институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Робота над стилями мовлення в 11 класі

Каталог пособий и учебных материалов | Педагогика | Курсовая | Страниц: 34 | Год: 2010 | Размер: 1392 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Робота над стилями мовлення в 11 класі

Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Методичні рекомендації щодо вивчення 5
української мови в старших класах 5
Розділ ІІ. Робота над стилями мовлення в 11 класі 14
2.1. Функціональні стилі мовлення 15
2.2. Типи мовлення 20
2.3. Жанри мовлення 23
2.4. Стилістичні норми 24
Розділ ІІІ. Робота над розвитком стилістичних умінь навичок учнів старших класів 27
Висновки 33
Список використаних джерел 34
Cмотрите также:
Методи розвитку мовлення у дошкільників

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти розвитку мовлення у дошкільників 7 1.1 Проблемні питання дошкільної освіти та шляхи їх вирішення 7 1.2 Розвиток рідного мовлення та підготовка дошкільнят до навчання у школі 11 Розділ 2. Методи розвитку мовлення у дошкільників 17 2.1 Обґрунтування діагностичного методу розвитку мовлення 17 2.2 Експериментальна робота з розвитку мовлення 21 Висновки 26 Використана література 27

Мовлення

ВСТУП 3 1. Сутність мовлення та його функції 4 2. Основні психологічні теорії, що пояснюють процес формування мовлення 7 3. Мовлення як засіб спілкування 10 4. Мовлення як інструмент мислення 11 ВИСНОВКИ 16 Список використаної літератури 17

Методи розвитку мовлення

ВСТУП 2 РОЗДІЛ І. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ПОГЛЯДИ НА РОЗВИТОК ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ. 4 І.1. Проблема розвитку українського мовлення школяра в психолого-педагогічній літературі 4 І.2. Завдання та зміст роботи з розвитку зв’язного мовлення 7 І.3. Засоби розвитку зв’язного мовлення школяра 13 Висновок до І розділу 17 РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА РОЗВИТКУ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ НА УРОКАХ НАВЧАННЯ ГРАМОТИ 18 ІІ.1. Методика розвитку діалогічного мовлення 18 ІІ.2. Методика розвитку монологічного мовлення 20 ІІ.3. Методичне використання наочно-дидактичного матеріалу на прикладі програми розвитку зв’язного мовлення 22 Висновок до ІІ розділу 33 ВИСНОВКИ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 36 ДОДАТОК 1 38 ДОДАТОК 2 39 ДОДАТОК 3 40

Методика уроків розвитку зв'язного мовлення

ВСТУП 2 РОЗДІЛ І. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ПОГЛЯДИ НА РОЗВИТОК ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ. 4 І.1. Проблема розвитку українського мовлення школяра в психолого-педагогічній літературі 4 І.2. Завдання та зміст роботи з розвитку зв’язного мовлення 7 І.3. Засоби розвитку зв’язного мовлення школяра 10 ВИСНОВОК ДО І РОЗДІЛУ 14 РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА РОЗВИТКУ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ НА УРОКАХ НАВЧАННЯ ГРАМОТИ 15 ІІ.1. Методика розвитку діалогічного мовлення 15 ІІ.2. Методика розвитку монологічного мовлення 17 ІІ.3. Методичне використання наочно-дидактичного матеріалу на прикладі програми розвитку зв’язного мовлення 19 ВИСНОВОК ДО ІІ РОЗДІЛУ 30 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 33 ДОДАТОК 1 35 ДОДАТОК 2 36 ДОДАТОК 3 37

Експериментальний підхід до розвитку мовлення дітей раннього віку

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи проблеми становлення мовлення у дітей раннього віку 6 1.1. Сутність поняття "мова", "мовлення" особистості 6 1.2. Особливості розвитку мовлення дітей раннього віку 12 1.3. Вплив розвитку дрібної моторики на формування мовлення дітей раннього віку 14 Розділ 2. Експериментальний підхід до розвитку мовлення дітей раннього віку 20 2.1. Визначення рівнів розвитку мовлення дітей раннього віку 20 2.2. Організація роботи в розвитку мовлення у дітей раннього віку 25 Висновки 31 Список використаної літератури 35 Додатки 37

Психологічні аспекти розвитку мовлення у дошкільників

Вступ 4 Розділ І. Теоретичні аспекти розвитку мовлення у дітей дошкільного віку 7 1.1. Етапи розвитку мовлення дитини 7 1.2. Своєрідність мовлення дошкільників 12 1.3. Психологічні аспекти розвитку мовлення дошкільника 17 Розділ 2. Дослідження психологічних аспектів розвитку мовлення дітей дошкільного віку 22 2.1 Планування експерименту 22 2.2 Результати дослідження та їх інтерпретація 23 Розділ 3. Особливості корекційної програми та перевірка її ефективності 26 3.1 Психологічні ігри для розвитку мовлення дітей дошкільного віку 26 3.2 Вивчення ефективності розвиваючої роботи 34 Висновок 36 Список використаної літератури 38 Об'єктом дослідження є процес вивчення і розвитку мовлення дітей дошкільного віку. Предметом виступають психологічні аспекти розвитку мовлення дітей дошкільного віку. Метою стало створення системи психологічного вивчення і розвитку мовлення дітей

Педагогічний досвід з розвитку мовлення

Зміст Вступ 3 1. Теоретичні аспекти розвитку мовлення у початковій школі. Загальне поняття про загальне мовлення 4 2. Педагогічний досвід з розвитку мовлення 8 Висновки 17 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 18

Психолінгвістика мови та мовлення

ВСТУП 3 1. Поняття мови і мовлення в психолінгвістиці 5 2. Основні особливості сприйняття мови із слуху 13 3. Мовлення та особистість 15 ВИСНОВКИ 20 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 21

Патологія мислення та мовлення

Вступ 3 1. Сутність різновидів порушень мислення та мови 6 2. Афатичні розлади мовлення 7 3. Неафатичні розлади мовлення 9 Висновки 16 Список використаної літератури: 18

Культура мовлення. Значення її для керівника

Вступ 3 1. Поняття про культуру мовлення 4 2. Значення культури мовлення для керівника 10 Висновок 18 Список використаної літератури 19