институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Поняття і сутність міжнародного маркетингу

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Реферат | Страниц: 20 | Год: 2010 | Размер: 28 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Поняття і сутність міжнародного маркетингу

План.

1. Поняття і сутність міжнародного маркетингу. Концепція міжнародного маркетингу. Мета міжнародного маркетингу. Задачі міжнародного маркетингу. Структура міжнародного маркетингу.
2. Загальні і попередні дослідження, спеціальні дослідження, тести. Види дослідницьких маркетингових фірм. Національні особливості та їх вплив на методи збору маркетингової інформації в конкретній країні.
3. Життєвий цикл товару в міжнародному маркетингу. Рішення щодо асортиментної політики в міжнародному маркетингу.
4. Практичне завдання.
Cмотрите также:
ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ

Вступ..........................................................................................................................3 1.Поняття та суть міжнародного маркетингу...................................................5 2. Особливості міжнародного маркетингу.........................................................7 3. Стратегія і тактика міжнародного маркетингу..........................................10 4.Маркетингова політика розподілу на прикладі «...» ............................................................................................................12 Висновки.................................................................................................................18 Список використаної літератури......................................................................20

Міжнародний маркетинг

Вступ Розділ 1. Інтернаціоналізація світового господарства та нові пріоритети маркетингу 1.1. Міжнародна торгівля товарами в умовах глобалізації 1.2. Суть та основні риси транс націоналізації Розділ 2. Поняття та особливість міжнародного маркетингу 2.1. Поняття і сутність міжнародного маркетингу 2.2. Загальні риси і відмінності внутрішнього і міжнародного маркетингу 2.3. Організаційні форми міжнародного маркетингу в Україні 2.4. Управління міжнародним маркетингом 2.5. Стратегії проникнення на зовнішній ринок Висновки Список використаних джерел

Міжнародний маркетинг

Вступ Розділ 1. Інтернаціоналізація світового господарства та нові пріоритети маркетингу 1.1. Міжнародна торгівля товарами в умовах глобалізації 1.2. Суть та основні риси транс націоналізації Розділ 2. Поняття та особливість міжнародного маркетингу 2.1. Поняття і сутність міжнародного маркетингу 2.2. Загальні риси і відмінності внутрішнього і міжнародного маркетингу 2.3. Організаційні форми міжнародного маркетингу в Україні 2.4. Управління міжнародним маркетингом 2.5. Стратегії проникнення на зовнішній ринок Розділ 3. Аналіз маркетингової діяльності ЗАТ „Ужгородська швейна фабрика” Висновки Список використаних джерел Додатки

Особливості міжнародного маркетингу

Вступ 3 1. Особливості міжнародного маркетингу 6 2. Завдання та сутність маркетингової інформаційної системи 10 3. Організація маркетингових досліджень в міжнародному бізнесі 13 Висновки 17 Список використаної літератури 18

Засади організації міжнародного маркетингу

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ 4 2. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ (на прикладі холдингу «__» ) 17 ВИСНОВКИ 23 ЛІТЕРАТУРА 24

Вивчення середовища міжнародного маркетингу

План. 1. Вивчення середовища міжнародного маркетингу. 2. Рішення про доцільність виходу на зовнішній ринок. 3. Рішення про методи виходу на ринок. 4. Рішення про структуру комплексу міжнародного маркетингу. 5. Структура служб маркетингу за кордоном. Практичне завдання.

Суть і завдання міжнародного маркетингу

1. Суть і завдання міжнародного маркетингу Задача Список використаної літератури

Міжнародний маркетинг

1. Міжнародні аспекти маркетингу. Принципи й методи міжнародного маркетингу. 3 2. Сутність експортної товарної політики. Призначення ринкового потенціалу експортного товару. 12 3. Обмежувальна торгова практика та ставлення до монополій у різних країнах. Комерційні операції на міжнародних торгових біржах. 21 Список використаної літератури 32

Економічні аспекти міжнародного туризму

Вступ 3 Розділ І. Теоретичні аспекти міжнародного туризму 7 1.1. Поняття та сутність міжнародного туризму і його класифікація. 7 1.2. Чинники впливу на економічну ефективність туристичної діяльності. 13 Розділ ІІ. Економічні аспекти міжнародного туризму 18 2.1. Місце і роль міжнародного туризму у світовій економіці. 18 2.2. Економічне значення міжнародного туризму та його вплив на становлення і розвиток туристичної індустрії. 21 2.3. Особливості сучасного стану міжнародного туризму. 23 Розділ ІІІ. Умови та перспективи розвитку міжнародного туризму 26 3.1. Основні умови та напрямки розвитку міжнародного туризму. 26 3.2. Тенденції розвитку міжнародного туризму в окремих регіонах світу. 32 Висновки 39 Перелік використаної літератури та джерел 41 Додатки 43

СУТЬ МАРКЕТИНГУ В ГОТЕЛЬНОМУ, КУРОРТНОМУ ТА ТУРИСТИЧНОМУ СЕРВІСІ

1. Сутність та зміст маркетингу в туризмі 2. Становлення та розвиток туристичного маркетингу 3. Функції маркетингу в туризмі 4. Основні умови та принципи застосування маркетингу в туризмі