..........................................31 2.5. Демпінг (продаж нижче за витрати) ......................................32 ВИСНОВОК...........................................................................................34 ЛІТЕРАТУРА .........................................................................................36

Україна на міжнародному ринку капіталів

ВСТУП 3 1. ЕТАПИ РОЗВИТКУ ТА ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО КАПІТАЛУ 4 2. УКРАЇНА НА МІЖНАРОДНОМУ РИНКУ ЦІННИХ ПАПЕРІВ 8 3. УКРАЇНА НА МІЖНАРОДНОМУ РИНКУ ІНВЕСТИЦІЙ 14 4. МІСЦЕ УКРАЇНИ НА МІЖНАРОДНОМУ КРЕДИТНОМУ РИНКУ 20 ВИСНОВКИ 29 ЛІТЕРАТУРА 30

Банківська конкуренція

Зміст Вступ Розділ I. Організація і діяльність комерційних банків I.1. Створення комерційних банків. I. 2. Законодавчі регулятори банківської діяль- ності. I. 3. Виявлення конкурентів і відносини з ними. Розділ II. Основні поняття банківської конкуренції II.1. Виникнення і розвиток банківської конкуренції. II. 2. Структура банківської конкуренції. II.3. Види конкуренції : а) конкуренція продавців і конкуренція покупців; б) внутрігалузева і міжгалузева конкуренція; в) цінова і нецінова конкуренція; г) досконала і недосконала конкуренція; Розділ III. Конкуренція між банками на міжнародному рівні III.1. Структура власності і необхідності конкуренції між банками. III.2. Посилення конкуренції на кредитному ринку. III.3. Банки України в перехідний період. III.4. Поняття конкуренції на Україні. Висновки. Список використаної літератури Додатки

КЛАСИФІКАЦІЯ РИНКУ

ЗМІСТ ВСТУП................................................................................................................ 3 1 ЗАГАЛЬНІ ПОНЯТТЯ РИНКУ.................................................................. 4 1.1 Сутність ринку............................................................................................ 4 1.2 Функції ринку............................................................................................. 6 2 ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ КЛАСИФІКАЦІЇ РИНКУ................................... 8 2.1 Види ринку.................................................................................................. 8 2.2 Типи ринку.................................................................................................. 12 2.3 Моделі ринку.............................................................................................. 16 2.3.1 Поліополія (досконала конкуренція)................................................ 16 2.3.2 Монополія........................................................................................... 18 2.3.3 Монополістична конкуренція........................................................... 20 2.3.4 Олігополія........................................................................................... 21 3 ОСОБЛИВОСТІ СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ РИНКОВИХ ВІДНОСИН В УКРАЇНІ.............................................................................. 23 ВИСНОВКИ....................................................................................................... 26 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ............................................... 27

Загальна характеристика підприємства (звіт з практики)

1. Загальна характеристика підприємства (корпорація Samsung Electronics) - історія корпорації - характеристика бізнесу корпорації в міжнародному аспекті 2. Міжнародна продуктова політика Samsung Electronics 3. Позиціонування нової продукції на міжнародному ринку (TFT-монітори та мобільні телефони) 4. Характеристика міжнародних зв’язків (стратегічні партнери та структура) 5. Samsung Electronics в Україні: - характеристика партнерів Samsung Electronics в Україні конкуренція світових виробників на ринку моніторів України

Сутність і види конкуренції. Методи конкурентної боротьби в різних моделях ринку

Вступ 3 1.Суть і функції економічної конкуренції. 5 2. Форми економічної конкуренції. 8 2.1. Загальне поняття про види економічної конкуренції. 8 2.2. Досконала та недосконала конкуренція. 9 2.2.1. Досконала конкуренція. 9 2.2.2. Недосконала конкуренція. 10 2.3.Цінова та нецінова конкуренція 13 2.4.Сумлінна та несумлінна конкуренція 14 Висновки 22 Список літератури 24

Суть конкуренції та її види

Вступ 2 1. Суть конкуренції 3 2. Види конкуренції 6 2.1. Досконала та недосконала конкуренція 6 2.2. Цінова та нецінова конкуренція 8 2.3. Сумлінна та несумлінна конкуренція 10 3. Нецінова конкуренція на ринку дитячих соків м. Києва 12 Висновки 16 Джерела та література 17

Контрольна робота з мікроекономіки

ВСТУП 3 1. Конкуренція та її роль у ринковій економіці 4 1.1. Суть конкуренції 4 1.2. Роль конкуренції у ринковій економіці 6 2. Загальна характеристика основних базових моделей конкуренції 7 2.1. Внутрішньогалузева конкуренція 7 2.2. Міжгалузева конкуренція 7 2.3. Міжнародна конкуренція 8 2.4. Сумлінна конкуренція 8 2.5. Досконала конкуренція 9 2.6. Недосконала конкуренція та її типи 10 ВИСНОВКИ 13 Задача 1 15 Задача 2 16 ЛІТЕРАТУРА 18