институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Конфліктні подружні взаємини та їх вплив на характер і особливості дитини

Каталог пособий и учебных материалов | Психология социальная | Курсовая | Страниц: 37 | Год: 2006 | Размер: 70 кб. | Стоимость: 80 грн. | Смотреть | Купить

Конфліктні подружні взаємини та їх вплив на характер і особливості дитини

Вступ 3
1. Технологія дослідження впливу конфліктних подружніх взаємин на характер і особливості дитини 6
2. Результати дослідження 14
Висновки 17
Список використаних джерел 19
Додатки 22

Об’єктом дослідження - являється процес формування особистості дитини.
Предметом дослідження - є сукупність внутрішньосімейних зв’язків, які впливають на формування особистості дитини.
Мета дослідження - є дослідження істотності зв’язку між рівнем конфліктності подружніх взаємин і наявністю проблем у розвитку особистості дитини.

Cмотрите также:
Конфліктні подружні взаємини та їх вплив на харктер і особливості дитини

Вступ 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВПЛИВУ СІМ’Ї НА ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ 5 1.1. Сім’я як об’єкт і суб’єкт в соціальній психології та педагогіці 5 1.2. Функції, які виконує сім’я 8 1.3. Особливості сім’ї як об’єкта виховання дитини 11 РОЗДІЛ 2. ВІДНОСИНИ МІЖ ПОДРУЖЖЯМ І ОСОБИСТІСНИЙ РОЗВИТОК ДИТИНИ 15 2.1. Зв’язок між наявністю конфліктів між подружжям і розвитком дитини 15 2.2. Методи дослідження сімейного укладу та морально-психологічного клімату в сім’ї 18 ВИСНОВКИ 26 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 28 ДОДАТКИ 31 Доповідь 3 стор.

Стиль сімейного виховання і взаємини дитини з однолітками

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ РОЛІ СІМЕЙНОГО ВИХОВАННЯ НА ВЗАЄМИНИ ДИТИНИ З ОДНОЛІТКАМИ 5 1.1. Роль сім'ї у становленні особистості дитини 5 1.2. Психологічні особливості соціалізації дитини в сім’ї 7 1.3. Стиль сімейного виховання та його вплив на розвиток особистості дитини 10 РОЗДІЛ ІІ 17 ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ВПЛИВУ СТИЛЮ СІМЕЙНОГО ВИХОВАННЯ НА СТОСУНКИ З ОДНОЛІТКАМИ 17 2.1. Планування та організація дослідження 17 2.2. Психодіагностичні методики дослідження 20 2.3. Результати дослідження та їх інтерпретація 24 ВИСНОВОК 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33 ДОДАТКИ 36-40

Стиль сімейного виховання взаємини дитини з однолітками

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ПРОБЛЕМИ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ 5 1.1 Сімейне виховання 5 1.2 Вплив взаємовідносин з однолітками на формування особистості дитини. 16 РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ СТИЛІВ СІМЕЙНОГО ВИХОВАННЯ НА ХАРАКТЕР ДИТИНИ 22 2.1 Опис досліджувальних характеристик сім’ї 22 2.2 Аналіз отриманих в процесі дослідження результатів 23 ВИСНОВКИ 32 ЛІТЕРАТУРА 34 Додаток 1 37 Додаток 2 38 Додаток 3 40 Додаток 4 43

Дослідження впливу конфліктних подружніх взаємин на характер та особливості розвитку дитини

Зміст Вступ 3 Розділ 1. теоретичні засади технологій формування особистості дитини 7 1.1. Сім’я як об’єкт соціально-педагогічної діяльності 7 1.2. Психолого педагогічні особливості та функції сім’ї як суб’єкта виховання дитини 11 1.3. Шляхи виявлення і попередження конфліктів між подружжям і розвитком дитини 17 Розділ 2. Методи соціально-педагогічної роботи у процесі дослідження конфліктних подружніх взаємин та їх впливу на характер і особливості дитини 25 2.1. Методи соціальної роботи із конфліктними сім’ями 25 2.2. Особливості впливу конфліктних подружніх взаємин на характер і особливості дитини 31 2.3. Експериментальне дослідження впливу конфліктних подружніх взаємин на характер і особливості дитини 35 Висновки 46 Список використаної літератури 49 Додатки 53 Доповідна записка доклад - 4 стор. Об’єктом дослідження - являється процес соціально-педагогічної роботи щодо особистості дитини у конфліктних сім’ях. Предметом дослідження - є методи соціально-педагогічної роботи у процесі дослідження конфліктних подружніх взаємин та їх впливу на характер і особливості розвитку дитини. Метою дослідження - виявити та обґрунтувати методи соціально-педагогічної роботи у конфліктних сім’ях та виявити особливості впливу конфліктних подружніх взаємин на характер і особливості розвитку дитини.

Вплив сім’ї на формування особистості дитини

План. Вступ……………………………………………………………….1 Розділ І. Вплив сім’ї на формування особистості дитини..3 1.1. Особливості виховної ролі повних та не повних сімей у формуванні особистості дитини. ……………………………………3 1.2. Вплив сім’ї на одержання першого життєвого досвіду дитини………………………………………………………………… 11 1.3. Найбільш важливі проблеми у вихованні…………………..13 Розділ ІІ. Вплив сім’ї на формування особистості підлітка………………………………………………………………….17 2.1. Типи сімейних взаємин та їх вплив на підлітка…………….17 2.2 Вплив сім’ї на перехідний період дитини…………………..25 Висновок…………………………………………………………..33 Список використаної літератури……………………………..36

Домагання дитини

Вступ. Розділ І. Домагання дитини. Дитина та його неуспіх. Індивідуальне вивчення школярів. 1.3. Взаємини дитини. Розділ ІІ. Рівень домагань дитини. 2.1. Вивчення самооцінки та рівня домагань дитини. Розділ ІІІ. Особливості самооцінки молодших школярів. 3.1. Завищена або занижена самооцінка. 3.2. Навчальна діяльність і формування самооцінки. Висновок. Список використаної літератури

Психологічні особливості дітей з неблагополучних та неповних сімей

Вступ 3 Розділ І. Неповна сім’я та її вплив на самопочуття дитини 5 1.1Сутнісні характеристики неповної сім’ї 5 1.2 Особливості дослідження впливу структурної неповноти сім ї на характер і психіку дитини 6 1.3 Самопочуття дітей при порушенні сімейних зв язків 11 Розділ ІІ. Специфіка психологічної допомоги дітям з неповних сімей 21 2.1 Вікові особливості проявів поведінки дітей на неблагополуччя в родині та напрямки роботи з ними 21 2.2. Психологічний супровід неповної родини 26 Висновки 35 Список використаної літератури 38 ДОДАТКИ 40

Вплив сімейних традицій і установок на розвиток соціалізації дитини

ВСТУП 3 Розділ 1. Сім'я як персональне мікросередовище розвитку дитини 6 1.1. Сім'я як задоволення потреб дитини 6 1.2. Вплив сімейних відносин на соціалізацію дитини 10 Розділ 2. Специфіка сімейного впливу на розвиток соціалізації дитини 15 2.1. Психолого-педагогічні завдання сім'ї і виховні функції батьків. 15 2.2. Специфіка сімейного виховання: позитивний і негативний вплив сім'ї. 18 Розділ 3. Дослідження батьківського відношення до виховання дітей 26 ВИСНОВКИ 29 Список використаної літератури 31 ДОДАТКИ 33

ТРИВОЖНІСТЬ У ДІТЕЙ ЯК ПСИХОЛОГІЧНЕ ЯВИЩЕ. ВПЛИВ ТРИВОЖНОСТІ ДИТИНИ НА САМООЦІНКУ

План ВСТУП 3 1. ТРИВОЖНІСТЬ У ДІТЕЙ ЯК ПСИХОЛОГІЧНЕ ЯВИЩЕ 7 1.1 Тривожність як прояв емоційної сфери дитини 7 1.2 Рівень самооцінки як один із факторів розвитку дитячої тривожності 10 2. ТРИВОЖНІСТЬ ДИТИНИ У МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ 15 2.1 Причини виникнення дитячої тривожності у молодших класів 15 2.2 Особливості прояву тривожності у дітей молодшого шкільного віку 19 3. ВПЛИВ ТРИВОЖНОСТІ ДИТИНИ НА САМООЦІНКУ 23 ВИСНОВКИ 32 ЛІТЕРАТУРА 35

Вплив сімейних взаємин на розвиток дитини

ВСТУП 3 І. ПОНЯТТЯ СІМ’Ї ТА РОДИНИ. 7 1.1. Стадії життєвого циклу сім’ї та їх задачі 7 1.2 Структура і функції сім’ї 16 2. ТИПИ СІМЕЙНИХ ВЗАЄМИН ЯК ОСНОВНИЙ ФАКТОР РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ 24 2.1. Стилі сімейного виховання 24 2.2 Вплив сімейних взаємин на розвиток самооцінки дитини (молодший шкільний вік - 7-11 років) 30 ЛІТЕРАТУРА 36 ДОДАТКИ 38 ДОДАТОК 1 38