институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Особливості ціноутворення на продукти виробничо-технічного призначення

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 19 | Год: 2010 | Размер: 55 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Особливості ціноутворення на продукти виробничо-технічного призначення

Зміст


1. Особливості ціноутворення на продукти виробничо-технічного призначення 3
2. Нормативні і фактичні витрати 8
Література 19
Cмотрите также:
Особливості ціноутворення на продукти виробничо-технічного призначення

Зміст 1. Особливості ціноутворення на продукти виробничо-технічного призначення 3 2. Нормативні і фактичні витрати 8 Література 19

Зміст і завдання політики цін

Зміст 1. Зміст і завдання політики цін 3 11. Особливості ціноутворення на продукцію виробничо-технічного призначення 10 Література 14

Зміст і завдання політики цін

Зміст 1. Зміст і завдання політики цін 3 11. Особливості ціноутворення на продукцію виробничо-технічного призначення 10 Література 14

Стратегічний менеджмент

1 ОСОБЛИВОСТІ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ДИВЕРСИФІКАЦІЙНОЮ ОРГАНІЗАЦІЄЮ 3 2 ДОЦІЛЬНІСТЬ У ВИКОРИСТАННІ МАТЕРІАЛЬНИХ РЕСУРСІВ (ПРОДОВОЛЬЧІХ ТОВАРІВ, ПРЕДМЕТІВ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ПАЛИВНО-ЕНЕРГЕТИЧНИХ РЕСУРСІВ) 6 3 АНАЛІЗ ТА ПРОГНОЗУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО – ТЕХНІЧНОГО РІВНЯ ВИРОБНИЦТВА 11 ЛІТЕРАТУРА 19

Стратегічний менеджмент

1. ОСОБЛИВОСТІ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ДИВЕРСИФІКАЦІЙНОЮ ОРГАНІЗАЦІЄЮ 3 2. ДОЦІЛЬНІСТЬ У ВИКОРИСТАННІ МАТЕРІАЛЬНИХ РЕСУРСІВ (ПРОДОВОЛЬЧИХ ТОВАРІВ, ПРЕДМЕТІВ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ПАЛИВНО-ЕНЕРГЕТИЧНИХ РЕСУРСІВ) 8 3. АНАЛІЗ ТА ПРОГНОЗУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ТЕХНІЧНОГО РІВНЯ ВИРОБНИЦТВА 13 4. ЛІТЕРАТУРА 23

Установка цін на товари: задачі і політика ціноутворення

Вступ 3 1. Особливості маркетингового підходу до ціноутворення 4 2. Принципи ціноутворення 5 3. Маркетингова політика ціноутворення 6 4. Ціноутворення в різних типах ринків 15 5. Закономірності формування цін на етапах життєвого циклу товару 18 Висновки 31 Література 32

Обгрунтування маркетингової та цінової політики підприємства

ВСТУП 3 1. ПОНЯТТЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ТА ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА. 6 2. ОБГРУНТУВАННЯ ЦІНОВОЇ ТА МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ НВО «ПРОДУКТИ» 18 2.1. Характеристика НВО «ПРОДУКТИ» та формування і управління його ціновою стратегією з метою підвищення конкурентноздатності. 18 2.2. Аналіз системи управління НВО «ПРОДУКТИ» з метою підвищення його конкурентноздатності на ринку. 21 3. ОБҐРУНТУВАННЯ МЕТОДИКИ АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ НВО «ПРОДУКТИ» 26 3.1. Аналіз впровадження змін обсягу і структури виробництва товарної продукції НВО «ПРОДУКТИ» на його цінову стратегію. 26 3.2. Управління впровадженням нової цінової стратегії та маркетингової політики НВО «ПРОДУКТИ» 33 ВИСНОВОК 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: 39 ДОДАТОК №1 42 ДОДАТОК №2 45 ДОДАТОК №3 47

Розробка стратегії підприємства чи фірми

ВСТУП 3 1. КОРОТКА ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА ТА АНАЛІЗ ЙОГО ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА 3 2. АНАЛІЗ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ 5 3. АНАЛІЗ ПОГРОЗ, МОЖЛИВОСТЕЙ ТА ПЕРСПЕКТИВНИХ НАПРЯМКІВ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 6 ВИСНОВКИ 9 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 10 Описане підприємство, що займається виготовленням і продажем торгівельних меблів та супутних виробів виробничо-технічного призначення

Геномодіфіковні продукти

Основна частина присвячена теоретичному питанню: Генетично модифіковані організми s продукти Література

Дослідження можливості підвищення ефективності використання метрополітену

ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. ХАРАКТЕРИСТИКА КИЇВСЬКОГО МЕТРОПОЛІТЕНУ ТА СЛУЖБИ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ПОСТАЧАННЯ 4 1.1. Будівництво Київського метрополітену 4 2.2. Розвиток Київського метрополітену 10 1.3. Організаційно-управлінська структура Київського метрополітену 21 1.4. Характеристика служби матеріально-технічного постачання 28 1.5. Організаційна структура служби матеріально-технічного постачання 31 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ВИРОБНИЧО-ФІНАНСОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СЛУЖБИ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ПОСТАЧАННЯ 37 2.1. Теоретичні аспекти аналізу виробничо-фінансової діяльності 37 2.2. Аналіз кількісних показників 44 2.3. Аналіз праці та заробітної плати 47 2.4. Аналіз витрат собівартості продукції 50 2.4.1. Витрати основної підсобно-допоміжної діяльності 50 2.4.2. Витрати іншої підсобно-допоміжної діяльності 50 2.4.3. Адміністративні витрати 55 2.4.4. Інші операційні витрати 58 2.5. Аналіз використання основних засобів 61 2.6. Аналіз доходів, прибутку та рентабельності 63 РОЗДІЛ 3. СКЛАДСЬКА ЛОГІСТИКА 66 ВИСНОВОК 83 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 92