институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Роль ціноутворення в комплексі маркетингу

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Контрольная | Страниц: 10 | Год: 2005 | Размер: 15 кб. | Стоимость: 20 грн. | Смотреть | Купить

Роль ціноутворення в комплексі маркетингу

Теоретичне завдання 3
Роль ціноутворення в комплексі маркетингу 3
Практичне завдання. 6
Сегментування ринку є одним зі способів підвищення ефективності ринкової діяльності компанії. Обговорення сегментування має сенс почати з розгляду масового маркетингу. Оберемо товар з ринку слабоалкогольних напоїв Longer. 6
Список використаної літератури. 10
Cмотрите также:
Планування асортименту продукції в комплексі маркетингу

Зміст 1. Планування асортименту продукції в комплексі маркетингу………….3 2. Стратегія виходу Українських підприємств на зовнішній ринок: переваги та недоліки окремих підходів………………………………….6 3. Література………………………………………………………………....11

ТОВАРОПРОСУВАННЯ У КОМПЛЕКСІ МАРКЕТИНГУ ЙОГО СУТЬ І ЗНАЧЕННЯ

ЗМІСТ ВСТУП 5 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ 7 1.1 Роль маркетингових дослідження в товарній політиці підприємства 7 1.2 Стратегія і тактика товарної політики 14 1.3 Управління трудовим колективом в процесі виробництва продукції 26 РОЗДІЛ 2. ТОВАРОПРОСУВАННЯ У КОМПЛЕКСІ МАРКЕТИНГУ ЙОГО СУТЬ І ЗНАЧЕННЯ 33 2.1 Впровадження на ринок нових товарів підприємства ЗАТ "Фабрика Заря" 33 2.2 Вплив стратегії і методів ціноутворення на товарну політику підприємства ЗАТ "Фабрика Заря" 52 2.3 Формування стратегії збуту товарі у системі товаропросувння 56 РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ЗАТ "Фабрика Заря" 64 3.1 Загальна характеристика підприємства ЗАТ "Фабрика Заря", 64 3.2 Аналіз зовнішнього середовища підприємства 70 3.3 Внутрішнє середовище підприємства 73 3.4 SWOT – Аналіз підприємства 79 3.5 Аналіз фінансово-економічних показників діяльності підприємства. 84 ВИСНОВОК 88 ЛІТЕРАТУРА 89 ДОДАТКИ 95

Маркетинговий аналіз ринку інвестицій та інвестиційних товарів

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи маркетингу. 5 1.1 Поняття про маркетинг, основні функції. 5 1.2 Концепції маркетингу, та їх роль в просуванні товару. 10 Розділ 2. Маркетинговий аналіз ринку інвестицій та інвестиційних товарів. 15 2.1 Інвестиції, та інвестиційна діяльність. 15 1.2 Інвестиційні товари, процес ціноутворення як передумова використання маркетингу 20 Розділ 3. Практична реалізація функцій маркетингу на різних етапах інвестиційного проекту 27 Висновок 34 Література 37

Еволюція концепції маркетингу

План 1. Різні версії визначення маркетингу. 2. Роль маркетингу в ринковій економіці. 3. Концепції маркетингу. 4. Основні принципи маркетингу.

Державний контроль ціноутворення. Роль держави у досягненні рівноваги цін.

Стор. Вступ...........................................................................................................3 1. Роль цін і ціноутворення в економіці держави.......................................4 2. Історичний аспект розвитку державного впливу на ціни.......................5 3. Рівні впливу держави на процес ціноутворення......................................6 4. Форми і методи державного контролю за цінами. Пряме і непряме регулювання цін............................................................6 5. Приклади впливу розвинутих держав на процеси ціноутворення.........9 6. Проблеми ціноутворення в Україні в перехідний період Законодавча база.......................................................................................10 Висновок....................................................................................................13 Список використаної літератури

Ціна та джерела регулювання ціноутворення

Вступ 3 1. Ціна, як економічна категорія 5 2. Методи ціноутворення, основані на витратах, попиті та конкуренції 8 2.1.Методи визначення ціни за витратного ціноутворення 9 2.2. Конкурентні методи встановлення ціни 11 2.3. Методи ціноутворення, що максимізують прибуток 14 3. Роль витрат в ціноутворенні. Ідентифікація та оцінка релевантних витрат 16 4. Маржинальний аналіз та ціноутворення. Аналіз беззбитковості 22 5. Формування стратегії ціноутворення 28 Висновки 34 Література 37

Розвиток маркетингу в Україні

Вступ 3 1. Роль маркетингу в ринковій економіці 4 2. Особливості впровадження концепції маркетингу в Україні 8 3. Особливості формування служби маркетингу на українських підприємствах 11 4. Проблеми та перспективи розвитку маркетингу в Україні 15 Висновки 21 Література 22

Інформаційна база ціноутворення. Методологія ціноутворення

1. Інформаційна база ціноутворення у сфері зовнішньоекономічної діяльності 3 2. Методологія ціноутворення, її зміст 6 3. В умовах ринкової економіки ціна відіграє дестабілізуючу роль, якщо попит 14 Література 15

Організація служби маркетингу на підприємстві

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ СЛУЖБИ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 1.1. Сучасна концепція маркетингу та її роль в організації служби маркетингу на підприємстві 5 1.2. Головні чинники формування організаційних структур маркетингу 17 1.3. Місце та роль служби маркетингу підприємства в формуванні його ефективної організаційної структури 26 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ СЛУЖБИ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ “ТЕКОМ” 2.1. Техніко-економічна характеристика підприємства 36 2.2. Аналіз цільового ринку підприємства 45 2.3. Аналіз організації та функції служби маркетингу підприємства 56 РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ОПТИМІЗАЦІЇ СТРУКТУРИ СЛУЖБИ МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВА ВАТ “ТЕКОМ” 3.1. Шляхи вдосконалення організаційної структури служби маркетингу підприємства ВАТ “ТЕКОМ” 65 3.2. Прогноз ефективності служби маркетингу підприємства 74 ВИСНОВКИ 81 ЛІТЕРАТУРА 83 ДОДАТКИ 85

Місце ціни серед інструментів маркетингу та фактори, що впливають на процес ціноутворення

План Питання 9. Місце ціни серед інструментів маркетингу та фактори, що впливають на процес ціноутворення 3 Питання 32. Маркетингові комунікації: різновиди та етапи розробки 13 Тест 27 31 Задача 15 33 Список використаної літератури 34