институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ ФІРМОВОГО СТИЛЮ

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Курсовая | Страниц: 57 | Год: 2010 | Размер: 2016 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ ФІРМОВОГО СТИЛЮ

ВСТУП
РОЗДІЛ 1
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ ФІРМОВОГО СТИЛЮ
1.1. Розкриття сутності фірмового стилю
1.2. Характерні особливості елементів фірмового стилю.
РОЗДІЛ 2
ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ РОЗРОБКИ ФІРМОВОГО СТИЛЮ ЗАСОБАМИ БРЕНДІНГУ
2.1. Процес створення бренда організаціями, які працюють на локальному ринку.
2.2. Створення фірмового стилю на вітчизняних підприємствах.
2.3. Методика оцінювання параметрів конкурентоспроможності торгової марки як елементу її потенціалу
РОЗДІЛ 3
ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ І ВДОСКОНАЛЕННЯ ФІРМОВОГО СТИЛЮ ПІДПРИЄМСТВА
3.1. Ефективність застосування брендів на вітчизняних підприємствах
3.2. Правові аспекти використання торгових знаків на Україні
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Cмотрите также:
Фірмовий стиль готелю

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ФІРМОВОГО СТИЛЮ ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Маркетингові комунікації та їх місце в системі маркетингового комплексу 6 1.2. Характеристика основних форм і методів маркетингових комунікацій 12 1.3. Поняття фірмового стилю, його складові 20 РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ГОТЕЛЮ «Назва» 25 2.1. Загальна характеристика готелю «Назва» 25 2.2. Аналіз господарської діяльності готелю «Назва» 34 2.3. Аналіз фірмового стилю готелю «Назва» 42 РОЗДІЛ ІІІ. НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ ФІРМОВОГО СТИЛЮ ГОТЕЛЮ «Назва» 45 3.1. Комунікаційні стратегії готелю «Назва» 45 3.2. План вдосконалення фірмового стилю готелю «Назва» 52 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 59 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 62 ДОДАТКИ 62-69

Фірмовий стиль: поняття розробка

Вступ 3 1. Поняття фірмового стилю та його сутність 5 2. Структура та принципи створення фірмового стилю 11 3. Компоненти фірмового стилю 17 Висновки 22 Список використаної літератури 24

Основні складові фірмового стилю підприємства

Вступ 3 1. Поняття фірмового стилю і його значення 4 2. Складові фірмового стилю підприємства 5 2.1. Товарний знак. 6 2.2. Логотип. 6 2.3. Слоган. 6 2.4. Фірмовий блок. 9 2.5. Фірмові кольори. 9 2.6. Фірмовий комплект шрифтів. 12 2.7. Фірмові константи. 13 Висновки 15 Список використаної літератури 16

Психологія управління

Вступ 3 1. САМООСВІТА КЕРІВНИКА ОРГАНІЗАЦІЇ 3 1.1. Необхідність самоосвіти керівника 3 1.2. Можливість здійснення самоосвіти 4 1.3. Зміст самоосвіти 5 Висновки 7 2. ЗАЛЕЖНІСТЬ УСПІХУ У ВИРІШЕННІ ЗАВДАНЬ ОРГАНІЗАЦІЇ ВІД СТИЛЮ УПРАВЛІННЯ КОЛЕКТИВОМ. 7 2.1. Авторитарний стиль 7 2.1.1. Характеристика стилю 7 2.1.2. Ефективність стилю 8 2.2. Демократичний стиль 9 2.2.1. Характеристика стилю 9 2.2.2. Ефективність стилю 10 2.3. Ліберальний стиль 10 2.1.1. Характеристика стилю 10 2.3.2. Ефективність стилю 11 Висновки 11 Закінчення 12 Література 13

Контрольна робота з дисципліни: „Маркетинг”

1. Особливості маркетингу місць та маркетингу осіб 3 2. Поняття фірмового стилю 5 Список літератури 7

Вплив особистих цінностей керівника на стиль його управління

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ МОДЕЛІ ПОВЕДІНКИ КЕРІВНИКА ОРГАНІЗАЦІЇ 4 1.1. Основні стилі керівництва та лідерства в практиці управління організацією 4 1.2. Фактори, що визначають лінію поведінки керівника в організації 10 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ВПЛИВУ ОСОБИСТИХ ЦІННОСТЕЙ КЕРІВНИКА НА СТИЛЬ ЙОГО УПРАВЛІННЯ 16 2.1. Загальна характеристика організації та персоналу (практика) 16 2.2. Аналіз стилю управління керівника організації 20 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МЕХАНІЗМУ ФОРМУВАННЯ СТИЛЮ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ 28 3.1. Закордонний досвід системи виховання лідерів в організації 28 3.2. Напрямки вдосконалення механізму формування стилю управління підприємством 30 ВИСНОВКИ 35 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 36 ДОДАТКИ 38

РЕКЛАМНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ

1. ТЕОРІЯ 3 1. Характеристика рекламодавців 3 2. Відповідальність за порушення закону України "Про рекламу" 4 3. Класифікація реклами за способом передачі інформації 7 4. Загальна класифікація споживачів /покупців/ 9 5. Особливості створення фірмового стилю 10 6. Основи створення фірмового стилю 11 7. Моделі АДМОД та МЕДІАК 13 8. Модель ДАГМАР 13 9. Суть та особливості моделі навчання 14 10. Суть та особливості психологічного процесу сприйняття реклами 15 11. Прийоми відображення ідеі рекламного відеоролика 16 12. Рекомендації при роботі з текстом 17 13. Зовнішня реклама 18 14. Вартість рекламного простору 19 15. План рекламної кампанії та аналіз результатів 21 16. Банк моделей планування рекламної кампанії та аналізу її ходу 22 2. ПРАКТИКА 24 1. Техніко-економічна характеристика бази практики (будівельне під-во) 24 2. Практика рекламної діяльності 27 3. Аналіз практики рекламної діяльності та висновки щодо її покращення 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 49

Маркетинг

1. Основні чинники ситуаційного впливу в туризмі 3 2. Поясність різницю між поняттями «якість» і «конкурентоспроможність» 7 3. Етапи створення фірмового стилю туристичного підприємства. 13 4. Творче завдання 18 Перелік літератури: 21

Маркетинг

1. Визначте основні чинники ситуаційного впливу в туризмі 3 2. Поясніть різницю між: поняттями "якість" і "конкурентоспроможність" 5 3. Охарактеризуйте етапи створення фірмового стилю туристичного підприємства 8 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 17

Імідж-реклама

Зміст Вступ 3 1. Створення іміджу та позиціювання товару 4 2. Створення фірмового стилю 8 3. Використання товарного знака іншої компанії. Вигоди франчайзингу 13 Висновок 15 Література 17