институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Шляхи формування початкових економічних знань у старших дошкільників в умовах сім'ї

Каталог пособий и учебных материалов | Педагогика | Курсовая | Страниц: 35 | Год: 2006 | Размер: 46 кб. | Стоимость: 80 грн. | Смотреть | Купить

Шляхи формування початкових економічних знань у старших дошкільників в умовах сім'ї

Пути формирования начальных экономических знаний у старших дошкольников в условиях семьи
Мета роботи. Отже виходячи з цього ми обрали метою нашої роботи шляхи формування початкових економічних знань у старших дошкільників в умовах сім'ї.
Предмет дослідження. Система початкових економічних знань.
Об’єкт дослідження. Формування початкових економічних знань у старших дошкільників в умовах сім'ї.

План:
Вступ. 3
1. Актуальність проблеми економічного виховання старших дошкільників на сучасному етапі. 8
2. Програма навчання і виховання про економічне виховання старших дошкільників 11
3. Діагностика тактики залучення дитини старшого дошкільного віку до сімейної економіки (констатуючий експеримент). 16
3.1. Методика та проведення дослідження. 19
3.2. Обговорення результатів дослідження. 20
4. Індивідуалізація формування початкових економічних знань у дитини старшого дошкільного віку (формуючий експеримент). 21
5. Порівняльний аналіз результатів роботи в експериментальній сім'ї (контрольний експеримент). 31
Висновки та педагогічні рекомендації. 33
Використана література. 34

Cмотрите также:
Шляхи формування початкових економічних знань у старших дошкільників в умовах сім'ї

Вступ. 3 1.Актуальність проблеми економічного виховання старших дошкільників на сучасному етапі. 8 2.Програма навчання і виховання про економічне виховання старших дошкільників 12 3.Діагностика тактики залучення дитини старшого дошкільного віку до сімейної економіки (констатуючий експеримент). 18 3.1.Методика та проведення дослідження. 20 3.2.Обговорення результатів дослідження. 22 4.Індивідуалізація формування початкових економічних знань у дитини старшого дошкільного віку (формуючий експеримент). 23 5.Порівняльний аналіз результатів роботи в експериментальній сім'ї (контрольний експеримент). 26 Висновки та педагогічні рекомендації. 28 Використана література 29

Шляхи формування початкових економічних знань у старших дошкільників в умовах сім’ї

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 6 ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ЕКОНОМІЧНОЇ ОСВІТИ В ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИЦІ ПЕДАГОГІКИ 6 1.1. Економічна освіта в теорії та практиці педагогіки 6 1.2 Основні цілі, задачі і принципи економічного виховання старших дошкільників 8 1.3. Роль сім‘ї в економічному вихованні старших дошкільників 10 РОЗДІЛ 2 13 ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ ЕКОНОМІЧНИХ УЯВЛЕНЬ У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ 13 2.1. Організація дослідження та проведення констатуючого експерименту 13 2.2 Проведення та результати формуючого этапа дослідження 19 2.3 Результати контрольного етапу дослідження 22 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 32

Формування у старших дошкільників доброзичливого ставлення до молодших дітей

Вступ 2 Дитячі взаємини як психолого-педагогічна проблема 5 Особливості ставлення старших дошкільників до молодших дітей 13 Шляхи формування доброзичливого ставлення старших дошкільників до молодших дітей 18 Зміни в спілкуванні і взаєминах дітей різноговіку в дитячому садку і вдома 22 Висновки і педагогічні рекомендації 25 Список використаної літератури 27

Експериментальні аспекти формування екологічної культури

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методологічні засади формування екологічної культури у дошкільників 5 1.1. Становлення і розвиток методики формування екологічної культури у дошнільників 5 1.2. Поняття екологічного виховання 11 1.3. Значення для суспільства формування екологічної культури старших дошкільників 13 Розділ 2. Експериментальні аспекти формування екологічної культури старших дошкільників 24 2.1. Визначення рівнів розвитку формування екологічної культури старших дошкільників 24 2.2. Організація роботи в природі як засіб формування у дітей шостого року життя екологічної культури 32 Висновок 41 Список використаної літератури 43

РОЗУМОВИЙ РОЗВИТОК СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА

Зміст ВСТУП 3 1. ХАРАКТЕРИСТИКА НАУКОВИХ ДЖЕРЕЛ 4 2. СУТЬ І ЗАВДАННЯ РОЗУМОВОГО РОЗВИТКУ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ 16 3. РОЛЬ І МІСЦЕ РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ В РОЗУМОВОМУ РОЗВИТКУ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ 28 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33

Роль і місце розвивального навчання в розумовому розвитку старших дошкільників

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Розвиток розумових здібностей у дітей дошкільного віку 5 1.1. Характеристика наукових джерел з даного питання 5 1.2. Суть і завдання розумового розвитку старших дошкільників 15 Розділ 2. Роль і місце розвивального навчання в розумовому розвитку старших дошкільників 28 2.1. Особливості розвивального навчання в розумовому розвитку старших дошкільників 28 2.2. Розвиток розумових здібностей дітей дошкільного віку на заняттях 32 Висновки 37 Список використаної літератури 39

Виховання працьовитості у старших дошкільників шляхом ознайомлення з трудовими традиціями

Вступ 2 1. Значення системи роботи з трудового виховання для різнобічного розвитку дошкільників 4 2. Аналіз психолого-педагогічних досліджень з питань виховання старших дошкільників на трудових традиціях українського народу 18 3. Стан проблеми в практиці дошкільних закладів 22 4. Формування практичних трудових умінь на основі трудових традицій як умова виховання працьовитості 26 5. Аналіз результатів експериментальної роботи 31 Висновки і педагогічні рекомендації 32 Список використаних джерел 36 Додатки 37

Формування граматичної правильності мовлення дітей засобами лінгвістичної казки

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ ГРАМАТИЧНОЇ ПРАВИЛЬНОСТІ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ 5 1.1 Особливості розвитку мовлення старших дошкільників 5 1.2 Вплив малих форм фолькльору на розвиток мовлення старших дошкільників 11 1.2 Особливості розуміння малих форм фолькльору старшими дошкільниками 13 РОЗДІЛ ІІ ЗМІСТ ТА МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ГРАМАТИЧНОЇ ПРАВИЛЬНОСТІ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ ЗАСОБАМИ КАЗКИ 18 2.1 Методика використання казки в формуванні граматичної правильності мови старших дошкільників 18 2.2 Аналіз дослідно-експерементальної роботи з формування граматичної правильності мовлення дітей засобами казки 25 2.3 Аналіз результатів експериментального дослідження 30 ВИСНОВКИ 35 СПИСКО ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 37

Закріплювання та систематизація знань дітей старшого дошкільного віку засобами дидактичних ігор

Вступ 3 1. Дидактичні ігри, як засіб систематизації знань. 6 1.1 Дидактичні ігри в педагогіці. 6 1. 2 Особливості впливу дидактичних ігор на дошкільників. 11 2. Особисте дослідження в сфері впливу дидактичних ігор на дітей старшого дошкільного віку. 20 2.1. Практичнее дослідження впливу дидактичних ігор на старших дошкільників. 20 2.2. Висновки дослідження. 26 Висновок 29 Перелік використаної літератури 31

Роль вчителя в початковій школі

Вступ 3 1. Вчитель початкових класів як викладач 4 2. Особливості діяльності вчителя початкових класів як класного керівника 5 3. Роль психологічних знань в діяльності вчителя початкових класів 7 Висновок 9 Література 10