институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Ситуативно-тематична організація матеріалу усного мовлення як засіб стимулювання вивчення іноземної мови

Каталог пособий и учебных материалов | Иностранные языки | Курсовая | Страниц: 28 | Год: 2010 | Размер: 1296 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Ситуативно-тематична організація матеріалу усного мовлення як засіб стимулювання вивчення іноземної мови

План

І. Вступ
ІІ. Теоретична частина.
1. Поняття про комунікативний підхід:
1.1. цілі навчання згідно комунікативного підходу;
1.2. поняття про комунікативні ситуації;
1.3. принцип комунікативності.
2. Ситуативний підхід у навчанні говорінню.
3. Ситуативний підхід у діалогічному мовленні.
4. Ситуативний підхід і використання відео у навчанні іноземної мови.
5. Використання ігрових ситуацій у навчанні читанню.
ІІІ. Практична частина.
1. Ситуативний підхід при вивченні лексичних одиниць.
2. Створення ситуацій для діалогічного мовлення.
3. Ситуативний підхід при вивченні інтонації. Види вправ.
4. Використання ігрових ситуацій:
4.1. у навчанні читанню;
4.2. вірші та римування на уроках англійської мови;
4.3. приклади ігрових ситуацій;
4.4. приклади моделювання ситуацій для спілкування англійською мовою.
ІV. Висновки.
V. Використана література.
Cмотрите также:
Контроль лексичних навичок усного мовлення при вивченні іноземної мови

Вступ. 3 Розділ І. Педагогічні основи використання сучасних методів контролю при вивченні іноземної мови 5 1.1 Сутність і завдання контролю при перевірці лексичних навичок усного мовлення 5 1.2 Особливості контролю і оцінки при вивченні іноземної мови 7 Розділ ІІ. Монологічне та діалогічне мовлення як засіб контролю лексичних навичок усного мовлення 10 2.1 Сутність монологічного мовлення та його роль під час контролю лексичних навичок усного мовлення. 10 2.2 Контроль сформованості навичок діалогічної мови 13 Висновки 16 Література 18 Додаток 20

Постанова вимови під час вивчення англійської мови

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Навчання фонетичного матеріалу (формування фонетичної компетенції) учнів на уроках іноземної мови 5 1.1. Фонетичний мінімум при навчанні іноземної мови 5 1.2. Вимоги до вимови учнів 5 1.3. Навчання звуків іноземної мови 8 1.4. Навчання інтонації іноземної мови 11 Розділ 2. Постанова вимови під час вивчення англійської мови 17 2.1. Використання лінгафонного встаткування при навчанні вимови на уроках англійської мови 17 2.2. До навчання інтонації усного непідготовленого монологічного мовлення 25 Висновки 35 Резюме 37 Список використаної літератури 38

Особливості опанування іноземної мови в початковій школі

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Психологічні основи навчання іноземної мови у початковій школі 5 1.1. Особливості навчання іноземної мови у початковій школі 5 1.2. Цілі та зміст навчання іноземної мови на початковому ступені 13 1.3. Розвиток індивідуальності молодшого школяра засобами іноземної мови 16 Розділ 2. Особливості опанування іноземної мови в початковій школі 21 2.1. Цілі опанування іноземної мови в початковій школі 21 2.2. Вивчення англійської мови через гру 24 2.3. Варіанти декількох розробок уроків іноземної мови в початковій школі 26 Висновки 32 Резюме 34 Список використаної літератури 35

Структура уроку іноземної мови (англійської)

Вступ. 2 1. Урок, як основна форма організації навчання. 3 1.1. Особливості уроку та його структури, як форми організації навчання. 3 1.2. Вимоги до уроку іноземної мови. 6 1.2.1. Мовленнєва спрямованість уроку іноземної мови. 6 1.2.2. Комплексність уроку іноземної мови. 7 1.2.3. Іноземна мова - мета і засіб навчання. 8 1.2.4. Висока активність розумово-мовленевої діяльності учнів. 8 1.2.5. Різноманітність форм роботи учнів. 9 1.2.6. Мотиваційне забезпечення навчальної діяльності. 10 2. Типи та структура уроків англійської мови. 12 2.1. Критерії класифікації уроків англійської мови. 12 2.2. Дидактико-методичні моделі уроків англійської мови. 15 2.3. Аналіз уроку англійської мови. 18 3. Практична частина. 24 Висновок. 31 Література. 32

Вивчення української мови

План. I. Вивчення української мови на сучасному етапі. II. Ознайомлення з частинами мови в початкових класах. 1. Система вивчення іменника в молодших класах. 2. Опрацювання прикметника. Розвиток мовлення при вивченні теми "Прикметник". 3. Робота над дієсловом в початкових класах. 4. Формування граматичного поняття про знаменник. 5. Методи і прийоми при вивченні прислівника. 6. Ознайомлення молодших школярів з прийменником. III. Знання граматичного матеріалу у вивченні рідної мови в молодших класах.

Вірши та пісні на уроках іноземної мови

Вступ 3 Розділ 1. Навчання іншомовного усного мовлення школярів молодшого віку на базі різножанрових музичних тел 5 1.1. Природа мотивації та вплив пісні на підвищення продуктивності іншомовної мовленнєвої діяльності у школярів 5 1.2. Ефективність використання різних музичних жанрів на уроці англійської мови 10 Розділ 2. Пісня та вірш як один із прийомів навчання іноземній мові 15 2.1. Вірші та римування на уроці англійської мови 15 2.2 Пісня на уроці англійської мови 25 Висновок 32 Список використаної літератури 34 Додатки 35

Основні методи і засоби навчання граматики дітей молодших та середніх класів на уроках іноземної мови

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Основні методи і засоби навчання граматики дітей молодших та середніх класів на уроках іноземної мови 5 1.1. Методи навчання граматики 5 1.2. Ознайомлення учнів з граматичними структурами пасивного граматичного мінімуму 8 1.3. Автоматизація дій учнів з новими граматичними структурами пасивного граматичного мінімуму 11 Розділ 2. Наочні матеріали при вивченні граматики на уроках іноземної мови в молодших та середніх класах 13 2.1. Відео як засіб презентації граматичного матеріалу на початковому ступені навчання англійської мови 13 2.2. Освіта учнів початкової школи засобами англійської мови 17 Висновки 30 Список використаної літератури 32

Стиль мови оратора

ЗМІСТ ВСТУП 3 1. Зміст мови оратора 4 2. Основні правила усного мовлення оратора 7 3. Індивідуальний стиль мовлення оратора 10 ВИСНОВКИ 14 ЛІТЕРАТУРА 15

Стиль мови оратора

ЗМІСТ ВСТУП 3 1. Зміст мови оратора 4 2. Основні правила усного мовлення оратора 7 3. Індивідуальний стиль мовлення оратора 10 ВИСНОВКИ 14 ЛІТЕРАТУРА 15

Психолінгвістика мови та мовлення

ВСТУП 3 1. Поняття мови і мовлення в психолінгвістиці 5 2. Основні особливості сприйняття мови із слуху 13 3. Мовлення та особистість 15 ВИСНОВКИ 20 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 21