институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Комерційна діяльність формування асортименту товарів в магазині

Каталог пособий и учебных материалов | Товароведение | Курсовая | Страниц: 64 | Год: 2010 | Размер: 2789 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Комерційна діяльність формування асортименту товарів в магазині

ЗМІСТ

І ВСТУП............................................................................................................... 3
1.1 Роль, задачі, функції і місце торгівлі в умовах ринкових відносин........ 3
1.2 Перспективи розвитку і особливості комерційної діяльності в умовах ринкових відносин.......................................................................................
7
1.3 Поняття про асортимент і його класифікація............................................ 10

ІІ ОСНОВНА ЧАСТИНА................................................................................... 16
2.1 Характеристика торгового підприємства.................................................. 16
2.2 Комерційна діяльність формування асортименту товарів в магазині та шляхи його удосконалення.........................................................................
21
2.2.1 Чинники, які впливають на формування асортименту........................... 21
2.2.2 Аналіз формування асортименту............................................................. 24
2.3 Договори поставки і їх зміст........................................................................ 31
2.4 Планування асортименту продукції........................................................... 35
2.5 структура асортименту товару.................................................................... 38

ІІІ ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА............................................................................... 45
3.1 Фінансовий аналіз за звітний період.......................................................... 45
3.2 Висновки по фінансовому аналізу............................................................... 51
3.3 Свої пропозиції по удосконаленню комерційної діяльності формування асортименту товарів...............................................................
53

ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ................................................... 57

ДОДАТКИ.......................................................................................................... 59
Cмотрите также:
Формування асортименту товарів на роздрібних торгових підприємствах

Зміст Вступ 3 1 Формування асортименту товарів на роздрібних торгових підприємствах 5 2 Формування асортименту в магазині ТОВ "Монро" і його оцінка 13 2.1 Загальна характеристика підприємства і аналіз показників ефективності його комерційної роботи 13 2.2 Особливості формування асортименту товарів в магазині ТОВ "Монро" 16 2.3 Оцінка товарного асортименту магазина 18 3 Вдосконалення асортименту товарів в магазині ТОВ "Монро" 22 Висновки 27 Список літератури 30

Формування товарного асортименту в магазині та шляхи його удосконалення

Вступ 3 1. Теоретичні основи формування асортименту товару 5 2. Аналіз формування асортименту товарів 17 3. Дослідження організації формування асортименту 26 4. Виявлення недоліків у формуванні товарного асортименту в магазині 33 5. Пропозиції, шляхи удосконалення формування асортименту в магазині 39 Висновки 45 Список використаної літератури 47

Формування асортименту товарів в торговому підприємстві

Зміст 1. Основна частина 3 1.1. Теоретичне обгрунтування проблеми 3 1.1.1. Поняття про товарний асортимент. Види факторів, які впливають на формування асортименту товарів 5 1.1.2. Принципи та порядок формування асортименту 12 1.1.3. Планування асортименту товарів 13 1.2. Зарубіжний досвід формування асортименту товарів 15 1.3. Характеристика товарного підприємства 16 1.4. Практичне формування асортименту товарів в універсамі 18 1.4.1. Характеристика асортименту товарів в універсамі 18 1.4.2. Шляхи розширення асортименту товарів в магазині 19 1.4.3. Управління товарними запасами 21 1.4.4. Планування рекламної роботи з метою розширення асортименту товарів 23 2. Заключна частина 26 2.1. Висновки та пропозиції 26 Література 28 Додатки 29

Комерційна діяльність фірмового магазину

Вступ. 3 1. Роль і задачі комерційної діяльності універсальних (спеціалізованих) торгових підприємств в ринкових умовах 5 2. Характеристика магазину “Ронекс 2” 7 3. Формування асортименту та вивчення попиту покупців в універсальному (спеціалізованому) магазині 13 4. Розміщення, показ, зберігання товарів 15 5. Форми продажу і методи обслуговування в універсальному (спеціалізованому) магазині 17 6. Рекламна діяльність в універсальному (спеціалізованому) магазині 24 7. Висновки і пропозиції 27 Перелік використаної літератури 31 Додатки

Комерційна діяльність на ринку товарів та послуг

4 Комерційна інформація, її роль, види , вимоги до неї. Використання ПЕОМ в інформаційному забезпеченні комерційної діяльності. Комерційна таємниця, її суть, правове забезпечення. Поняття товару, як об єкту комерційної діяльності. Комерційна класифікація товару (послуг). Торговельна класифікація товарів широкого вжитку та послуг. 3 14 Етапи і порядок формування асортименту товарів, в підприємствах роздрібної торгівлі. Планування асортименту товарів у магазинах. 10 26 Організація постачання підприємств роздрібної торговельної мережі. Вимоги та основні форми товаропостачання. Облік і контроль виконання договірних зобов язань. 12 32 Складіть програму проведення конференції покупців, яка завершує виставку-продаж «Одяг до зимового сезону». 18 47 . Скласти проект специфікації 20 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 24

Управління асортиментом та якістю товарів та послуг

Вступ 3 1. Основна частина 5 1.1. Теоретичне обгрунтування 5 1.1.1. Поняття процесу управління 5 1.1.2. Етапи управління 8 1.1.3. Основні принципи систем управління якістю 10 1.1.4. Поняття про асортимент та порядок формування асортименту в магазині 11 1.1.5. Управління товарними запасами в магазині 14 1.1.6. Оцінка рівня якості продукції 16 1.1.7. Якість обслуговування покупців 19 1.2. Вітчизняний та закордонний досвід по процесу управління асортиментом та якістю товарів 21 1.3. Характеристика торгового магазину “Еколан” 23 1.4. Формування асортименту в магазині “Еколан” 29 1.5. Управління асортиментом в магазині “Еколан” 32 1.6. Управління якістю в магазині “Еколан” 33 2. Заключна частина 35 2.1. Висновки та пропозиції 35 2.2. Додатки 38 2.3. Література

Методи продажу товарів в магазині (на прикладі мережі магазинів самообслуговування ТОВ “Годувальник”)

Вступ 3 1. Роздрібний продаж товарів як складова функція комерційної діяльності торгівельного підприємства 5 2. Формування товарного асортименту. Джерела постачання товарів 14 3. Характеристика методів продажу товарів у магазині та їх ефективність 20 4. Активізація продажу товарів 28 Висновки 39 Список літератури 42 Додатки 45

Комерційна діяльність приватного підприємства

ПЛАН ВСТУП – ст. 3 1. Основні дані про підприємство – ст. 5 2. Розміщення та викладка товарів в торгівельному залі, торгове устаткування – ст. 7 3. Формування асортименту товарів та організація процесу обслуговування покупців – ст. 10 4. Постачальники Торгового дому „Валенсія” – ст. 13 5. Структура управління підприємством – ст. 17 6. Оплата праці на підприємстві – ст. 19 7. Прибуток та джерела його формування – ст. 27 8. Ціноутворення на підприємстві – ст. 30 ВИСНОВОК – ст. 33 Використана література – ст. 34 Додатки

Формування асортиментної політики на підприємстві

ВСТУП 3 Розділ 1. Управління асортиментом і якості : проблеми та особливості на сучасному етапі 5 Розділ 2 Дослідження практики. Формування асортиментної політики на підприємстві. 13 2.1 Досьє підприємства 13 2.2 Дослідження основних факторів формування торгового асортименту на підприємстві 16 2.3 Характеристика принципів підбору і встановлення товарного асортименту в магазині 20 2.4 Вивчення процесу планування асортименту товарів на підприємстві 23 Розділ 3 Удосконалення управління асортиментом і якістю товарів на підприємстві з маркетингової орієнтації. 27 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 31

Формування асортиментної політики на підприємстві

ВСТУП 3 Розділ 1. Управління асортиментом і якості : проблеми та особливості на сучасному етапі 5 Розділ 2 Дослідження практики. Формування асортиментної політики на підприємстві. 13 2.1 Досьє підприємства 13 2.2 Дослідження основних факторів формування торгового асортименту на підприємстві 16 2.3 Характеристика принципів підбору і встановлення товарного асортименту в магазині 20 2.4 Вивчення процесу планування асортименту товарів на підприємстві 23 Розділ 3 Удосконалення управління асортиментом і якістю товарів на підприємстві з маркетингової орієнтації. 27 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 31