институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Аналіз асортименту риби та рибних товарів в Україні

Каталог пособий и учебных материалов | Товароведение | Курсовая | Страниц: 44 | Год: 2005 | Размер: 46 кб. | Стоимость: 75 грн. | Смотреть | Купить

Аналіз асортименту риби та рибних товарів в Україні

Вступ 3
1. Хімічний склад і харчова характеристика риби 4
2. Особливості технології виробництва риби та рибних товарів 7
3. Асортимент рибопродукції 13
4. Вимоги до якості виробів з риби 21
5. Умови та терміни зберігання продукції 32
6. Шляхи вдосконалення виробництва рибних виробів і новинки 39
Висновки і пропозиції 41
Список використаної літератури 43

Cмотрите также:
Розширення асортименту, удосконалення технології та дослідження якості холодних закусок із риби і рибпродуктів

Зміст Вступ 3 1. Характеристика холодних рибних страв та їх харчової цінності 4 2. Загальна характеристика ресторану „Авалон” 11 3. Розробка холодних страв для ресторану „Авалон” 15 4. Складання меню ресторана „Авалон” 17 5. Шляхи вдосконалення діяльності ресторану 21 Висновки та пропозиції 23 Список літератури 25 Додатки 27 В даній курсовій роботі була реалізована спроба проаналізувати сучасний досвід виготовлення та реалізації холодних рибних страв та встановити: - характеристику споживчих властивостей риби та рибних страв, залежність їх від виду, умов приготування та зберігання, та їх вплив на якість кінцевої продукції; - характеристику асортименту холодних рибних страв та можливості його розширення на основі використання новітніх розробок в області удосконалення існуючих технологій переробки риби.

МАТЕРІАЛИ І МЕТОДИ (ТЕХНОЛОГІЧНА СХЕМА ВИРОЩУВАННЯ КОРОПА)

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Загальна характеристика ставів та природних водойм рибогосподарського призначення 5 1.1. Види ставів 5 1.2. Основні угруповання іхтіофауни р. дніпра, водосховищ і р. десна 11 Розділ ІІ. Матеріали і методи (технологічна схема вирощування коропа) 29 Розділ ІІІ. Розведення риби у ставкових рибних господарств в україні 49 3.1. Короп - основний об`єкт розведення ставкових рибних господарств в Україні 49 3.2. Вплив гідрохімічного та гідробіологічного режимів ставів на рибопродуктивність 52 3.3. Аналіз динаміки вилову риби в природних та штучних водоймах чернігівської області 60 Підсумки 65 Висновки 67 Список використаних джерел 68

МАТЕРІАЛИ І МЕТОДИ (ТЕХНОЛОГІЧНА СХЕМА ВИРОЩУВАННЯ КОРОПА)

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Загальна характеристика ставів та природних водойм рибогосподарського призначення 5 1.1. Види ставів 5 1.2. Основні угруповання іхтіофауни р. дніпра, водосховищ і р. десна 11 Розділ ІІ. Матеріали і методи (технологічна схема вирощування коропа) 29 Розділ ІІІ. Розведення риби у ставкових рибних господарств в україні 49 3.1. Короп - основний об`єкт розведення ставкових рибних господарств в Україні 49 3.2. Вплив гідрохімічного та гідробіологічного режимів ставів на рибопродуктивність 52 3.3. Аналіз динаміки вилову риби в природних та штучних водоймах чернігівської області 60 Підсумки 65 Висновки 67 Список використаних джерел 68

Формування асортименту товарів в торговому підприємстві

Зміст 1. Основна частина 3 1.1. Теоретичне обгрунтування проблеми 3 1.1.1. Поняття про товарний асортимент. Види факторів, які впливають на формування асортименту товарів 5 1.1.2. Принципи та порядок формування асортименту 12 1.1.3. Планування асортименту товарів 13 1.2. Зарубіжний досвід формування асортименту товарів 15 1.3. Характеристика товарного підприємства 16 1.4. Практичне формування асортименту товарів в універсамі 18 1.4.1. Характеристика асортименту товарів в універсамі 18 1.4.2. Шляхи розширення асортименту товарів в магазині 19 1.4.3. Управління товарними запасами 21 1.4.4. Планування рекламної роботи з метою розширення асортименту товарів 23 2. Заключна частина 26 2.1. Висновки та пропозиції 26 Література 28 Додатки 29

Формування асортименту товарів на роздрібних торгових підприємствах

Зміст Вступ 3 1 Формування асортименту товарів на роздрібних торгових підприємствах 5 2 Формування асортименту в магазині ТОВ "Монро" і його оцінка 13 2.1 Загальна характеристика підприємства і аналіз показників ефективності його комерційної роботи 13 2.2 Особливості формування асортименту товарів в магазині ТОВ "Монро" 16 2.3 Оцінка товарного асортименту магазина 18 3 Вдосконалення асортименту товарів в магазині ТОВ "Монро" 22 Висновки 27 Список літератури 30

Аналіз асортименту та оцінка якості сметани на матеріалах супермаркету

ВСТУП 3 1. Стан ринку молочнокислих товарів в Україні 5 2. Харчова та біологічна цінність сметани 19 3. Фактори формування споживчих властивостей сметани 21 4. Класифікація та асортимент сметани 24 5. Вимоги до якості та дефекти сметани 26 6. Товарознавча оцінка якості сметани, аналіз основних видів кисломолочних товарів та бальна оцінка якості, аналіз асортименту молочнокислих товарів у супермаркеті «Назва» 31 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 52 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 54 ДОДАТКИ 58

Аналіз асортименту та оцінка якості сметани на матеріалах супермаркету

ВСТУП 3 1. Стан ринку молочнокислих товарів в Україні 5 2. Харчова та біологічна цінність сметани 19 3. Фактори формування споживчих властивостей сметани 21 4. Класифікація та асортимент сметани 24 5. Вимоги до якості та дефекти сметани 26 6. Товарознавча оцінка якості сметани, аналіз основних видів кисломолочних товарів та бальна оцінка якості, аналіз асортименту молочнокислих товарів у супермаркеті «Назва» 31 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 38 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 40 ДОДАТКИ 44

Комерційна діяльність формування асортименту товарів в магазині

ЗМІСТ І ВСТУП............................................................................................................... 3 1.1 Роль, задачі, функції і місце торгівлі в умовах ринкових відносин........ 3 1.2 Перспективи розвитку і особливості комерційної діяльності в умовах ринкових відносин....................................................................................... 7 1.3 Поняття про асортимент і його класифікація............................................ 10 ІІ ОСНОВНА ЧАСТИНА................................................................................... 16 2.1 Характеристика торгового підприємства.................................................. 16 2.2 Комерційна діяльність формування асортименту товарів в магазині та шляхи його удосконалення......................................................................... 21 2.2.1 Чинники, які впливають на формування асортименту........................... 21 2.2.2 Аналіз формування асортименту............................................................. 24 2.3 Договори поставки і їх зміст........................................................................ 31 2.4 Планування асортименту продукції........................................................... 35 2.5 структура асортименту товару.................................................................... 38 ІІІ ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА............................................................................... 45 3.1 Фінансовий аналіз за звітний період.......................................................... 45 3.2 Висновки по фінансовому аналізу............................................................... 51 3.3 Свої пропозиції по удосконаленню комерційної діяльності формування асортименту товарів............................................................... 53 ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ................................................... 57 ДОДАТКИ.......................................................................................................... 59

Формування асортименту товарів роздрібного торговельного підприємства і шляхи його удосконалення

З М І С Т Вступ 1 Теоретико-методологічні основи формування товарного асортименту підприємства, що функціонує в умовах ринкової економіки 1.1. Економічна сутність та види товарного асортименту 1.2. Перспективний товарний асортимент як складова частина економічної стратегії підприємства 1.3. Методичні підходи щодо формування перспективного товарного асортименту 2. Аналіз і оцінка формування асортименту СПД Захарченко 2.1. Організаційно – економічна характеристика діяльності СПД Захарченко 2.2. Організація проведення асортиментної політики 2.3. Організація проведення і стимулювання збуту товарів 2.4. Організація господарських зв’язків з постачальниками 3. Шляхи підвищення ефективності управління формуванням асортименту товарів СПД Захарченко 3.1. Аналіз динаміки обсягу та асортиментної структури роздрібного товарообороту 3.2. Основні напрямки підвищення ефективності управління формуванням асортименту товарів Висновки та пропозиції Список використаної літератури Додатки

Споживча оцінка асортименту та якості фарб на ринку України (за матеріалами Київського філіалу ТОВ «Поліфарб»)

ВСТУП 5 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ ФАРБОВИХ ТОВАРІВ 7 1.1 Забезпеченість ринку України фарбовими товарами 7 1.2 Проблеми розвитку ринку фарбових товарів в Україні 19 1.3 Вимоги до якості фарбових товарів 21 1.4 Визначення номенклатури показників споживчих властивостей для товарознавчої оцінки фарбових матеріалів 28 2 ФОРМУВАННЯ СПОЖИВЧИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ ТА ЯКОСТІ ФАРБОВИХ ТОВАРІВ У ТЕХНОЛОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ ВИГОТОВЛЕННЯ 39 2.1 Вплив технологічних факторів на формування споживчих властивостей та якості фарбових товарів 39 2.2 Визначення показників безпеки та фізико-механічної витривалості фарбових товарів 44 2.3 Контроль якості лакофарбових матеріалів 54 3 ОБ’ЄКТИ ТА МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ 57 3.1 Об’єкт дослідження 57 3.2. Фінансово-економічний аналіз об’єкту дослідження 60 4. ДОСЛІДЖЕННЯ ФАКТОРІВ ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТУ ФАРБОВИХ ТОВАРІВ В СУЧАСНИХ УМОВАХ 67 4.1. Аналіз структури асортименту вітчизняних фарбових товарів 67 4.2. Аналіз структури асортименту фарбових товарів іноземних виробників 71 4.3. Виявлення споживчих переваг фарбових товарів 81 4.4. Розробка пропозицій щодо оновлення фарбових товарів 83 5 ОРГАНІЗАЦІЯ ОПТОВОЇ ЗАКУПІВЛІ ФАРБОВИХ ТОВАРІВ 89 5.1 Оптова закупівля фарбових товарів її сутність та принципи 89 5.2. Класифікація та змістовність комерційних угод щодо закупівлі фарбових товарів 93 5.3. Фактори що впливають на ефективність оптової закупівлі фарбових товарів 95 5.4. Показники що характеризують ефективність оптової закупівлі фарбових товарів 99 5.5 Аналіз практики оптової закупівлі фарбових товарів 103 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 106 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 108 ДОДАТКИ 113 Додаток А. Анкета лакофарбової продукції 114 Додаток Б.Фінансова звітність підприємства 117 Додаток В. Кореляційно-регресивний аналіз структури асортименту фарб для внутрішніх робіт 128 Додаток Г. Типовий договір на закупівлю лакофарбової продукції 131