институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Здібності

Каталог пособий и учебных материалов | Психология | Курсовая | Страниц: 57 | Год: 2010 | Размер: 3864 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Здібності

Зміст
Вступ 3
Розділ І. Теоретична частина 5
1.1. Поняття про здібності та їх походження 5
1.2. Види здібностей 7
1.3. Спеціальні здібності 9
1.4. Проблема здібностей в психодіагностиці 15
1.5. Діагностика здібностей та інтелекту 28
1.6. Характеристика тестів здібностей 34
Розділ ІІ. Експериментальна частина 42
2.1. Універсальна методика для вивчення рівня та структури 43
здібностей 43
2.2. Обробка результатів та практичне використання 51
Висновки 54
Список використаних джерел 56
Cмотрите также:
Загальна психологія

Варіант 21 2 1. Складіть словник термінів за темою Здібності : здібності задатки знання уміння навички структура здібностей загальні здібності спеціальні здібності обдарованість талан геніальність. 2 2. Когнітивістські теорії емоцій 5 3. Співвідношення характеру та темпераменту 11 Список використаної літератури 16

Поняття про здібності та їх походження

Зміст 1. Поняття про здібності та їх походження………………………….3 2. Види здібностей…………………………………………………….5 3. Спеціальні здібності………………………………………………..7 4. На межі геніальності та безумства………………………………...8 5. Мистецтво, як форма душевного самовираження………………..9 6. Творчі здібності, як унікальна форма самовираження…………..10 7. Обдарованість, талановитість, геніальність - в чому різниця…..11 Список використаної літератури…………………………………….15

Здібності людини

Вступ................................................................................................................3
1. Здібності особистості як підстава успішності
професійної діяльності...............................................................................4
2. Довести теорію лідерства...........................................................................8
Використана література..................................................................................9

ЗДІБНОСТІ

Вступ 3 Розділ 1. Психологічна характеристика здібностей особистості 6 1.1. Здібності людини: понятійно-категоріальний апарат 6 1.2. Загальні та спеціальні здібності: взаємозв’язки і взаємозалежності 9 1.3. Творчі здібності: поняття, дефініції, генеза 13 Розділ 2. Емпіричне дослідження здібностей особистості в юнацькому віці 18 2.1. Загальний аналіз методів діагностичного вивчення здібностей 18 2.2. Організація та результати діагностичного дослідження здібностей 29 2.3. Рекомендації згідно результатам дослідження 35 Висновки 39 Список використаної літератури 41 Додатки 44 Методика вивчення комунікативних і організаторських умінь Прогресивні матриці Равена (тест Равена)

Здібності як елемент психології індивідуальності

1. Сутність поняття здібностей 3 2. Характеристика здібностей і проблема їх вимірювання 5 3. Види і структура здібностей 6 4. Задатки і здібності 9 5. Обдарованість і талант 11 Література 16

Здібності. Методи дослідження

Вступ..................................................................................................................3
Розділ І. Здібності, їх природа та структура................................................5
1.1 Принципи побудови психологічних досліджень..............................15
1.2 Методи організації досліджень ...................................................16
1.3 Методи збирання фактичного матеріалу..................................................16
Розділ ІІ. Робота психолога з обдарованими дітьми...................................20
2.1 Методика дослідження здібностей..................................................25
2.2 Аналіз отримання результатів ..........................................................27
Висновки..........................................................................................................28
Список використаної літератури...................................................................30


Психологічні основи раннього виявлення здібностей дітей

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи з питання здібностей дітей 6 1.1. Здібності, обдарованість та інтереси дітей дошкільного віку 6 1.2. Види здібностей. Вплив типології людей на певні здібності 10 Розділ 2. Психологічні основи раннього виявлення здібностей дітей 16 2.1. Діагностичні особливості здібностей дітей 16 2.2. Методики виявлення здібностей дітей дошкільного віку через сприймання 23 Висновок 30 Список використаної літератури 31

ЗАДАТКИ І ЗДІБНОСТІ

ВСТУП 3 ЗАДАТКИ І ЗДІБНОСТІ 4 ВИСНОВКИ 13 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 14 1.Выготский Л.С. Педагогическая психология. – М.: Педагогика, 1991. – 425 с. 2.Гиппенрейтер Ю.Б. введение в общую психологию. – М.: «ЧеРо», 2002. – 336 с. 3.Глуханюк Н.С. Практикум по психодиагностике. - М.: Изд. Мосовского психолого-социального института; Воронеж: Изд-во НПО “Модєк”, 2003. – 148 с. 4.Грановская Р.М. Элементы практической психологии. – СПб.: Речь, 2003. – 448 с. 5.Дружинин В. Н. Психология общих способностей.— СПб.: Речь, 1999.- 356 с. 6.Практикум по общей, экспериментальной и прикладной психологии Балин В.Д., Гайда В.К., Горбачевский В.К. и др.- СПб.: Питер, 2004. – 560 с. 7.Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии. – СПб.: Питер, 2000. – 712 с. 8.Смирнов А.Г. Практикум по общей психологии. – М.: Изд-во Института психотерапии, 2002. – 224 с.

Психологічне дослідження загального рівня здібностей студентів

ВСТУП 4 1. ЗДІБНОСТІ ТА ІНТЕЛЕКТ 6 2. МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ ТЕСТУВАННЯ ЗАГАЛЬНИХ ЗДІБНОСТЕЙ ЗА ДОПОМОГОЮ ТЕСТУ АЙЗЕНКА 10 3. РЕЗУЛЬТАТИ ТЕСТУВАННЯ 11 ВИСНОВКИ 17 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 18 ДОДАТКИ 20 Визначення загальних здібностей студентів: 23 с., 3 табл., 2 рис., 2 додатки, 19 літературних джерел. Об’єкт дослідження – студенти НАУ. Предмет дослідження – загальні здібності студентів. Мета роботи – встановлення рівня загальних здібностей студента НАУ. Метод дослідження – експериментальне дослідження рівня загальних здібностей студентів НАУ. Встановлено, що середній рівень загальних здібностей студентів НАУ може бути оцінений значеням коефіцієнта інтелектуальності згідно методики Айзенка 109,17. Результати курсової роботи рекомендується використовувати при організації профорієнтаційної роботи з абітурієнтами, при проведенні навчальної і виховної роботи зі студентами НАУ.

Особливості дитячої творчості

Вступ 3 1. Творчі здібності та її прояви в дитячому віці 4 2. Індивідуальна своєрідність творчо обдарованої дитини 9 Висновки 13 Список використаної літератури 14