институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Основні напрями антропогенних досліджень

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 13 | Год: 2010 | Размер: 60 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Основні напрями антропогенних досліджень

1. Окресліть основні напрями антропогенних досліджень 3
2. Що таке дельтовий індекс? 3
3. В яких місцях земної кулі виявлено кісткові рештки архантропів? 3
4. Що таке раса? Схарактеризуйте основні принципи расових класифікацій 8
5. Які антропологічні області виокремлюються на етнічних теренах українського народу? В яких регіонах України збереглися архаїчні риси фізичної подоби? 11
6. Виберіть з перелічених чинників біологічні і соціальні чинники антропогенезу: 12
а) мінливість;
б) трудова діяльність;
в) мова;
г) спадковість;
д) боротьба за існування;
е) природний добір;
є) досвід життєвої діяльності;
ж) досвід суспільного життя
7. Які ознаки характеризують ідеальну популяцію: 12
а) чисельність дуже велика;
б) мутації відсутні;
в) має місце природний добір;
г) відсутня панміксія;
д) має місце панміксія.
Список використаної літератури. 13
Cмотрите также:
Основні напрями антропогенних досліджень

1. Окресліть основні напрями антропогенних досліджень 3 2. Що таке дельтовий індекс? 3 3. В яких місцях земної кулі виявлено кісткові рештки архантропів? 3 4. Що таке раса? Схарактеризуйте основні принципи расових класифікацій 8 5. Які антропологічні області виокремлюються на етнічних теренах українського народу? В яких регіонах України збереглися архаїчні риси фізичної подоби? 11 6. Виберіть з перелічених чинників біологічні і соціальні чинники антропогенезу: 12 а) мінливість; б) трудова діяльність; в) мова; г) спадковість; д) боротьба за існування; е) природний добір; є) досвід життєвої діяльності; ж) досвід суспільного життя 7. Які ознаки характеризують ідеальну популяцію: 12 а) чисельність дуже велика; б) мутації відсутні; в) має місце природний добір; г) відсутня панміксія; д) має місце панміксія. Список використаної літератури. 13

Маркетинг

Вступ - 3 - 1. Завдання та умови ефективності маркетингових досліджень. - 4 - 1.1. Основні методологічні принципи, що забезпечують ефективність маркетингових досліджень - 9 - 1.2. Види маркетингових досліджень - 10 - 1.3. Помилкові очікування від маркетингових досліджень - 10 - 2. Анкета для виявлення рівня задоволення клієнта якістю обладнання для випічки кондитерських виробів. - 20 - Список використаної літератури - 23 -

Маркетингові дослідження ринку фінансових послуг країни

Вступ 3 1. Теоретичні аспекти маркетингових досліджень: суть, види, методи, інструменти 6 1.1 Сутність та види маркетингових досліджень 6 1.2 Основні методі маркетингових досліджень 12 2. Характеристика професійних агентств як суб’єктів маркетингових досліджень 16 2.1 Мета та завдання діяльності професійних агентств 16 2.2 Методика застосування програми перевірки 19 3. Аналіз маркетингових досліджень ринку фінансових послуг України 29 3.1 Нові тенденції в розвитку маркетингових досліджень ринку фінансових послуг 29 3.2 Особливості маркетингових досліджень ринку фінансових послуг 34 4. Проблеми маркетингових досліджень в Україні і шляхи їх вирішення 40 Висновки 48 Список літератури 51 Додаток А 55 Додаток Б 57

Перспективи розвитку керування документацією в Україні

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. СИСТЕМА КЕРУВАННЯ ДОКУМЕНТАЦІЇ В УКРАЇНІ 5 1.1. Сучасні погляди на визначення сутності документознавства 5 1.2. Методика розроблення та впровадження документаційних систем у керуванні документацією 10 РОЗДІЛ 2. КОНЦЕПЦІЯ РОЗВИТКУ КЕРУВАННЯ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ В УКРАЇНІ 15 2.1. Перспективні напрями досліджень традиційного (спеціального) документознавства 15 2.2. Перспективні напрями досліджень загального документознавства 23 ВИСНОВКИ 27 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 29

Екологічні нормативи

Вступ / 1. Поняття екологічних нормативів. Наукові аспекти нормування антропогенних речовин / 2. Основні екологічні нормативи / Висновки / Перелік посилань

Маркетинг

Вступ - 3 - 1. Теоретичні аспекти маркетингових досліджень - 4 - 1.1. Основні методологічні принципи, що забезпечують ефективність маркетингових досліджень - 9 - 1.2. Види маркетингових досліджень - 10 - 2. Практичний аспект життєвого циклу товару йогуртів «Назва» - 11 - 3. Співставлення теоретичного і практичного аспектів - 15 - Висновки - 20 - Список використаної літератури - 22 -

Організація та проведення маркетингових досліджень підприємством

Вступ Глава 1. Теоретичні підходи щодо організації та проведення маркетингових досліджень підприємствами 1.1. Поняття маркетингових досліджень та основні причини їх проведення 1.2. Основні етапи проведення маркетингових досліджень 1.3. Сутність та складові процесу організації проведення маркетингового дослідження Глава 2. Аналіз організації та проведення маркетингового дослідження підприємством „МОНОМАХ 2.1. Маркетинговий аналіз ринку чаю м. Києва та області 2.2. Основні підходи та складові процесу організації проведення маркетингових досліджень на підприємстві „Мономах” 2.3. Мета, завдання та етапи маркетингового дослідження, яке проводило підприємство „Мономах Глава 3. Основні пропозиції та рекомендації щодо організації та проведення маркетингових досліджень підприємствами України 3.1. Практичні рекомендації та прогноз розвитку ринку чаю для підприємства „Мономах Висновки Список літератури

Організація та проведення дослідження туристичних послуг

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРІЯ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧА НА РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ 5 1.1. Роль споживача в формуванні туристичного продукту 5 1.2. Особливості поведінки споживачів в залежності від групових сегментів 7 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕНЬ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧА 13 2.1. Поняття дослідження та його етапи 13 2.2. Методи проведення маркетингових досліджень 19 2.3. Напрями досліджень 23 РОЗДІЛ 3. МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ІМІДЖУ ТУРПІДПРИЄМСТВА „ЛАУРА” 26 3.1 Загальна характеристика підприємства 26 3.2 Проведення маркетингового дослідження 29 3.3 Шляхи вдосконалення іміджу 34 ВИСНОВОК 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 38

Маркетингові дослідження на етапі виходу на зарубіжний ринок (на прикладі ТОВ «Клуб сиру»)

Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методологічні аспекти маркетингових досліджень 5 1.1. Сутність міжнародних маркетингових досліджень 5 1.2. Методи маркетингових досліджень та їх еволюція 8 1.3. Напрями маркетингових досліджень на етапі виходу фірми на зарубіжний ринок 15 Розділ 2. Дослідження привабливості російського ринку молочних продуктів 20 2.1. Дослідження макросередовища 20 2.2. Дослідження переваг на російському ринку молочних продуктів 28 2.3. Дослідження конкуренції на російському ринку молочних продуктів 30 2.4. Рекомендації щодо доцільності виходу фірми ТОВ «Клуб сира» на російський ринок молочних продуктів 43 Висновки 48 Список використаної літератури 50

Сутність і значення маркетингових досліджень

ВСТУП І. Сутність і значення маркетингових досліджень 1.1. Маркетинг і маркетингові дослідження 1.2. Маркетингові дослідження як різновид емпіричних соціологічних досліджень і найважливіша складова маркетингової інформаційної системи 1.3. Маркетингові дослідження і маркетингова розвідка 1.4. Проблеми використання інформації маркетингового дослідження в маркетингу 1.5. Основні напрямки маркетингових досліджень 2. Розробка плану маркетингового дослідження 2.1. Визначення проблеми 2.2. Визначення потреби в проведенні дослідження 2.3. Визначення типу необхідної інформації і джерел її одержання 2.4. Визначення методів збору даних 2.5. Визначення обсягу вибірки 2.6. Основні напрямки маркетингових досліджень 3. Маркетингове дослідження підприємства 3.1. Вибір і опис підприємства 3.2. Аналіз ринку 3.2. Сегментування ринку. 3.4. Маркетингові стратегічні цілі 3.5. Стратегічні рішення 3.5. Позиціонування ВИСНОВОК Література