институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Необхідність впровадження системи комплексного управління якості на підприємствах України

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Курсовая | Страниц: 35 | Год: 2010 | Размер: 37 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Необхідність впровадження системи комплексного управління якості на підприємствах України

ЗМІСТ


Вступ…………………………………………………………………………........
Розділ 1. Наукові аспекти комплексного управління якістю продукції.............
1.1 Поняття якості продукції. Комплексне управління якістю………..
1.2 Основні принципи управління якістю продукції ………….............
Розділ 2. Системи комплексного управління якістю продукції на території України.………………….......................................................................................
2.1 Методика впровадження системи управління якістю на підприємстві….......................................................................................................
2.2 Досвід управління якістю на підприємстві в зарубіжних країнах…
2.3 Контроль за рівнем управління якістю продукції..............................
Розділ 3.Проблеми управління якістю продукції на підприємствах в Україні та шляхи їх подолання. Вдосконалення TQM....................................................
Висновки................................................................................................................
Список використаної літератури.........................................................................
Cмотрите также:
Застосування систем управління якістю (стандартизація, сертифікація)

Вступ 3 Розділ І. Роль управління якістю на підприємствах України 6 1.1Необхідність впровадження системи управління якістю 6 1.2 Поняття «якість», показники якості 8 1.3 Стандартизація та сертифікація у харчовій промисловості України 10 Розділ ІІ. Основні положення державної системи стандартизації України 16 2.1 Загальні відомості про державну систему стандартизації, її мету і основні принципи 16 2.2 Об‘єкти стандартизації 19 2.2.1 Об‘єкти організаційно-методичні та загальнотехнічні 21 2.2.2 Продукція міжгалузевого призначення та широко вжитку 23 2.2.3 Об‘єкти державних соціально-економічних та державних науково-технічних програм 24 2.2.4 Складові елементи народногосподарських об‘єктів державного значення 26 Розділ ІІІ.Перспектива розвитку системи управління якістю в Україні 29 3.1 Основні тенденції розвитку міжнародної стандартизації системи якості 29 3.2 Міжнародні стандарти ISO (серії 9000, 10000, 14000), SA 8000 та застосування їх на підприємствах держави 31 3.3 Ефективність стадартизації та покращення якості на Україні 40 Висновки 42 Список використаної літератури 45 Додаток А 47

Вдосконалення рівня якості продукції та метод його визначення

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. КОНЦЕПЦІЯ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ І ЗАДОВОЛЕННЯ СПОЖИВАЧА 4 1.1 Сутність і види якості продукції 4 1.2 Особливості виміру якості 6 1.3 Сучасні форми контролю якості 16 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ПЕРЕДУМОВ ЩОДО РОЗРОБКИ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ НА ВАТ «ЧЕРНІГІВСЬКЕ ХІМВОЛОКНО» 18 2.1. Загальна характеристика ВАТ “Чернігівське Хімволокно” 18 2.2. Аналіз системи контролю якості на ВАТ «Чернігівське Хімволокно» 22 2.3. Політика контролю якості при виробництві хімічних волокон 29 РОЗДІЛ 3. ОРГАНІЗАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПРОДУКЦІЇ НА ВАТ «ЧЕРНІГІВСЬКЕ ХІМВОЛОКНО» 33 3.1. Планування впровадження й створення системи управління якістю 33 3.2. Розрахунок економічного ефекту від запропонованих заходів 41 ВИСНОВКИ 46 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 48

РЕІНЖИНІРИНГ ПІДПРИЄМСТВА

ВСТУП 3 Розділ 1. Теоретичні основи реінжинірингу 6 1.1. Поняття реінжинірингу 6 1.2. Необхідність впровадження реінжинірингу 15 1.3. Створення структури реінженірингу 21 Розділ 2. Особливості реінжинірингу бізнес-процесів операцій в Україні 28 2.1. Правові аспекти здійснення інноваційної діяльності 28 2.2. Реінжиніринг як омолодження бізнес-процесів на підприємствах України 42 2.3. Проблеми впровадження реінжинірингу на українських підприємствах 48 Розділ 3. Впровадження реінжинірингу організаційної структури управління на ВАТ "Ужгородський завод хлібопродуктів" 56 3.1. Загальна характеристика діяльності ВАТ "Ужгородський завод хлібопродуктів" 56 3.2. Комплексне дослідження та аналіз системи організаційного управління на ВАТ "Ужгородський завод хлібопродуктів" 70 3.3. Методика застосування реінжинірингу організаційної структури на ВАТ "Ужгородський завод хлібопродуктів" 79 3.4. Реінженіринг системи організаційного управління на ВАТ "Ужгородський завод хлібопродуктів" 87 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 98 Список використаної літератури 102 додатки 110

Система якості підприємств легкої промиловості

Вступ 3 1. Міжнародні стандарти якості ISO 9000 5 2. Сучасний стан та проблеми легкої промисловості 12 3. Стан впровадження систем управління якістю на підприємствах України 16 4. Система якості на ВАТ "Київська швейна фабрика "Желань" 20 Висновки 27 Література 29

Реінжиніринг та бізнес-процес операцій

Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи реінжинірингу бізнес-процесів операцій 7
1.1. Поняття реінжинірингу бізнес-процесів 7
1.2. Необхідність впровадження реінжинірингу бізнес-процесів 16
1.3. Створення структури реінженірингу бізнес-процесів 22
Розділ 2. Особливості реінжинірингу бізнес-процесів операцій в Україні 29
2.1. Правові аспекти здійснення інноваційної діяльності в Україні 29
2.2. Реінжиніринг як омолодження бізнес-процесів на підприємствах України 43
2.3. Проблеми впровадження реінжинірингу бізнес-процесів на українських підприємствах 47
Розділ 3. Впровадження реінжинірингу організаційної структури управління на ВАТ Хлібодар 55
3.1. Загальна характеристика діяльності ВАТ Хлібодар 55
3.2. Комплексне дослідження та аналіз системи організаційного управління на ВАТ Хлібодар 69
3.3. Методика застосування реінжинірингу організаційної структури на ВАТ Хлібодар 77
3.4. Реінженіринг системи організаційного управління на ВАТ Хлібодар 85
Висновки 96
Список використаної літератури 100
Додатки 108


Управління якістю продукції в фармацевтичній сфері

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ СИСТЕМОЮ ЯКОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 4 1.1. Сутність і значення якості для підприємства, якість і технічний прогрес 4 1.2. Методи оцінювання якості 9 1.3. Принципи загального управління якістю (TQM) 15 2. ОРГАНІЗАЦІЯ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ „Назва” 20 2.1. Загальна характеристика підприємства 20 2.2. Аналіз системи якості управління продукцією 23 3. ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПРОДУКЦІЇ НА ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ 29 3.1. Зарубіжний досвід управління якістю продукції 29 3.2. Напрямки вдосконалення системи якості на підприємстві 34 ВИСНОВКИ 38 ЛІТЕРАТУРА 40

Зарубіжний досвід стратегічного менеджменту

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи системи стратегічного менеджменту 5 1.1. Поняття стратегічного менеджменту та зарубіжні концепції стратегій 5 1.2. Елементи системи стратегічного менеджменту 10 1.3. Стадії процесу стратегічного управління 15 Розділ 2. Стратегічне управління як основна частина системи менеджменту підприємства 18 2.1. Важливість стратегічного управління в менеджменті підприємства 18 2.2. Маркетингові стратегії та SWOT-аналіз у системі стратегічного менеджменту підприємства в умовах маркетингової орієнтації 27 Розділ 3. Перспективи впровадження зарубіжного досвіду стратегічного менеджменту на вітчизняних аграрних підприємствах 31 3.1. Перспективи впровадження досвіду теорії і практики стратегічного менеджменту і стратегічного управління 31 3.2. Особливості впровадження та перспективи розвитку стратегічного менеджменту на аграрних підприємствах 35 Висновки 39 Список використаної літератури 42

Вплив якості продукції на імідж підприємства

Вступ 2 1. Основні категорії і поняття управління якістю 3 2. Показники якості і методи їх оцінки 11 3. Аналіз системи управління якістю продукції на підприємствах України 18 4. Вплив якості продукції на імідж підприємства 23 Висновки 35 Список використаних джерел 38

Застосування процесного підходу до створення системи менеджменту якості на основі ISO 9001 : 2000

Перелік умовних позначень та скорочень 3 Вступ 4 І. Огляд літератури зі створення системи управління якістю відповідно до стандартів ISO 9001: 2000 6 1.1. Історія розробки міжнародних стандартів якості ISO 9000. 6 1.2. Процесний підхід до створення системи управління якістю 14 ІІ. Об'єкти, матеріали та методи дослідження впровадження процесного підходу до управління якістю на основі ISO 9001: 2000 28 2.1. ВАТ „Укртелеком” як об’єкт дослідження впровадження системи якості за МС ISO 9001: 2000. 28 2.2. Основні етапи та методи впровадження системи управління якістю у ВАТ „Укртелеком” 31 ІІІ. Результати дослідження системи управління якістю та подальші перспективи її розвитку для ВАТ „Укртелеком”. 39 3.1. Результати дослідження системи управління якістю для ВАТ „Укртелеком” та їх обговорення 39 3.2. Розрахунок економічної ефективності впровадженої системи управління якістю на ВАТ „Укртелеком”. 43 Список використаної літератури 46 ДОДАТКИ 48 Додаток А. Сертифікат відповідності системи управління якістю ISO 9001:2000 виданий Харківській дирекції ВАТ „Укртелеком” 48 Додаток Б. Сертифікат відповідності системи управління якістю ISO 9001:2001 виданий Харківській дирекції ВАТ „Укртелеком” 49 Додаток В. Сертифікат відповідності системи управління якістю ISO 9001:2001 виданий Запорізькій філії ВАТ „Укртелеком” 50 Додаток Г. Сертифікат відповідності системи управління якістю ISO 9001:2000 виданий Запорізькій філії ВАТ „Укртелеком” 51

Управління інноваційно-інвестиційною діяльністю підприємства

1. Аналіз виробничої і комерційної діяльності підприємства та виявлення можливих шляхів їх удосконалення 3 2. Необхідність нововведень з сертифікації виробництва та поповнення обігових коштів 5 3. Основні етапи розробки системи менеджменту якості (СМЯ) 6 4. Проблема забезпечення якості згідно МС ІСО 11 5. Розрахунки показників ефективності впровадження нововведень (здійснення інвестиційного проекту) 14 Висновки 15 Література 15 Практична робота на прикладі ТОВ “Автодорожний”