институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Зовнішньо - економічна маркетингова діяльність підприємства

Каталог пособий и учебных материалов | ВЭД | Курсовая | Страниц: 44 | Год: 2010 | Размер: 1772 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Зовнішньо - економічна маркетингова діяльність підприємства

Зміст
Вступ 3
1. Маркетинг в управлінні зовнішньоекономічною діяльністю підприємства 5
2. Суть міжнародного маркетингу 14
3. Структура та процес планування стратегії фірми на зовнішньому ринку 21
4. Стратегічна маркетингова програма фірми 27
5. Напрямки маркетингової стратегії 31
6. Особливості стратегії росту малих, значних і середніх фірм 36
Висновки 41
Список використаних джерел 43
Cмотрите также:
Звіт про проходження практики (на прикладі ВАТ "Харківський машинобудівний завод "Світло шахтаря")

ВСТУП 3 1 Загальне ознайомлення з характером господарської діяльності підприємства, його організаційною структурою, рівнем організації економічної роботи 4 2 Зовнішнє середовище та маркетингова діяльність 6 3 Виробнича діяльність підприємства 8 4 Забезпечення виробничої програми підприємства матеріальними ресурсами 12 5 Забезпечення підприємства трудовими ресурсами та ефективність їх використання 13 6 Майно підприємства 15 7 Доходи, витрати та прибуток підприємства 17 8 Фінансова та інвестиційна діяльність підприємства 20 9. Планова діяльність підприємства 22 ВИСНОВКИ 24 ДОДАТКИ 25

Структура і зміст операційної діяльності підприємства (на прикладі будівельного підприємства ТОВ „Дюна Плюс”)

Вступ 3 1. ОПЕРАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ У ЗАГАЛЬНІЙ СТРУКТУРІ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Загальна структура економічної діяльності підприємства 5 1.2. Управлінська діяльність підприємства 10 1.3. Фінансова діяльність підприємства 22 1.4. Кадрова діяльність підприємства 25 1.5. Логістична діяльність підприємства 34 1.6. Маркетингова діяльність підприємства 37 1.7. Операційна діяльність підприємства 45 1.8. Специфіка операційного менеджменту в будівельних організаціях 50 1.8.1. Особливості операційної діяльності будівельної організації 50 1.8.2. Специфіка управління операційною діяльністю будівельного підприємства 52 1.9. Нормативно-правова база операційної діяльності підприємства 55 1.10. Структура операційної діяльності та управління нею 63 1.11. Контроль операційної діяльності 67 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА КОНТРОЛЬ ОПЕРАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ «ДЮНА-ПЛЮС» 71 2.1. Загальна економічна характеристика підприємства «Дюна-плюс» 71 2.2. Операційна діяльність на підприємстві «Дюна-плюс» та управління нею 95 2.3. Недоліки в операційній діяльності та управлінні нею та рекомендації щодо її поліпшення 104 2.4. Рекомендації щодо поліпшення операційної діяльності на підприємстві „Дюна Плюс” 106 Висновки 111 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 114

Контрольна з економіки підприємства 1

1. Науково-технічний прогрес, основні напрями. Інноваційна діяльність підприємства. 3 2. Нематеріальні ресурси. Поняття про нематеріальні активи підприємства, їх оцінка ізнос. 6 3. Маркетингова діяльність підприємства. 9 Список літератури 12

Зовнішньо-економічна діяльність

ЗМІСТ Зовнішньоекономічний контракт імпорту сої 3 Контракт на оренду обладнання 6

Предмет: управління туристичним і готельним бізнесом. Потенціал підприємства: формування та оцінка

1 БЛОК. ВИРОБНИЦТВО ТА ЗБУТ ТУРИСТСЬКИХ ПОСЛУГ 3 2 БЛОК. ОРГАНІЗАЦІЙНА СТРУКТУРА ТА МЕНЕДЖМЕНТ 12 3 БЛОК. МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА 20 4 БЛОК. ФІНАНСИ ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА 27 ЛІТЕРАТУРА 34 ДОДАТКИ 35

Звіт з практики управління персоналом

Вступ 3 1 Загальні положення 4 2 Аналіз діяльності підприємства 11 2.1 Аналіз внутрішнього розпорядку підприємства 11 2.2 Управління персоналом підприємства 15 2.3 Маркетингова і комерційна діяльність підприємства 16 3 Пропозиції щодо удосконалення діяльності підприємства 20 Висновок 27 Об’єктом практики є власне підприємство на ринку спортивних послуг, організаційно-виробнича діяльність та управлінська структура. Використана література 28

ЗВІТ з переддипломної практики

ВСТУП 3 1. ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО ТОВ ТД „МЕГАПОЛІС” 5 2. ОРГАНІЗАЦІЙНА СТРУКТУРА УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ 12 3. ВЗАЄМОВІДНОСИНИ ПІДПРИЄМСТВА ІЗ ЗОВНІШНІМИ КОНТРАГЕНТАМИ І РИНКОВОЇ ІНФРАСТРУКТУРОЮ. ЗОВНІШНЬО-ЕКОНОМІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА 15 4. ОРГАНІЗАЦІЯ ВИРОБНИЦТВА НА ПІДПРИЄМСТВІ 20 5. ОРГАНІЗАЦІЯ ПРАЦІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 22 6. ОРГАНІЗАЦІЯ ОПЛАТИ ПРАЦІ 25 7. СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ТОВ ТД „МЕГАПОЛІС” 27 8. ЕКОНОМІЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ ГОСПОДАРСЬКИХ РІШЕНЬ НА ПІДПРИЄМСТВІ 29 9. УПРАВЛІННЯ ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 34 ВИСНОВКИ 38 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 40 ДОДАТКИ

ЗВІТ з переддипломної практики

ВСТУП 3 1. ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО ТОВ ТД „МЕГАПОЛІС” 5 2. ОРГАНІЗАЦІЙНА СТРУКТУРА УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ 12 3. ВЗАЄМОВІДНОСИНИ ПІДПРИЄМСТВА ІЗ ЗОВНІШНІМИ КОНТРАГЕНТАМИ І РИНКОВОЇ ІНФРАСТРУКТУРОЮ. ЗОВНІШНЬО-ЕКОНОМІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА 15 4. ОРГАНІЗАЦІЯ ВИРОБНИЦТВА НА ПІДПРИЄМСТВІ 20 5. ОРГАНІЗАЦІЯ ПРАЦІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 22 6. ОРГАНІЗАЦІЯ ОПЛАТИ ПРАЦІ 25 7. СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ТОВ ТД „МЕГАПОЛІС” 27 8. ЕКОНОМІЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ ГОСПОДАРСЬКИХ РІШЕНЬ НА ПІДПРИЄМСТВІ 29 9. УПРАВЛІННЯ ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 34 ВИСНОВКИ 38 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 40 ДОДАТКИ

Маркетингова стратегія підприємства

Зміст Розділ 1 Вступ 3 Розділ 2 Аналітична частина 5 2.1 Аналіз макросередовища 5 2.2 Аналіз мікросередовища 7 2.3 Наявність цілей, завдань та обґрунтованої маркетингової стратегії 12 2.4 Організація служби маркетингу 13 Розділ 3 Проектна частина 20 3.1 Маркетингова стратегія підприємства 20 3.2 Програма дій 30 Розділ 4 Економічна частина 32 5 Висновки 34 Використана література 36

Застосування принципів та інструментів маркетингу на базовому підприємстві

ВСТУП 3 1. ПОНЯТТЯ ПРИНЦИПІВ ТА ІНСТРУМЕНТІВ МАРКЕТИНГУ 4 2. АНАЛІЗ ПРИНЦИПІВ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 9 3. АНАЛІЗ ЗАСТОСУВАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ (на прикладі готелю) 12 Маркетингова продуктова політика підприємства 12 Маркетингова цінова політика підприємства 15 Маркетингова збутова політика підприємства 16 Маркетингова комунікаційна політика підприємства 20 ВИСНОВКИ 25 ЛІТЕРАТУРА 27