институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Психокорекційна практика

Каталог пособий и учебных материалов | Психология | Курсовая | Страниц: 34 | Год: 2010 | Размер: 1207 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Психокорекційна практика

Зміст

1. Докорекційно-психодіагностичний етап 2
2. Настановчий етап 7
3. Власне психокорекційний етап – основний етап 9
4. Оцінка ефективності психокорекційної роботи 13
5. Щоденник студента – практиканта 15
6. Сценарій психокорекційного заняття 16
7. Загальний звіт про практику 16
Список використаних джерел 24
Додатки 27
Cмотрите также:
Психокорекційна програма уваги у молодшому шкільному віці

Психокорекційна програма уваги у молодшому шкільному віці 3 1. Особливості уваги як психічного процесу 13 2. Фізіологічні основи уваги 13 3. Зв’язок уваги з іншими пізнавальними процесами 13 Висновки 23 Список використаної літератури 39

Звіт з психокорекційної практики. Психокорекційна практика проходила в СШ №XX м. Києва. Практика проходила на протязі 6-ти тижнів. Довільно обрати період з початку грудня до кінця лютого.

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 5 ПРОГРАМА ПСИХОКОРЕКЦІЇ 5 1. ЗМІСТ ЗАНЯТЬ 5 2. ЕТАПИ ПСИХОКОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ 9 2.1. Докорекційно-психодіагностичний (підготовчий) етап 9 2.2. Настановний етап 9 2.3. Психокорекційний (основний) етап психокорекційної роботи 10 2.4. Завершальний (оцінювальний) етап 14 Література до психокорекційної програми 15 РОЗДІЛ 2 16 ПРАКТИЧНЕ ВИКОНАННЯ ЗАХОДІВ ПСИХОКОРЕКЦІЙНОЇ ПРОГРАМИ 16 3.1. Докорекційно-психодіагностичний етап 16 3.2. Настановний етап 17 3.3. Психокорекційний етап 17 3.4. Завершальний (оцінювальний) етап 19 ВИСНОВКИ 21 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 22 ДОДАТКИ 24

Звіт з практики

Вступ 3 1. Виробнича практика 3 2. Науково-дослідна практика 17 3. Педагогічна практика 37 Висновки і пропозиції 55 Додаток 1 58 Додаток 2 69

Особливості адаптації студентів першого курсу до умов навчальної діяльності (теория)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ПРОБЛЕМИ ПСИХОЛОГІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ СТУДЕНТІВ ПЕРШОГО КУРСУ ДО УМОВ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 6 1.1. Студент як обєкт педагогічної діяльності 6 1.2. Сутність поняття «адаптація» в психологічній літературі 10 1.3. Проблема психологічної адаптації першокурсників до навчання 12 Висновок до розділу 1 18 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ПІДХОДІВ ДО КОРЕКЦІЇ ПСИХОЛОГІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ ПЕРШОКУРСНИКІВ В УМОВАХ ДІЯЛЬНОСТІ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ 19 2.1. Особливості діяльності психологічної служби вищого навчального закладу 19 2.2. Сутність та види психокорекції та психотерапії 23 2.2.1. Седативна психокорекційна робота з проблемою адаптації 24 2.2.2. Консультативна психокорекційна робота з проблемою адаптації 26 2.2.3. Тренінгові групи як вид психокорекційної роботи 27 Висновок до розділу 1 36 ВИСНОВОК 38 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 42

Практика як специфічно - людський спосіб освоєння світу

План Вступ 2 1. Поняття „практика” 3 2. Структура практики 7 3. Форми і рівні практичної діяльності 8 4. Гуманістичний зміст практики 10 5. Функції практики 16 6. Практика як критерій істини 20 Висновки 24 Список використаної літератури 25

Психокорекційна програма: Контроль агресії у підлітків

Корекційна програма підліткової агресії

Психокорекційні методи, які можуть використовуватися в школі

Вступ...............................................................................................................3
Розділ 1. Поняття психокорекційної роботи у школі.................................5
Розділ 2. Особливості застосування психокорекційних
методів в школі............................................................................10
Розділ 3. Психокорекційна робота в групі.................................................17
Висновки........................................................................................................22
Список використаної літератури.................................................................25


ПЛАН САНАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА. ВІТЧИЗНЯНА ПРАКТИКА

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОЦЕСУ РЕСТРУКТУРИЗАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВ (ОРГАНІЗАЦІЙ) 6 1.1.Необхідність, сутність і мета реструктуризації 6 1.2.Форми і види реструктуризації. 7 РОЗДІЛ 2 ПЛАН САНАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА. ВІТЧИЗНЯНА ПРАКТИКА 12 2.1. План санації (реорганізації боржника) 12 2.2. Програма реструктуризації українського об’єднання поштового зв’язку “Укрпошта” 17 2.3. Вітчизняна практика фінансового оздоровлення підприємств 21 РОЗДІЛ 3 ПРАКТИКА ЗДІЙСНЕННЯ ТА ЕФЕКТИВНІСТЬ АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВ (ОРГАНІЗАЦІЙ) 26 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 34

Пізнання та практика

1. Проблема істини у науковому пізнанні. Істинність, правдивість та правильність знання. 3 2. Істина та омана. Практика як критерій істини 10 Список використаної літератури 13

Звіт з психокорекційної практики. Психокорекційна практика проходила в довільній організації (студент назву впише самостійно), штат працівників – 3-4 чоловіка, працюють з оргтехнікою

ВСТУП 3 ПРОГРАМА ПСИХОКОРЕКЦІЇ 5 1. ЗМІСТ ЗАНЯТЬ 5 2. ЕТАПИ ПСИХОКОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ 8 2.1. Докорекційно-психодіагностичний (підготовчий) етап 8 2.2. Настановний етап 9 2.3. Психокорекційний (основний) етап психокорекційної роботи 9 2.4. Завершальний (оцінювальний) етап 18 Література до психокорекційної програми 19 ВИКОНАННЯ ЗАХОДІВ ПСИХОКОРЕКЦІЙНОЇ ПРОГРАМИ І ПІСЛЯКОРЕКЦІЙНОЇ ПСИХОДІАГНОСТИКИ 20 3.1. Докорекційно-психодіагностичний етап 20 3.2. Настановний етап 21 3.3. Психокорекційний етап 22 3.4. Завершальний (оцінювальний) етап 23 ВИСНОВКИ 25 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 26 Додатки 28 ВСТУП Психокорекційна навчальна практика студента ________________________ проходила в період з 18 грудня 2008 року по 8 лютого 2009 року на підприємстві ______________________________________________________________ м. Києва. Керівник організації ______________________________________________ ; психолог організації _______________________________________________ , яка стала також керівником навчальної практики від даного підприємства. Метою практики було оволодіння практичними уміннями та основними навичками проведення психокорекційної роботи як базової складової практичної психології в умовах виробничого (професійного) колективу на підприємстві. При цьому завданнями, що були спрямовані на реалізацію мети навчальної практики, були: 1. Ознайомлення з особливостями психокорекційної роботи в умовах виробничої організації. 2. Поглиблення, закріплення та використання в роботі психологічних та методичних знань, пов’язаних з особливостями та засобами психокорекційної діяльності в сфері виробництва. 3. Формування та вдосконалення професійно-психологічних умінь та навичок психокорекційної роботи з клієнтами, що відносяться до категорії працівників (службовців) підприємства (організації). Психокорекційна практика стала продовженням психодіагностичного етапу, що був раніше реалізований в межах цього закладу і стосувався психологічної діагностики конфліктних стосунків у виробничому колективі. Результати проведення попередньої психодіагностичної роботи вказували на необхідність здійснення комплексу заходів для поліпшення соціально-психологічного клімату в колективі, покращення комунікативних і особистісних якостей членів групи. Відповідно до цієї проблематики, з переліку напрямів навчальної психокорекційної практики, був обраний перший напрям, а саме: "Психологічна корекція негативних особистісних проявів і стереотипів поведінки". Реалізація цього напряму передбачала проведення заходів з психологічної корекції несприятливих форм емоційного реагування та стереотипів поведінки дорослих, психологічну корекцію конфліктних та неадекватних відносин в мікрогрупах, трудових колективах. Згідно з обраним напрямом, до практичного виконання був прийнятий варіант № 8 з переліку Методичних вказівок до проведення практики студентом: "Психокорекція психологічного клімату, конфліктних та неадекватних міжособистісних стосунків у мікрогрупах, трудових колективах". На попередньому, психодіагностичному, етапі була виявлена складна психологічна обстановка в даній виробничій групі. Вона характеризувалася частими сварками між працівниками, непримиримим відношенням один до одного, небажанням підтримати своїх колег. В групі намітилась тенденція до зниження виробничих показників та в цілому до ефективності цього структурного підрозділу. Психодіагностичне дослідження, що було проведено за методикою оцінки способів реагування в конфлікті (методика К. Томаса), показало, що кожний працівник відділу має домінування рис конфліктного характеру, яке заважає йому продуктивно та безпроблемно спілкуватися з своїми колегами. Практика надання психологічної допомоги показує, що в ряді випадків, коли психологічні характеристики та внутрішні установки кожної особи групи не являються значно непримиримими, налагодити психологічний клімат в групі допомагають спеціальні, корекційні заняття, які спрямовані на покращення комунікативних властивостей особистості, розвиток її уміння сприймати співрозмовника, здійснювати адекватне реагування на його вплив. Відповідно до проблем даного психологічного запиту була сформована та реалізована Програма психокорекції.