институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Стратегія диверсифікації, фокусування, швидкого реагування, вичікування та можливість їх використання підприємствами України

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент стратегический | Контрольная | Страниц: 15 | Год: 2006 | Размер: 161 кб. | Стоимость: 35 грн. | Смотреть | Купить

Стратегія диверсифікації, фокусування, швидкого реагування, вичікування та можливість їх використання підприємствами України

Вступ 3
1. Стратегія диверсифікації 4
2. Стратегія фокусування 9
3. Стратегія вичікування і швидкого реагування 12
Висновок 14
Список використаної літератури 15

Список використаної літератури:
1.Боумен К. Основы стратегического менеджмента. – М., 1996.
2.Дуган Л. Розробка стратегії: минуле, сучасність та майбутнє. - Чернівці, 2001.
3.Куденко Н.В. Стратегічний маркетинг. - К., 1998.
4.Мескон М., Альберт М., Хедоури Ф. Основы менеджмента. – М., 1994.
5.Милнер Б. З. Теория организации. – М., 1999.
6.Нємцов В.Д., Довгань Л.Є. Стратегічний менеджмент. – К., 2001.
7.Покропивний С.Ф., Колот В.М. Підприємництво: стратегія, організація, ефективність. – К. – 1998.
8.Шершньова З.Е. Стратегічне управління. – К. – 2004.


Cмотрите также:
Характеристика базових конкурентних стратегій: переваги, недоліки, умови застосування

Вступ - 3 - 1. Сутність та загальна характеристика конкурентної стратегії підприємства - 4 - 2. Класифікація конкурентних стратегій підприємства - 6 - 3. Стратегія диверсифікації - 13 - 4. Стратегія фокусування - 16 - 5. Стратегія вичікування і швидкого реагування - 18 - Висновок - 19 - Список використаної літератури - 20 -

Глобальні стратегії: мінімізація витрат, диференціації, фокусування, інновацій, оперативного реагування

Вступ. 3 1. Фактори, що впливають на визначення глобальної стратегії 3 2. Глобальні конкурентні стратегії 6 2.1. Стратегія «лідирування на основі зниження витрат цін» 7 2.2.Стратегія диференціації 9 2.3.Стратегія фокусування 12 2.4. Стратегія інновацій. 14 2.5. Стратегія оперативного реагування. 17 Висновки. 18 Література. 20

Стратегічний менеджмент

1. Глобальні стратегії: мінімізація витрат, диференціації, фокусування, інновацій, оперативного реагування 3 2. Резерви раціонального використання трудових ресурсів 8 3. Проектування організаційної структури фірми 14 Література 21

Стратегія широкої диверсифікації

ВСТУП 2 1. ПОНЯТТЯ СТРАТЕГІЇ ДИВЕРСИФІКАЦІЇ ТА ЇЇ ВИДИ 3 2. ХАРАКТЕРИСТИКА СТРАТЕГІЇ ШИРОКОЇ ДИВЕРСИФІКАЦІЇ 4 ВИСНОВКИ 8 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 9

Стратегія інвестиційної діяльності фірми

Вступ 2 1. Поняття інвестиції. 4 2. Стратегії управління інвестиціями. 6 2.1. Загальна стратегія компанії. 6 2.2. Маркетингова стратегія компанії. 9 2.3. Стратегія ефективного власника. 11 2.4. Стратегія спекулятивного злиття або поглинання. 13 2.5. Стратегія вертикальної інтеграції. 14 2.6. Стратегія зв’язаної диверсифікації. 17 2.7. Міжнародні конкурентні стратегії. 18 3. Вибір стратегії інвестування або основний аналіз зрілості галузі. 21 Висновок. 26 Список використаної літератури: 27

Стратегії конкуренції в міжнародному бізнесі

Предмет: міжнародний менеджмент Зміст Вступ 3 Визначення стратегії підприємства. 4 Фактори, що впливають на визначення загальної стратегії 5 Загальні конкурентні стратегії (за М. Портером) 8 Стратегія «лідирування на основі зниження витрат цін» 9 Стратегія диференціації 11 Стратегія фокусування 13 Стратегія концентрації 17 Висновок 18

Види диверсификації

Ст.групи ЕП-07М1 Вступ3 1 Поняття диверсифікації.3 2 Види диверсифікації.6 3 Похідні стратегії диверсифікації.9 4. Керування диверсифікованими підприємствами14 5. Характеристика стратегії диверсифікації підприємств в Україні18 Висновок20 Список літератури21

Стратеоычний маркетинг стратегія підприємства

Вступ 3 1. Побудова “дерева цілей” підприємства 4 2. Стратегія неспорідненої диверсифікації 9 Висновок 15 Список використаної літератури 16

Стратегія підприємств

Вступ 3 1. Теоретична частина 4 1. Побудова «дерева цілей» підприємства 4 2. Стратегія неспорідненої диверсифікації 8 2. Практична частина 14 Висновки 23 Перелік літератури 26

стратегія підприємства

1. ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ 3 1. Еволюція розуміння поняття стратегія 3 2. Формування загальнокорпоративних стратегій 6 3. Основні напрями досягнення конкурентних переваг 8 4. Прогнозування та його методи в стратегічному аналізі 12 2. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА 17 Скласти термінологічний словник по наступним позиціям : стратегія підприємства, політика підприємства, тактика, стратегічне управління, стратегічне планування, стратегічний аналіз, стратегічний план, стратегічна зона господарювання, стратегічні бізнес-одиниці, стратегічні господарюючі центри, загально корпоративна стратегія, ділова стратегія, функціональна стратегія, операційна стратегія, стратегія диверсифікації, стратегія диференціації, стратегія вертикальної інтеграції, стратегія горизонтальної інтеграції, синергетичний ефект, стратегічні управлінські рішення, місія, цілі підприємства. Визначення оформлені у вигляді наступної таблиці. ЛІТЕРАТУРА 21