институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Процес стратегічного планування, його етапи та їх характеристика

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 18 | Год: 2010 | Размер: 22 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Процес стратегічного планування, його етапи та їх характеристика

ЗМІСТ

9. Процес стратегічного планування, його етапи та їх характеристика. 3
23. Організаційно-розпорядчі методи управління їх характеристика та значення. 7
39. Стиль керівництва. Характеристика стилів керівництва: авторитарний, демократичний, ліберальний. 11
59. Ситуація для аналізу 16
Література 18
Cмотрите также:
Процес стратегічного планування, його етапи та їх характеристика

ЗМІСТ 9. Процес стратегічного планування, його етапи та їх характеристика. 3 23. Організаційно-розпорядчі методи управління їх характеристика та значення. 7 39. Стиль керівництва. Характеристика стилів керівництва: авторитарний, демократичний, ліберальний. 11 59. Ситуація для аналізу 16 Література 18

Контрольна робота з менеджменту

ВСТУП 3 Процеси стратегічного планування 4 1. Мета та задачі стратегічного планування 4 2. Етапи стратегічного планування та його структурна схема 5 3. Короткострокове й довгострокове планування 6 4. Моделі стратегічного планування 11 Висновки 14 Список використаної літератури: 15

Процес стратегічного планування маркетингу, основні етапи

Вступ 3 1. Процес стратегічного планування маркетингу, основні етапи 4 2. Сутність та процес розробки маркетингової стратегії. 17 Висновок 22

Загальна характеристика і формування підприємницької стратегії

ВСТУП 3 Загальна характеристика стратегії підприємства 4 Сутність стратегії підприємства 4 Стратегія та її складові елементи: співвідношення понять "стратегія", "тактика", "політика" 4 Стратегічний контекст розвитку підприємства. 5 Поняття стратегічного планування 7 Задачі стратегічного планування 7 Етапи стратегічного планування 7 Короткострокове і довгострокове планування 8 Довгострокове планування 8 Короткострокове планування 8 Вимоги до стратегічного плану 10 Обмеження стратегії 11 Процес розробки та реалізації стратегії. 12 ВИСНОВКИ 13

Загальна характеристика і формування підприємницької стратегії

ВСТУП 3 Загальна характеристика стратегії підприємства 4 Сутність стратегії підприємства 4 Стратегія та її складові елементи: співвідношення понять "стратегія", "тактика", "політика" 4 Стратегічний контекст розвитку підприємства. 5 Поняття стратегічного планування 7 Задачі стратегічного планування 7 Етапи стратегічного планування 7 Короткострокове і довгострокове планування 8 Довгострокове планування 8 Короткострокове планування 8 Вимоги до стратегічного плану 10 Обмеження стратегії 11 Процес розробки та реалізації стратегії. 12 ВИСНОВКИ 13

Значення та процес стратегічного маркетингового планування

Вступ 3 1.1. Техніко-економічна характеристика підприємства 5 1.2. Показники роботи підприємства 7 1.3 Технологічна схема виробництва продукції 10 2. Значення та процес стратегічного маркетингового планування 14 2.1 Зміст та значення стратегічного планування, його переваги 14 2.2 Основні етапи стратегічного планування 25 3. Аналіз ситуації, що склалася – вихідний етап стратегічного планування 31 3.1 Аналіз внутрішніх можливостей підприємства 31 3.2 Аналіз навколишнього середовища маркетингу. 43 3.2.1 Аналіз макросередовища маркетингу 43 3.2.2 Аналіз мікро середовища маркетингу 47 3.3 Аналіз цілей діяльності підприємства 52 3.4 Аналіз господарського портфеля підприємства 61 4. Розроблення стратегії розвитку підприємства 64 4.1 Види маркетингових стратегій та підходи до їх розроблення 64 4.2 Вибір та обґрунтування напрямів розвитку підприємства 69 4.3 Розроблення бюджету маркетингу 73 5. Охорона праці на підприємстві 78 Висновки 84 Список використаної літератури 88

Інформаційне забезпечення стратегічного планування

Вступ Розділ 1. Зміст і роль стратегічного планування в діяльності підприємства 1.1. Сутність стратегії планування 1.2. Характеристика основних етапів стратегічного планування 1.3. Планування реалізації стратегії підприємства Розділ 2. Процес забезпечення стратегічного планування іформацією 2.1. Інформація, її види та канали передачі 2.2. Маркетинг як інструмент збору інформації Розділ 3. Аналіз технології стратегічного планування ТОВ “Відеосвіт” Висновки Список використаної літератури

Процес стратегічного маркетингового планування

Вступ 3 Розділ 1. Поняття та сутність стратегічного маркетингового планування 5 1.1 Сутність довгострокового планування 5 1.2 Стратегічне планування 7 1.3 Система стратегічного управління 10 Розділ 2. План маркетингу та прогнозування в системі стратегічного маркетингового планування 14 2.1 Поняття маркетингового плану та його призначення 14 2.2 Прогнозування в системі стратегічного маркетингового планування 16 2.2 Методи прогнозування, що використовуються в стратегічному плануванні 19 Розділ 3. Аналіз процесу стратегічного маркетингового планування на підприємстві 26 3.1 Аналіз конкретної ситуації 26 3.2 Конкретні пропозиції з вирішення питання 30 Висновки 35 Література 37

Процес стратегічного маркетингового планування

Вступ 3 Розділ 1. Поняття та сутність стратегічного маркетингового планування 5 1.1 Сутність довгострокового планування 5 1.2 Стратегічне планування 7 1.3 Система стратегічного управління 10 Розділ 2. План маркетингу та прогнозування в системі стратегічного маркетингового планування 14 2.1 Поняття маркетингового плану та його призначення 14 2.2 Прогнозування в системі стратегічного маркетингового планування 16 2.2 Методи прогнозування, що використовуються в стратегічному плануванні 19 Розділ 3. Аналіз процесу стратегічного маркетингового планування на підприємстві 26 3.1 Аналіз конкретної ситуації 26 3.2 Конкретні пропозиції з вирішення питання 30 Висновки 35 Література 37

Стратегічне планування, його роль за сучасних умов розвитку українського суспільства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ РОЗВИТКУ ОРГАНІЗАЦІЇ 5 1.1. Сутність стратегічного планування і його місце в системі управління сучасною організацією 5 1.2. Цілі організації стратегічного планування 9 РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОЦЕСУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ЗА СУЧАСНИХ УМОВ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА 22 2.1. Етапи процесу стратегічного планування розвитку організації 22 2.2. Особливості вибору стратегії сучасної організації 24 РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ НА РІВНІ ПІДПРИЄМСТВА 28 3.1. Загальна характеристика сегменту бізнесу ТОВ «Назва» 28 3.2. Управління стратегічним розвитком підприємства 31 3.2.1. Аналіз внутрішнього середовища підприємства 31 3.2.2. Аналіз конкурентів підприємства 35 3.3. Оцінка стратегічної позиції підприємства 37 3.4. Стратегічне планування розвитку підприємства 40 ВИСНОВКИ 49 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 55