институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Якість та конкурентоспроможність підприємств. Шляхи підвищення якості

Каталог пособий и учебных материалов | Экономика предприятия | Курсовая | Страниц: 34 | Год: 2010 | Размер: 1548 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Якість та конкурентоспроможність підприємств. Шляхи підвищення якості

Зміст
Вступ 4
1. Якість та конкурентоспроможність продукції 6
1.1. Якість продукції 6
1.2. Конкурентоспроможність продукції 12
1.3. Ефективність і способи її підвищення 17
2. Стандартизація та сертифікація продукції 22
3. Розрахунок рівня конкурентоспроможності підприємства на основі використання вітчизняних і міжнародних стандартів якості 26
4. Державна політика у сфері управління якістю продукції 29
Висновки 33
Список використаних джерел 34
Cмотрите также:
Ефективність і шляхи підвищення якості продукції

Вступ 3 1. Якість продукції як найважливіший фактор підвищення конкурентноздатності товару 4 1.1. Якість і конкурентноздатність товару 4 1.2. Поняття, значення і фактори забезпечення якості продукції 5 1.3 Закордонний досвід управління якістю 8 2. Ефективність і шляхи підвищення якості продукції 13 3. Методи забезпечення якості 16 3.1. Стандартизація продукції 16 3.2. Сертифікація продукції. 19 3.3.Державний нагляд за якістю 22 3.4. Основні методи забезпечення якості продукції 24 Висновки 28 Література 30 Розрахункова частина 31

Підвищення якості продукції

Вступ 3 1. Якість продукції як найважливіший фактор підвищення конкурентноздатності товару 4 1.1. Якість і конкурентноздатність товару 4 1.2. Поняття, значення і фактори забезпечення якості продукції 5 1.3 Закордонний досвід управління якістю 8 2. Ефективність і шляхи підвищення якості продукції 13 3. Методи забезпечення якості 16 3.1. Стандартизація продукції 16 3.2. Сертифікація продукції. 19 3.3.Державний нагляд за якістю 22 3.4. Основні методи забезпечення якості продукції 24 Висновки 28 Література 30 Розрахункова частина 31

Ефективність і шляхи підвищення якості продукції

Вступ 3 1. Якість продукції як найважливіший фактор підвищення конкурентноздатності товару 4 1.1. Якість і конкурентноздатність товару 4 1.2. Поняття, значення і фактори забезпечення якості продукції 6 1.3 Закордонний досвід управління якістю 8 2. Ефективність і шляхи підвищення якості продукції 14 3. Методи забезпечення якості 18 3.1. Стандартизація продукції 18 3.2. Сертифікація продукції. 22 3.3.Державний нагляд за якістю 25 3.4. Основні методи забезпечення якості продукції 27 4. Організація стандартизації і сертифікації продукції на підприємстві. 31 4.1.Характеристика підприємства. 31 4.2. Аналіз якості і конкурентноздатності продукції. 32 4.3.Організація стандартизації і сертифікації продукції на підприємстві. 33 4.4. Заходу щодо удосконалення організації стандартизації і сертифікації на підприємстві. 35 Висновки 38 Література 40

Якість та конкурентоспроможність продовольчих товарів на ринку України

ВСТУП 3 1. Поняття якості та конкурентоспроможності продовольчих товарів 5 2. Характеристика показників якості макаронних виробів та побудова типового "дерева властивостей" 11 3. Методологія та методи дослідження комплексних показників якості та конкурентоспроможності продовольчих товарів 19 4. Визначення комплексного показника якості та інтегрального показника відносної конкурентоспроможності макаронних виробів 25 5. Шляхи підвищення якості та забезпечення конкурентоспроможності продовольчих товарів на ринку України 29 ВИСНОВКИ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 38 ДОДАТКИ 40

Якість та конкрентоспроможність продукції

Вступ 3 1. Поняття конкурентоспроможності продукції 4 2. Якість продукції як найважливіший фактор підвищення конкурентноздатності товару 8 3. Ефективність і шляхи підвищення якості продукції 17

БАГАТОСПРЯМОВАНИЙ ВПЛИВ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ВАТ „...”

ВСТУП 1 Загальна характеристика підприємства. 3 Аналіз якості продукції ВАТ „ПівдГЗК”. 4 Оцінка конкурентоспроможності ВАТ „ПівдГЗК”. 9 Шляхи підвищення якості продукції ВАТ „ПівдГЗК”. 12 Оцінка запропонованих заходів щодо підвищення конкурентоспроможності ВАТ „ПівдГЗК”. 15 ВИСНОВКИ 18 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 20

БАГАТОСПРЯМОВАНИЙ ВПЛИВ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ВАТ „...”

ВСТУП 1 Загальна характеристика підприємства. 3 Аналіз якості продукції ВАТ „ПівдГЗК”. 4 Оцінка конкурентоспроможності ВАТ „ПівдГЗК”. 9 Шляхи підвищення якості продукції ВАТ „ПівдГЗК”. 12 Оцінка запропонованих заходів щодо підвищення конкурентоспроможності ВАТ „ПівдГЗК”. 15 ВИСНОВКИ 18 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 20

Комплексні системи управління якістю продукції на підприємстві

Зміст: Вступ ……………………………………………………………………..3 Розділ 1. Якість продукції як передумова її конкурентоспроможності 1.1. Якість продукції і фактори, що її обумовлюють……………..5 1.2. Показники і методи оцінки якості ………………………………7 1.3. Підвищення якості як передумова підвищення ефективності суспільного виробництва …………………………………………………....11 Розділ 2. Комплексні системи управління якістю продукції на підприємстві 2.1. Системний підхід до управління якістю продукції виробництва ……………………………………………………………………..15 2.2. Стандарти підприємства у підвищенні якості продукції ...…21 2.3. Інжиніринг у забезпеченні якості виробничих систем ………..24 2.4. Вітчизняні комплексні системи управління якістю продукції ………………………………………………………………………..26 2.5. Система контролю якості продукції (на прикладі ROSHEN)…28 Розділ 3. Управління процесом підвищення якості продукції 3.1. Планування процесу підвищення якості…………………………29 3.2. Інформаційні аспекти управління процесами підвищення якості…………………………………………………………………………….29 3.3. Головні принципи успіху функціонування системи управління процесами підвищення якості……………………………………………….…31 Висновки ……………………………………………………………....33 Список використаної літератури ……………………………………34

Шляхи підвищення якості та конкурентоспроможності вітчизняної харчової продукції молокопереробної промисловості

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ ЯК ЧИННИКА ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Поняття якості, стандартизація і сертифікація продукції 6 1.2. Чинники, що впливають на якість продукції 13 1.3. Показники та методи оцінки якості продукції 20 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДОСЯГНУТОГО РІВНЯ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ «Назва» 26 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства ВАТ «Назва» 26 2.2. Досягнутий рівень якості продукції та вплив її рівня на результати виробництва 35 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ТА РЕЗЕРВИ ПОЛІПШЕННЯ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЇЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ НА РИНКУ 41 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 51 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 54 ДОДАТКИ 59

Шляхи підвищення властивостей і конкурентоспроможність радіотоварів

Вступ 3 1. Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства та продукції 4 2. Конкурентоспроможність радіотоварів 8 Висновки 11 Список використаних джерел 12