институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Розвиток елементарних навичок спілкування під час комунікативно-функціонального навчання малюків англійській мові

Каталог пособий и учебных материалов | Педагогика | Курсовая | Страниц: 30 | Год: 2010 | Размер: 948 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Розвиток елементарних навичок спілкування під час комунікативно-функціонального навчання малюків англійській мові

ПЛАН
Вступ
1. Опанування малюком іноземної мови
2. Процес формування навичок і вмінь аудіювання
3. Вправи та завдання для розвитку елементарних навичок спілкування під час навчання
Висновки
Список використаної літератури
Cмотрите также:
Тестовий контроль у процесі навчання іноземній мові в середній загальноосвітній школі

Резюме Вступ 3 Розділ I. Тестування як одна з форм навчання іноземній мові. 5 1.1 Тест як один із засобів контролю вивчення іноземної мові. 5 1.2 Тестовий контроль у процесі навчання іноземній мові. 7 1.3 Проблеми тестового контролю. 10 Розділ II. Імовірнісний підхід до проблеми контролю в навчанні іноземним мовам. 13 2.1. Методика складання тестів. 13 2.2 Приклади складання клоуз-тестів, спрямованих на контроль розуміння іноземної мови, навичок читання, рівня володіння активною лексикою, навичок аудіювання 16 ВИСНОВОК 20 Література: 22 Додаток А 25 Додаток В 27

Вірші та пісні на уроці в основній школі

Зміст Вступ 3 Розділ І. Теоретичні основи використання віршів та пісень на уроці англійської мови 5 1.1 Роль музики, пісень та віршів у вивченні англійської мови 5 1.2 Особливості роботи з віршованими творами під час навчання англійської мови 7 Розділ ІІ. Особливості роботи з віршами та піснями під час навчання англійській мові 16 1.2 Формування граматичних навичок під час роботи з віршами та піснями на уроці англійської мови 16 2.2 Розвиток лексичних навичок шляхом вивчення віршованого та пісенного матеріалу на уроці англійської мови 25 Висновки 29 Список використаних джерел 31 Додаток А 33 Додаток В 36 Додаток С 37

Запозичення в англійській мові

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ І. Власномовна лексика 4 1.1 Історичні передумови зародження та становлення англійської мови 4 1.2 Англійська лексика 11 1.2 Залишки кельтських мов в англійській 14 Розділ ІІ. Практична частина. Запозичення в англійській мові, асиміляція запозичень 18 2.1 Елементи ранньолатинської мови 19 2.2 Запозичення зі скандинавських мов 21 2.3 Запозичення з романських мов. Норманське завоювання 22 2.4 Елементи грецької мови 26 2.5 Запозичення з інших германських мов 28 2.6 Лексичні запозичення з часів раннього Відродження 30 2.7 Слов’янські запозичення в англійській мові 32 2.8 Асиміляція запозичень 34 Висновки 39 Список використаної літератури 40

Запозичення в англійській мові

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ І. Власномовна лексика 4 1.1 Історичні передумови зародження та становлення англійської мови 4 1.2 Англійська лексика 11 1.2 Залишки кельтських мов в англійській 14 Розділ ІІ. Практична частина. Запозичення в англійській мові, асиміляція запозичень 18 2.1 Елементи ранньолатинської мови 19 2.2 Запозичення зі скандинавських мов 21 2.3 Запозичення з романських мов. Норманське завоювання 22 2.4 Елементи грецької мови 26 2.5 Запозичення з інших германських мов 28 2.6 Лексичні запозичення з часів раннього Відродження 30 2.7 Слов’янські запозичення в англійській мові 32 2.8 Асиміляція запозичень 34 Висновки 39 Список використаної літератури 40

Порівняльне вивчення особливостей словотвору таких мов як англійська та українська

ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. Словотвір 1.1. Будова слова в українській та англійській мовах ........... 1.2. Основні способи словотвору в українській та англійській мовах 4 РОЗДІЛ 2. Прислівник як частина мови 2.1. Способи словотвору прислівника в українській мові …… 2.2. Шляхи творення прислівників в англійській мові ………. 2.3.Спільне та відмінне у словотворі прислівника в англійській та українській мовах 13 ВИСНОВКИ 22 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 23

Технічні засоби навчання в англійській мові

ЗМІСТ 1. Вступ…………………………………………………………………………3 2. Використання тематичних і між тематичних діафільмів для розвитку навичок аудіювання і говоріння………………………………………………6 3. Організація телевізійних занять…………………………………………… 8 3.1. Вплив учбового ТБ на мотивацію вивчення англійської мови…………9 3.2. Типи телезанять і телекурсів …………………………………………. 12 3.3. Короткий опис методики використання звукових навчальних кінофільмів на уроках англійської мови……………………………………17 4. Висновки…………………………………………………………………. ..24 5. Бібліографія………………………………………………………………. 25

Англійська мова на Україні

Вступ 3 Розділ I. Соціокультурні та психологічні передумови використання паралінгвістічних та кінесичних засобів носіями мови 5 1.1.Невербальні засоби спілкування як структурний компонент соціокультурної компетенції 5 1.2. Паралінгвістичні засоби 8 1.3. Кінесичні засоби 12 Розділ 2.Організація вивчення англійської мови в Україні 20 2.1.Комунікативна лінгвістика 20 2.2.Зміст навчання іноземній мові 23 Розділ 3.Сучасні методи вивчення англійської мови в Україні 26 3.1.Лінгвокраїнознавство 26 3.2.Нові інформаційні технології в навчанні англійській мові 29 Висновки 33 Список використаної літератури 35

Використання інформаційно-комунікаційних технологій у викладанні англійської мови на початковому рівні.

ЗМІСТ ВСТУП ………………………………………………………………………………3 РОЗДІЛ І МІСЦЕ ТА РОЛЬ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В СУЧАСНІЙ СИСТЕМІ НАВАЧАННЯ ІНОЗЕМНИМ МОВАМ ……………………………………………6 2.1 Інформаційно-комунікаційні технології в освіті 6 2.2 Етапи запровадження ІКТ на шляху руху в інформаційне суспільство 9 2.3 Системні основи інтеграції інформаціійно-комунікаційних технологій та освітніх технологій 12 2.4 Електронні засоби навчання та комп‘ютерні презентації як засіб мотивації та підвищення ефективності навчання іноземним мовам 14 2.5 Дидактична концепція навчання на основі комп‘ютерних технологій 17 РОЗДІЛ ІІ МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ КОМП‘ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКІЙ МОВІ НА ПОЧАТКОВОМУ ЕТАПІ ………………………………………………………………………………25 2.1 Інтернет на уроках англійської мови 25 2.2 Використання інформаційно-комунікаційних технологій в молодшій школі на уроках англійської мови 26 2.3 Види вправ на основі електроних ресурсів для використання на початковому етапі навчання англійській мові 29 ВИСНОВКИ ……………………………………………………………………….35 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ………………………………………….37

Психологічні особливості навчання читанню на початковому ступені

План Вступ............................................................................................................................3 Розділ І.Теоретичне обґрунтування процесу навчання читання ...........................5 1.1 Мета і зміст навчання читанню.................................................................5 1.2. Психологічні особливості навчання читання на початковому етапі...10 1.3 Навчання читанню на початковому етапі................................................16 1.3.1. навчання читанню вголос;..................................................................16 1.3.2. навчання читанню про себе...............................................................22 Розділ ІІ. Методика обґрунтування використання вправ з навчання читання в 5 класі.............................................................................................................................25 2.1 Комплекс вправ з навчання читання........................................................25 2.2 Використовування «кольорового» читання на англійській мові в початкових класах......................................................................................................30 Висновки.....................................................................................................................39 Список використаної літератури.............................................................................41

Словянские элементы в современном англ. Языке

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ І. Власномовна лексика 4 1.1 Англійська лексика 4 1.2 Залишки кельтських мов в англійській 7 Розділ ІІ. Запозичення в англійській мові 10 2.1 Елементи ранньолатинської мови 11 2.2 Запозичення зі скандинавських мов 13 2.3 Запозичення з романських мов. Норманське завоювання 14 2.4 Елементи грецької мови 18 2.5 Запозичення з інших германських мов 20 2.6 Лексичні запозичення з часів раннього Відродження. Слов’янські запозичення в англійській мові 22 Розділ ІІІ. Асиміляція запозичень 26 3.1 Фонетична асиміляція 26 3.2 Граматична асиміляція 27 3.3 Лексична асиміляція 29 Висновки 31 Список використаної літератури 32