институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Класифікація реклами

Каталог пособий и учебных материалов | Реклама и рекламная деятельность | Реферат | Страниц: 19 | Год: 2010 | Размер: 757 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Класифікація реклами

Зміст:
Вступ
1. Маркетингова сутність реклами
2. Класифікація реклами
3. Вибір форми реклами
4. Підходи при виборі рекламних засобів
5. Характеристики аудиторій кожного засобу реклами
6. Принципові основи рекламної кампанії
Висновки
Cмотрите также:
РЕКЛАМА ЯК ЗАСІБ КОМУНІКАЦІЙНОГО ВПЛИВУ

Вступ 3 1. Мета і класифікація реклами 4 2. Класифікація реклами 7 3. Основні принципи і функції реклами 11 ВИСНОВКИ 20 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 21

Маркетингова сутність реклами, її класифікація та вибір форми реклами

Зміст: Вступ. 1.Маркетингова сутність реклами, її класифікація та вибір форми реклами. Розробка рекламного бюджету. 2.Планування та реалізація рекламної компанії на промисловому підприємстві. 3.Ефективність реклами. Висновки.

Документна класифікація реклами в поліграфії. Приклади, керуючі документи, застосування.

1. Визначення конкретного виду реклами 3 2. Розгорнутий опис реклами. 5 3. Ілюстрації, приклади. 10 4. Цільова група населення цього виду реклами. 12 5. Підготовка інформації для виготовлення реклами. 13 6. Деяка інформація про строки виготовлення та його трудоємність 14 7. Вартість виготовлення 15 8. Обслуговування реклами 15 9. Можливість оцінки ефективності реклами 17 10. Бібліографія 18

Види реклами та їх ефективність

1. Теоретична частина. Сутність реклами 2 1.1. Поняття реклами 2 1.2. Класифікація рекламних засобів 6 1.3. Недозволена реклама, її характеристика та приклади 9 2. Практична частина. Організація реклами в аптеці ТОВ «Голден-Фарм» 12 2.1. Особливості реклами в аптечних закладах 12 2.2. Загальна інформація про заклад 16 2.3. Організація маркетингових досліджень 18 2.4. Визначення ефективності різних видів реклами в аптеці 22 Висновки і пропозиції 27 Література 29 Додатки 30

Роль реклами в досягненні цілі комерційного підприємства

ВСТУП 3 1. КЛАСИФІКАЦІЯ Й ОСНОВНІ ТИПИ РЕКЛАМИ 4 2. ЦІЛІ І ФУНКЦІЇ РЕКЛАМИ 7 3. РЕКЛАМНІ КОМУНІКАЦІЇ І СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ ТОВАРІВ 9 4. СТРАТЕГІЯ ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ РЕКЛАМИ 12 ВИСНОВКИ 15 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 17 ДОДАТОК 18

Маркетингова сутність реклами

Зміст: Вступ. 1.Маркетингова сутність реклами, її класифікація та вибір форми реклами. Розробка рекламного бюджету. 2.Планування та реалізація рекламної компанії на промисловому підприємстві. 3.Ефективність реклами. Висновки.

Маркетингова сутність реклами, її класифікація та вибір форми реклами. Розробка рекламного бюджету

Зміст: Вступ. 1.Маркетингова сутність реклами, її класифікація та вибір форми реклами. Розробка рекламного бюджету. 2.Планування та реалізація рекламної компанії на промисловому підприємстві. 3.Ефективність реклами. Висновки.

Організація та форми бібліотечної реклами

ВСТУП 3 1. ОСНОВА СУЧАСНОЇ КОНЦЕПЦІЇ БІБЛІОТЕЧНОЇ РЕКЛАМИ 7 1.1. Сутність та принципи бібліотечної реклами 7 1.2. Форми і методи бібліотечної реклами 12 2. ВПЛИВ МАРКЕТИНГУ ТА РЕКЛАМИ НА ТРАНСФОРМАЦІЮ БІБЛІОТЕК 16 2.1. Процес становлення бібліотечної реклами на українському інформаційному ринку та світовий досвід реклами 16 2.2. Маркетинг як активний метод трансформації бібліотеки 21 3. ТЕХНІЧНІ АСПЕКТИ БІБЛІОТЕЧНОЇ РЕКЛАМИ 26 ВИСНОВКИ 30 ДЖЕРЕЛА ТА ЛІТЕРАТУРА 33 ДОДАТКИ 35

Суть і основні цілі реклами

ВСТУП 3 1. СУТНІСТЬ ТА ОСНОВНІ ЦІЛІ РЕКЛАМИ 4 2. КЛАСИФІКАЦІЯ ВИДІВ РЕКЛАМИ 9 ВИСНОВОК 15 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 16

Реклама на електронних ЗМІ

1. Визначення конкретного виду реклами. 3 2. Розгорнутий опис реклами. 8 3. Ілюстрації, приклади. 12 4. Цільова група населення цього виду реклами. 14 5. Підготовка інформації для виготовлення реклами. 16 6. Деяка інформація про строки виготовлення та його трудоємкість. 17 7. Вартість виготовлення. 18 8. Обслуговування реклами. 20 9. Можливість оцінки ефективності реклами. 21 10. Бібліографія 23