институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Безпосередній продаж страхових послуг та продаж через посередників

Каталог пособий и учебных материалов | Страхование | Курсовая | Страниц: 53 | Год: 2010 | Размер: 2358 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Безпосередній продаж страхових послуг та продаж через посередників

Зміст:

1. Безпосередній продаж страхових послуг та продаж через посередників. 3
2. Форми кредитування кредитних і фінансових ризиків. 15
3. Обсяг відповідальності при авіаційному страхуванні. 38
Cмотрите также:
Складання та узгодження бюджету продаж та виробництва

Зміст Вступ 2 Поняття прогнозу продаж 5 Алгоритм прогнозу продаж 9 Методи прогнозування продажу компанії 11 Література

Договір купівлі-продажу

План Вступ 2 1. Поняття і зміст договору 3 2. Особливості деяких видів договорів купівлі – продажу 2.1. Купівля - продаж жилих будинків; 14 2.2. Купівля - продаж в зовнішньоторговельному обігу; 17 2.3. Купівля – продаж на біржах, аукціонах; 22 2.4. Купівля - продаж мисливської і газової зброї 28 3. Гарантії прав покупців в роздрібній торгівлі 34 Висновок 40 Література 41

Продаж майна боржника

Вступ 3 1. Заходи щодо запобігання банкрутству боржника 5 2. Продаж майна боржника 7 3. Проголошення боржника банкрутом, та продаж його майна 11 Висновок 16 Список використаної літератури 18

ХАРАКТЕРИСТИКА СТРАХОВИХ ПОСЕРЕДНИКІВ ТА ЇХ ДІЯЛЬНІСТЬ

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І ПОНЯТТЯ СТРАХОВОГО РИНКУ ТА ЙОГО УЧАСНИКІВ 5 1.1. Страховий ринок та його структура. 5 1.2. Інфраструктура страхового ринку та її елементи 8 РОЗДІЛ ІІ ХАРАКТЕРИСТИКА СТРАХОВИХ ПОСЕРЕДНИКІВ ТА ЇХ ДІЯЛЬНІСТЬ 14 2.1. Поняття страхових посередників на страховому ринку 14 2.2. Прямі страхові посередники 17 2.3. Непрямі страхові посередники 20 РОЗДІЛ ІІІ ОРГАНІЗАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ СТРАХОВИХ ПОСЕРЕДНИКІВ 23 3.1. Поточний стан страхового посередництва в Україні 23 3.2. Ринкові господарські форми керування ринком 25 3.3. Державне регулювання страхової діяльності 28 3.4. Рекомендації щодо економічної політики 30 ВИСНОВОК 35

ХАРАКТЕРИСТИКА СТРАХОВИХ ПОСЕРЕДНИКІВ ТА ЇХ ДІЯЛЬНІСТЬ

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І ПОНЯТТЯ СТРАХОВОГО РИНКУ ТА ЙОГО УЧАСНИКІВ 5 1.1. Страховий ринок та його структура. 5 1.2. Інфраструктура страхового ринку та її елементи 8 РОЗДІЛ ІІ ХАРАКТЕРИСТИКА СТРАХОВИХ ПОСЕРЕДНИКІВ ТА ЇХ ДІЯЛЬНІСТЬ 14 2.1. Поняття страхових посередників на страховому ринку 14 2.2. Прямі страхові посередники 17 2.3. Непрямі страхові посередники 20 РОЗДІЛ ІІІ ОРГАНІЗАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ СТРАХОВИХ ПОСЕРЕДНИКІВ 23 3.1. Поточний стан страхового посередництва в Україні 23 3.2. Ринкові господарські форми керування ринком 25 3.3. Державне регулювання страхової діяльності 28 3.4. Рекомендації щодо економічної політики 30 ВИСНОВОК 35

Ринок страхових послуг

Вступ......3
Розділ 1. Сутність страхової послуги .................................................................5
1.1. Поняття, функції та принципи страхування...........................................5
1.2. Роль страхування в період переходу до ринкової економіки.............13
1.3. Загальна характеристика видів страхових договорів...........................15
Розділ 2. Страховий ринок та проблеми його розвитку в
еко­номічній системі України..............................................................33
2.1. Поняття ринку страхових послуг...........................................................33
2.2. Динаміка розвитку ринку страхових послуг в Україні........................35
2.3. Органи державного регулювання ринку страхових послуг.................41
2.4. Суть та шляхи вирішення сучасних проблем ринку
страхових послуг.....................................................................................49
Розділ 3. Особливості реалізації страхових послуг...........................................55
3.1. Маркетинг у просуванні страхових послуг............................................55
3.2. Розвиток страхового посередництва у наданні страхових послуг.......67
Висновки................................................................................................................72
Список використаної літератури.........................................................................75


Договір купівлі-продажу

Зміст: Вступ ……………………………………………………………………..…....3 1. Поняття договору купівлі-продажу та його правове регулювання…...4 2. Істотні умови договору купівлі-продажу ……………………….…….…9 3. Права та обов”язки сторін ……………………………………………..15 4. Окремі види договорів купівлі-продажу ……………………………..22 4.1. Купівля – продаж у роздрібній торгівлі……………………………….22 4.2. Купівля - продаж жилих будинків…………………………………….28 4.3 Купівля – продаж на біржах, аукціонах ……………………………….33 Висновки……………………………………………………………………...42 Список використаної літератури ……………………………………..….43 Додаток…………………………………………………………………….…44

Діяльність страхових посередників

Зміст 1. Діяльність страхових посередників………………………………………3 2. Страхування валютних та біржевих ризиків……………………………..9 3. Задача 1……………………………………………………………………13 4. Задача 2……………………………………………………………………14 Перелік джерел………………………………………………………………15

Страхові послуги: властивості та класифікація ( на прикладі)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ СТРАХОВИХ ПОСЛУГ 5 1.1. Необхідність, сутність страхової послуги та особливості її реалізації 5 1.2. Законодавча та нормативна база надання страхових послуг 9 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СТРАХОВИХ ПОСЛУГ НА ПРИКЛАДІ СТРАХОВОЇ КОМПАНІЇ „Назва” 14 2.1. Загальна характеристика страхової компанії 14 2.2. Аналіз страхових послуг страхової компанії 19 РОЗДІЛ 3. ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ СТРАХОВИХ ПОСЛУГ 31 3.1. Шляхи удосконалення діючої системи страхових послуг в Україні 31 3.3. Напрямки підвищення ефективності реалізації страхових послуг 34 ВИСНОВКИ 39 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 42 ДОДАТКИ 45

Оценка состояния учета и использования готовой продукции

Содержание Введение…………………………………………………………………………...3 1. Теоретические вопросы учета готовой продукции…………………………..6 1.1 Задачи учета готовой продукции…………………………………………6 1.2 Документальное оформление движения готовой продукции…………..8 1.3 Бухгалтерский и налоговый учет операций с готовой продукцией…..12 1.4 Учет отклонений между по фактической и нормативной (плановой) себестоимостями……………………………………………..16 1.5 Отгрузка (отпуск) продукции, работ, услуг покупателям и заказчикам, каналы использования готовой продукции…………….26 1.6 Инвентаризация готовой продукции и отражение ее результатов в учете………………………………………....................40 2. Оценка состояния учета и использования готовой продукции на предприятии ООО "Свет"………………………………………………...42 2.1 Экономическая характеристика ООО "Свет"………………………….42 2.2 Первичный учет выпуска и продаж готовой продукции………………44 2.3 Аналитический и синтетический учет выпуска и продаж готовой продукции……………………………………………………….46 2.4 Недостатки учета выпуска и продаж готовой продукции……………..50 2.5 Совершенствование учета выпуска готовой продукции: разработка программы контроля учета готовой продукции…………..51 3. Анализ выпуска и продаж готовой продукции ООО "Свет"……………58 3.1 Анализ динамики выпуска и продаж готовой продукции……………..58 3.2 Анализ ассортимента и структуры продукции…………………………62 3.3 Анализ качества и ритмичности выпущенной продукции…………….65 3.4 Пути увеличения выпуска и продаж готовой продукции……………..67 Заключение……………………………………………………………………….69 Список использованной литературы…………………………………………...74 Приложение………………………………………………………………………76