институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Курсова з маркетингу

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Курсовая | Страниц: 39 | Год: 2006 | Размер: 67 кб. | Стоимость: 80 грн. | Смотреть | Купить

Курсова з маркетингу

ВСТУП 3
1. СТИСЛИЙ ОПИС ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 5
2. ОПИС ТОВАРУ (ГІПСОКАРТОННИХ ПЛИТИ) 8
3. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА 10
3.1. Аналіз макромаркетингового середовища 10
3.1.1. Аналіз політико-правового середовища 10
3.1.2. Аналіз економічного середовища 14
3.1.3. Аналіз демографічного середовища 18
3.2. Аналіз мікромаркетингового середовища 21
3.2.1. Споживачі 21
3.2.2.Конкуренція 23
3.2.3. Посередники 24
ВИСНОВКИ ПО МАРКЕТИНГОВОМУ СЕРЕДОВИЩУ 26
4.РОЗРОБКА РИНКОВОЇ СТРАТЕГІЇ 30
4.1. Визначення базової стратегії по Потеру 30
4.2. Визначення стратегії охоплення ринку 31
4.3. Розробка стратегії позиціонування 32
4.4. Конкурентна стратегія 34
4.5. Стратегія росту 34
5. РОЗРОБКА ПРОДУКТОВОЇ СТРАТЕГІЇ 34
5.1. Товарна політика 34
5.2. Цінова політика 34
5.3. Збутова стратегія 35
5.4. Просування 35
ВИСНОВКИ 36
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 38

Предметом курсової роботи виступає розробка гіпотези продуктово-ринкової стратегії для підприємства АТЗТ для товару листи гіпсокартонні.
Об'єктом дослідження є ринок будівельних сумішей та підприємство АТЗТ.
Суб'єктами дослідження виступають споживачі та конкуренти.
В даній роботі проводиться дослідження можливості виходу на ринок з новим товаром – листами гіпсокартонними.
Мета дослідження – посилення конкурентних позицій підприємства шляхом розробки гіпотези продуктово-ринкової стратегії для товару листи гіпсокартонні.
В даній роботі проведено аналіз маркетингового середовища та визначено слабкі та сильні сторони підприємства по відношенню до потенційного конкурента.

Cмотрите также:
Еволюція концепції маркетингу

План 1. Різні версії визначення маркетингу. 2. Роль маркетингу в ринковій економіці. 3. Концепції маркетингу. 4. Основні принципи маркетингу.

СУТЬ МАРКЕТИНГУ В ГОТЕЛЬНОМУ, КУРОРТНОМУ ТА ТУРИСТИЧНОМУ СЕРВІСІ

1. Сутність та зміст маркетингу в туризмі 2. Становлення та розвиток туристичного маркетингу 3. Функції маркетингу в туризмі 4. Основні умови та принципи застосування маркетингу в туризмі

Поняття і сутність міжнародного маркетингу

План. 1. Поняття і сутність міжнародного маркетингу. Концепція міжнародного маркетингу. Мета міжнародного маркетингу. Задачі міжнародного маркетингу. Структура міжнародного маркетингу. 2. Загальні і попередні дослідження, спеціальні дослідження, тести. Види дослідницьких маркетингових фірм. Національні особливості та їх вплив на методи збору маркетингової інформації в конкретній країні. 3. Життєвий цикл товару в міжнародному маркетингу. Рішення щодо асортиментної політики в міжнародному маркетингу. 4. Практичне завдання.

Розвиток маркетингу в Україні

Вступ 3 1. Роль маркетингу в ринковій економіці 4 2. Особливості впровадження концепції маркетингу в Україні 8 3. Особливості формування служби маркетингу на українських підприємствах 11 4. Проблеми та перспективи розвитку маркетингу в Україні 15 Висновки 21 Література 22

Еволюція концепцій маркетингу

Вступ 3 1. Ринкова концепція управління 4 2. Основні етапи становлення і розвитку маркетингу 6 3. Сучасні концепції маркетингу 10 4. Застосування концепцій маркетингу в управлінні діяльності ЗАТ «Назва» 15 Висновки 20 Список використаної літератури 23

Емоційний маркетинг (маркетинг вражень)

Вступ 3 Розділ І. Сутність маркетингу та його сучасна концепція 5 1.1 Сутність маркетингу 5 1.2 Еволюція концепцій маркетингу 7 Розділ ІІ. Особливості маркетингу вражень 10 2.1 Концепція маркетингу вражень 10 2.2 Основні стильові характеристики емоційного маркетингу 13 2.3 Основні завдання маркетингу вражань 15 Розділ ІІІ. Найуспішніші приклади маркетингової стратегії вражень 18 3.1 Реальні шоу та їх можливості 18 3.2 Нетрадиційні засоби реклами 20 3.2 Маркетинг вражень в рекламному бізнесі 22 Висновки 26 Список використаних джерел 28

ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ

Вступ..........................................................................................................................3 1.Поняття та суть міжнародного маркетингу...................................................5 2. Особливості міжнародного маркетингу.........................................................7 3. Стратегія і тактика міжнародного маркетингу..........................................10 4.Маркетингова політика розподілу на прикладі «...» ............................................................................................................12 Висновки.................................................................................................................18 Список використаної літератури......................................................................20

Контрольна робота з маркетингу

1.Вихідні ідеї, що лежать в основі маркетингу. 2 2.Стратегічне планування маркетингу. 8 Література: 14

Організація служби маркетингу на підприємстві

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ СЛУЖБИ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 1.1. Сучасна концепція маркетингу та її роль в організації служби маркетингу на підприємстві 5 1.2. Головні чинники формування організаційних структур маркетингу 17 1.3. Місце та роль служби маркетингу підприємства в формуванні його ефективної організаційної структури 26 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ СЛУЖБИ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ “ТЕКОМ” 2.1. Техніко-економічна характеристика підприємства 36 2.2. Аналіз цільового ринку підприємства 45 2.3. Аналіз організації та функції служби маркетингу підприємства 56 РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ОПТИМІЗАЦІЇ СТРУКТУРИ СЛУЖБИ МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВА ВАТ “ТЕКОМ” 3.1. Шляхи вдосконалення організаційної структури служби маркетингу підприємства ВАТ “ТЕКОМ” 65 3.2. Прогноз ефективності служби маркетингу підприємства 74 ВИСНОВКИ 81 ЛІТЕРАТУРА 83 ДОДАТКИ 85

Формування комплексу маркетингу промислового підприємства та управління ним

Вступ 2 1. Комплекс маркетингу: сутність, проблеми, застосування 3 2. Характеристика підприємства та його системи маркетингу 5 3. Огляд проблем та шляхи їх подолання за рахунок використання комплексного маркетингу та математичних методів дослідження. 18 Висновок. 29 Література та джерела інформації 31