институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Специфіка професійного спілкування в діяльності педагога що працює в інтегрованих групах

Каталог пособий и учебных материалов | Психология социальная | Курсовая | Страниц: 38 | Год: 2005 | Размер: 43 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Специфіка професійного спілкування в діяльності педагога що працює в інтегрованих групах

ВСТУП 4
Розділ 1. Психолого-педагогічні особливості ведення професійного спілкування 1.1. Поняття професійного спілкування 7
1.2. Функції професійного спілкування в педагогічній діяльності 10
1.3. Стратегії та тактики професійного спілкування 11
1.4. Особистісні якості педагога, що сприяють веденню ефективного професійного спілкування 14
Розділ 2. Психологічні закономірності професійного спілкування в системі спілкування “педагог-інтегрована група” 17
2.1. Поняття групи, колективу, інтегрованої групи 17
2.2. Специфіка міжособистісних відносин в інтегрованих групах 20
2.3. Бар’єри спілкування в системі відносин “педагог - інтегрована група” 21
2.4. Психологічні особливості професійного спілкування 24
2.4.1. Стеріотипізація, проекція, ідентифікація, емпатія і рефлексія в професійному спілкуванні 25
РОЗДІЛ 3. Практична частина. Тренінг ефективного професійного спілкування в систем “педагог - інтегрована група” 29
ВИСНОВКИ 36
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Cмотрите также:
СПЕЦІФІКА ТА ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАКОНОМІРНОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ В СИСТЕМІ СПІЛКУВАННЯ “ПЕДАГОГ-ІНТЕГРОВАНА ГРУПА”

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВЕДЕННЯ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ 5 1.1. Поняття професійного спілкування 5 1.2. Функції професійного спілкування в педагогічній діяльності 8 1.3. Стратегії та тактики професійного спілкування 9 1.4. Особистісні якості педагога, що сприяють веденню ефективного професійного спілкування 13 РОЗДІЛ 2. ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАКОНОМІРНОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ В СИСТЕМІ СПІЛКУВАННЯ “ПЕДАГОГ-ІНТЕГРОВАНА ГРУПА” 15 2.1. Поняття групи, колективу, інтегрованої групи 15 2.2. Специфіка міжособистісних відносин в інтегрованих групах 17 2.3. Бар’єри спілкування в системі відносин “педагог - інтегрована група” 18 2.4. Психологічні особливості професійного спілкування 20 РОЗДІЛ 3. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА. ТРЕНІНГ ЕФЕКТИВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ В СИСТЕМ “ПЕДАГОГ - ІНТЕГРОВАНА ГРУПА” 26 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35

Специфіка професійної діяльності соціального педагога

Зміст Вступ 3 1. Специфіка професійної діяльності соціального педагога 4 2. Поведінка та обрис соціального педагога 6 3. Сфери діяльності соціального педагога 8 4. Функції діяльності соціального педагога 10 5. Знання, уміння та навички соціального педагога 12 Висновки 16 Використана література 17

Специфіка професійної діяльності соціального педагога

Зміст Вступ 3 1. Специфіка професійної діяльності соціального педагога 4 2. Поведінка та обрис соціального педагога 6 3. Сфери діяльності соціального педагога 8 4. Функції діяльності соціального педагога 10 5. Знання, уміння та навички соціального педагога 12 Висновки 16 Використана література 17

Педагог професійного навчання як суб’єкт професійно-педагогічної діяльності

Вступ 3 1. Педагог професійного навчання як суб’єкт професійно-педагогічної діяльності. 4 2. Методологічна умова побудови технології професійного навчання 6 3. Інформаційні технології в методичній діяльності педагога професійного навчання 10 Висновок 12 Література. 13

Стилі спілкування у професійній діяльності

1. Спілкування – як важливий чинник життя 2 2. Стилізація професійного спілкування 6 Список використаної літератури 14

Специфіка комунікативного процесу, функції спілкування

Вступ 2 І. Специфіка обміну інформацією між людьми 6 1.1 Сутність міжособистісної комунікації 6 1.2 Психологічні особливості вербальної та невербальної комунікації 15 1.3 Єдність спілкування та діяльності 26 ІІ. Функції спілкування 30 Висновки 35 Список використаної літератури 37

Інноваційні умови професійного вдосконалення педагога

Зміст Інноваційні умови професійного вдосконалення педагога 3 Список використаних джерел 10

Виховання навичок професійної уваги педагога

Вступ 3 Розділ 1. Професійна компетентність і культура педагога 6 1.1.Сутність педагогічних умінь 6 1.2.Педагогічна майстерність 9 Розділ 2. Теоретична готовність до педагогічної діяльності 15 2.1.Аналітичні уміння 15 2.2.Прогностичні уміння 16 2.3.Проективні уміння 17 2.4.Рефлексивні уміння 19 Розділ 3. Практична готовність до педагогічної діяльності 21 3.1.Мобілізаційні уміння 21 3.2.Інформаційні уміння 21 3.3.Розвиваючі уміння 22 3.4.Орієнтаційні уміння 22 3.5.Перцептивні уміння 23 3.6.Уміння власне спілкування 24 Розділ 4. Творчість у діяльності педагога 27 4.1.Сутність творчості педагога 28 4.2.Творча особистість 30 Висновки 32 Список використаних джерел 35

Проблеми професійного виховання і навчання фахівця

План Вступ 3 1. Проблеми професійного виховання і навчання фахівця 5 2. Професійні особливості соціальної роботи 11 3. Ролі соціального працівника в установах соціального обслуговування. Класифікація і типологія ролей. 13 4. Професійне спілкування соціального працівника і соціального педагога 17 Висновки 25 Список використаної літератури 27

Проблеми професійного виховання і навчання фахівця

План Вступ 3 1. Проблеми професійного виховання і навчання фахівця 5 2. Професійні особливості соціальної роботи 11 3. Ролі соціального працівника в установах соціального обслуговування. Класифікація і типологія ролей. 13 4. Професійне спілкування соціального працівника і соціального педагога 17 Висновки 25 Список використаної літератури 27