институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Аналіз моральний ідеалів та цінностей учнів

Каталог пособий и учебных материалов | Психология педагогическая | Курсовая | Страниц: 24 | Год: 2005 | Размер: 28 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Аналіз моральний ідеалів та цінностей учнів

Вступ 3
Розділ I.Характеристика моральних цінностей 5
1.1.Основні моральні цінності 5
1.1.1.Поняття моралі 5
1.1.2.Методологічною засадою морального виховання є етика. 6
1.2.Молодь та мораль 10
Розділ II. Аналіз моральний ідеалів та цінностей учнів 14
2.1.Аналіз моральний ідеалів та цінностей школярів молодшого віку 14
2.2.Аналіз моральний ідеалів та цінностей школярів середньго віку 16
2.3.Аналіз моральний ідеалів та цінностей старших школярі 17
Висновки 21
Використана література 23
Cмотрите также:
Аналіз досліджень цінністних орієнтацій в юнацькому віці

Зміст 1. Вступ……………………………………………………………………….….3 2. Поняття і види цінностей та ідеалів…………………………………………4 3. Аналіз досліджень цінністних орієнтацій в юнацькому віці………………7 4. Вплив педагогічної підтримки на становлення ціннісних орієнтації сучасного підлітка………………………………………………………………10 5. Висновок………………………………………………………………………13 6. Література……………………………………………………………………..15

МАТЕРІАЛЬНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПІДПРИЄМСТВА – НЕОБХІДНА УМОВА УСПІШНОГО ПРОЦЕСУ ВИРОБНИЦТВА

ЗМІСТ Вступ 2 РОЗДІЛ 1 4 МАТЕРІАЛЬНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПІДПРИЄМСТВА – НЕОБХІДНА УМОВА УСПІШНОГО ПРОЦЕСУ ВИРОБНИЦТВА 4 1.1. Економічний зміст матеріальних цінностей, їх класифікація та оцінка 4 1.2. Техніко-економічна характеристика підприємства ВАТ “Домобудівник” 12 РОЗДІЛ 2 ОБЛІК МАТЕРІАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ 22 2.1. Нормативно-законодавча база обліку матеріальних цінностей підприємства 22 2.2. Документальне оформлення руху матеріальних цінностей 24 2.3. Облік матеріальних цінностей на складі 31 2.4. Облік надходження матеріальних цінностей 35 2.5. Облік використання та реалізації матеріальних цінностей 38 2.6. Інвентаризація матеріальних цінностей 42 2.7 Аудит матеріальних цінностей 48 РОЗДІЛ 3 58 АНАЛІЗ ВИКОРИСТАННЯ МАТЕРІАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ 58 3.1. Аналіз стану та структури матеріальних цінностей підприємства 58 3.2. Аналіз використання матеріальних ресурсів 66 3.3. Аналіз впливу факторів на ефективність використання матеріальних ресурсів 71 3.4 Пропозиції щодо вдосконалення обліку матеріальних цінностей та ефективності їх використання 76 ВИСНОВКИ 85 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 88 ДОДАТКИ 93

Контроль та ревізія товарно-матеріальних цінностей (на прикладі підприємства)

Вступ 3 1. Теоретичні основи товарно-матеріальних цінностей 5 1.1. Визначення, оцінка та визнання товарно-матеріальних цінностей 5 1.2. Класифікація товарно-матеріальних цінностей 10 2. Організаційно - економічна характеристика діяльності підприємства ТОВ „Променад” 12 3. Контроль і ревізія товарно-матеріальних цінностей 16 3.1 Завдання, об’єкти, джерела інформації та методичні прийоми ревізії і контролю товарно-матеріальних цінностей 16 3.2. Ревізія надходження, оцінки та оприбуткування товарно-матеріальних цінностей 21 3.3. Ревізія операцій, пов’язаних з вибуттям матеріальних цінностей 24 3.4. Ревізія використання матеріальних цінностей на виробництві 27 Висновки 30 Список використаної джерел 33 Додатки 35-38

Організація процесу навчання з метою формування духовних цінностей

Вступ 3 Розділ 1. Теоретична основа дослідження 5 1.1. Формування духовних цінностей – актуальна проблема в процесі навчання іноземній мові 5 1.2. Стан проблеми дослідження в педагогічній літературі 9 1.3. Аналіз процесу формування духовних цінностей в шкільній практиці 17 Висновки 24 Розділ 2. Організація процесу навчання з метою формування духовних цінностей 26 2.1. Формування духовних цінностей на уроці 26 2.2. Проведення виховних заходів з метою формування духовних цінностей школяра 46 2.3. Шляхи та методи удосконалення процесу формування духовних цінностей під час вивчення іноземної мови 89 Загальні висновки 98 Список використаної літератури 100 Додатки 102

КОРЕКЦІЯ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ УЧНІВ-ПІДЛІТКІВ

ЗМІСТ РОЗДІЛ І. СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ОСОБИСТІСНОГО РОЗВИТКУ УЧНІВ-ПІДЛІТКІВ 7 1.1. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми розвитку особистості підлітка 7 1.2. Характеристика ефективних шляхів розвитку особистісного росту підлітків 13 РОЗДІЛ ІІ. КОРЕКЦІЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПСИХОЛОГІЧНОГО РОЗВИТКУ УЧНІВ-ПІДЛІТКІВ 18 2.1 Особливості психологічного розвитку у підлітковому віці 18 2.2 Гендерний розвиток, гендерні ролі та їх роль на розвиток учнів-підлітків 22 2.3 Корекційна робота з розвитку особливостей учнів-підлітків 25 РОЗДІЛ III. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ЧАСТИНА 31 3.1 Вибір та обґрунтування методик 31 3.2 Аналіз результатів 34 3.3 Методичні рекомендації щодо ефективнішого вдосконалення особистісного росту 35 ВИСНОВОК 39 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 41

КОРЕКЦІЯ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ УЧНІВ-ПІДЛІТКІВ

ЗМІСТ РОЗДІЛ І. СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ОСОБИСТІСНОГО РОЗВИТКУ УЧНІВ-ПІДЛІТКІВ 7 1.1. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми розвитку особистості підлітка 7 1.2. Характеристика ефективних шляхів розвитку особистісного росту підлітків 13 РОЗДІЛ ІІ. КОРЕКЦІЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПСИХОЛОГІЧНОГО РОЗВИТКУ УЧНІВ-ПІДЛІТКІВ 18 2.1 Особливості психологічного розвитку у підлітковому віці 18 2.2 Гендерний розвиток, гендерні ролі та їх роль на розвиток учнів-підлітків 22 2.3 Корекційна робота з розвитку особливостей учнів-підлітків 25 РОЗДІЛ III. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ЧАСТИНА 31 3.1 Вибір та обґрунтування методик 31 3.2 Аналіз результатів 34 3.3 Методичні рекомендації щодо ефективнішого вдосконалення особистісного росту 35 ВИСНОВОК 39 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 41

Формування умінь і навичок самостійної роботи учнів з книгою на уроках математики

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ У ПРОБЛЕМІ ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ 6 1.1 ЗНАЧЕННЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ У СИСТЕМІ НАВЧАННЯ 6 РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНЕ ПРОВАДЖЕННЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ 15 2.1 ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ 15 2.2 ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ З ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ 18 ВИСНОВКИ 25 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 26

Методика та організація аудиту матеріальних цінностей підприємства

Вступ 3 Розділ І. Теоретичні основи аудиту матеріальних цінностей підприємства 5 1.1. Економічна сутність матеріальних цінностей підприємства 5 1.2. Техніко – економічна характеристика підприємства ТОВ „__” 9 Розділ ІІ. Організація та методика аудиту матеріальних цінностей підприємства 13 2.1. Організація проведення аудиту матеріальних цінностей 13 2.2. Методика проведення аудиту матеріальних цінностей 16 2.3. Складання аудиторського висновку аудиту матеріальних цінностей 29 Висновки та пропозиції 31 Список використаної літератури 33 Додатки 35

Моральний смисл сповіді і покаяння

Моральний смисл сповіді і покаяння 2 Список використаної літератури 6

Тестові завдання щодо комплексного контролю силових здібностей учнів

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні засади фізичної підготовки школярів та виявлення силових здібностей дітей 6 1.1. Науково-методичний аналіз літератури з фізичної підготовки учнів 6 1.2. Робота над фізичними здібностями школярів 10 Розділ 2. Тестові завдання щодо комплексного контролю силових здібностей учнів 15 2.1. Тести фізичної підготовленості: "ЕВРОФИТ" 15 2.2. Державні тести фізичної підготовленості населення України 17 2.3. Загальні положення та оцінка індивідуальних результатів тестування 26 Розділ 3. Комплексний контроль силових здібностей школярів 28 3.1. Завдання, методи й організація комплексного контролю силових здібностей учнів в загальноосвітній школі 28 3.2. Фізична підготовка школярів середньої загальноосвітньої школи № 1 м. Очакова 30 3.3. Аналіз отриманих результатів комплексного контролю силових здібностей учнів 31 3.4. Розробка програми спрямованої на фізичну підготовку учнів 39 3.5. Методичні вказівки, спрямовані на розвиток рухових фізичних якостей 41 Висновки та пропозиції 43 Список використаної літератури 45