институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Ціноутворення на базі вартісних теорій

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 16 | Год: 2010 | Размер: 27 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Ціноутворення на базі вартісних теорій

Зміст
1. Ціноутворення на базі вартісних теорій 3
2. Ринкове ціноутворення на базі співвідношення попиту і пропозиції 9
Література 16
Cмотрите также:
Ціноутворення на базі вартісних теорій

Зміст 1. Ціноутворення на базі вартісних теорій 3 2. Ринкове ціноутворення на базі співвідношення попиту і пропозиції 9 Література 16

Ціноутворення на базі вартісних теорій

1. Ціноутворення на базі вартісних теорій 3 2. Ринкове ціноутворення на базі співвідношення попиту і пропозиції 10 Література 14

Ціноутворення на базі вартісних теорій

1. Ціноутворення на базі вартісних теорій 3 2. Ринкове ціноутворення на базі співвідношення попиту і пропозиції 10 Література 14

К/р з ціноутворення

1. Ціноутворення на базі вартісних теорій. 2 2. Особливості перехідного періоду від планово-адміністративної до ринкової економіки. 5 Список використаної літератури. 10

Ринкове ціноутворення на базі співвідношення попиту і пропозиції

Зміст 1. Ціноутворення на базі вартісних теорій 3 2. Ринкове ціноутворення на базі співвідношення попиту і пропозиції 7 Література 16

Ринкове ціноутворення на базі співвідношення попиту і пропозиції

Зміст 1. Ціноутворення на базі вартісних теорій 3 2. Ринкове ціноутворення на базі співвідношення попиту і пропозиції 7 Література 16

Ціноутворення

Вступ 3 1. Історичні аспекти ціноутворення 5 2.Суть і методологія процесу ціноутворення 7 3. Цінові методи формування цін 8 4.Загальна класифікація цін 11 Висновок 15 Література 17 Тести 18 1.”Часть кожного фактора виробництва у формуванні вартості визначається "граничним продуктом". Це затвердження належить 18 2. Яка з перелічених теорій не належить до теорій, що визначають цінність товару 18 2. Теорія порівняльних переваг 18 3. До маркетонгових методів належать всі зазначені методи крім 18 4.Тендерний метод є різновидом методу: 18 5. До якого методу встановлення цін відносятся ціни на коштовності? 18 6.До цін що діють у зовнішній торгівлі, відносят: 19 7.Різновидом оптових цін є: 19 8. Чим менш еластичний попит, тим: 19 9. Ціна - це 19 10. Чуттєвість покупців до змін цін буде нижчою, якщо 19 10. Індикативні ціни - це різновид: 20 11. Різновидом оптових цін є: 20 12. Демпінгова ціна - це ціна: 20 13. Обсяг витрат формують 20 15. Залежно від часу дії ціни бувають такі: 21 Практичні завдання 21-30

Установка цін на товари: задачі і політика ціноутворення

Вступ 3 1. Особливості маркетингового підходу до ціноутворення 4 2. Принципи ціноутворення 5 3. Маркетингова політика ціноутворення 6 4. Ціноутворення в різних типах ринків 15 5. Закономірності формування цін на етапах життєвого циклу товару 18 Висновки 31 Література 32

Маркетингова цінова політика

Суть ціноутворення - 3 - Етапи ціноутворення - 3 - 1. Визначення мети ціноутворення. - 4 - 2. Визначення попиту. - 4 - 3. Аналіз витрат на виробництво та збут товару. - 5 - 4. Аналіз цін конкурентів. - 5 - 5. Вибір методу (методів) ціноутворення. - 6 - 6. Встановлення остаточної ціни. - 6 - Маркетингові стратегії ціноутворення. - 6 - Список використаної літератури - 14 -

Ціна та джерела регулювання ціноутворення

Вступ 3 1. Ціна, як економічна категорія 5 2. Методи ціноутворення, основані на витратах, попиті та конкуренції 8 2.1.Методи визначення ціни за витратного ціноутворення 9 2.2. Конкурентні методи встановлення ціни 11 2.3. Методи ціноутворення, що максимізують прибуток 14 3. Роль витрат в ціноутворенні. Ідентифікація та оцінка релевантних витрат 16 4. Маржинальний аналіз та ціноутворення. Аналіз беззбитковості 22 5. Формування стратегії ціноутворення 28 Висновки 34 Література 37