институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Особливості словозміни омонімічних онімів різних класів

Каталог пособий и учебных материалов | Языковедение | Курсовая | Страниц: 31 | Год: 2010 | Размер: 1140 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Особливості словозміни омонімічних онімів різних класів

Зміст
Вступ 3
Розділ І. Словозміна іменників 6
1.1. Словозміна іменників 6
1.2. Характеристика онімів та їх класи 8
Розділ 2. Особливості словозміни онімів різних типів в художній літературі 11
2.1 . Використання онімів в художніх текстах 11
2.2. Механізм трансформації апелятивної лексики в онімну у прозі Володимира Винниченка 21
Висновки 28
Список використаних джерел 31
Cмотрите также:
Роль вчителя в початковій школі

Вступ 3 1. Вчитель початкових класів як викладач 4 2. Особливості діяльності вчителя початкових класів як класного керівника 5 3. Роль психологічних знань в діяльності вчителя початкових класів 7 Висновок 9 Література 10

ВПЛИВ КОМПЮТЕРНИХ ІГР НА УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ

ВСТУП 3 Розділ 1. Місце та роль комп'ютерних ігор в житті учнів старших класів 6 1.1. Поняття та види комп'ютерних ігор 6 1.2. Психологічні особливості комп'ютерних ігор 9 1.3. Оцінка впливу комп'ютерних ігор на учнів старших класів 15 Розділ 2. Вплив комп'ютерних ігор на учнів старших класів 21 2.1. Психологічна класифікація комп'ютерних ігор 21 2.2. Структура і стадії формування психологічної залежності учнів старших класів від комп'ютерних ігор 27 2.3. Механізм формування залежності учнів старших класів від ролевих комп'ютерних ігор. 39 Висновки 55 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 58

Методика розвитку швидкості у дітей шкільного віку

Зміст Вступ 4 Розділ І. Характеристика особливостей методики розвитку швидкості у дітей І - ІІІ класів 6 Розділ ІІ. Методичні особливості розвитку швидкості у дітей V - ІХ класів 12 Розділ ІІІ. Особливості методики розвитку швидкості у дітей Х – ХІ класів 19 Висновки 24 Список використаної літератури 26

Особливості компонування квіткових композицій для столів

Завдання: 1. Особливості компонування квіткових композицій для столів 2. Організація роботи цехів для виготовлення фабрикатів і обробки зелені 3. Організація приймання продовольчих товарів за кількістю та якістю 4. Характеристика барів різних класів

Особливості поведінки та діяльності учнів у масових шкільних заходах на прикладі підлітків (8-9 класи)

ВСТУП 2 Розділ 1 Загальна характеристика розвитку психіки учнів 4 1.1. Взаємозв’язок навчання, виховання та розвитку психіки учнів 8-9 класів. 4 1.2 Роль діяльності у психічному розвитку учня. 7 Розділ 2 Психологічні особливості проведення масових шкільних заходів у 8-9 класах 9 2.1. Психологічні особливості розвитку особистості у підлітковому віці 9 2.2 Особливості проведення масових шкільних заходів серед учнів 8-9 класів. 12 3. Результати проведення масового шкільного заходу 16 ВИСНОВКИ 25 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 29-31 Мета нашого дослідження полягає у тому, щоб теоретично обґрунтувати сутність і зміст поведінки та діяльності учнів, виявити вплив масових заходів на формування психології учнів 8-9 класів, їх поведінку. Об’єктом дослідження є вивчення впливу масових заходів у школі на поведінку та діяльність учнів. Предметом дослідження є психологічні особливості учнів 8-9 класів, вивчення основних факторів, які впливають на психологію учнів, вивчення механізмів, які забезпечують найбільш ефективний вплив масових заходів на поведінки та діяльність учнів. Матеріалом дослідження слугували праці науковців, в яких досліджувалися аспекти формування психології учнів 8-9 класів, визначалися основні чинники впливу на формування психології учнів, аналізувалися механізму впливу масових заходів на поведінку та діяльність учнів 8-9 класів. Крім теоретичних праць матеріалом для дослідження були використанні результати проведення масового заходу для учнів 8-9 класів на тему „Моя родина”

Методика вивчення творів різних жанрів

План 1. Ознайомлення учнів початкових класів з творами різних жанрів с. 2. Методика опрацювання оповідань. 3. Особливості роботи над казкою. 4. Робота над легендою, переказом. 5. Методика вивчення вірша. Ознайомлення молодших школярів з ліричним віршем. 6. Особливості роботи над байкою. 7. Методика опрацювання нарисів. 8. Вивчення малих фольклорних жанрів. 9. Освітнє і виховне значення уроків читання. Естетичне виховання на на уроках читання. 10. Конспект уроку читання № 1. 11. Конспект уроку читання № 2. 12. Конспект уроку читання № 3. 13. Використана література.

Видатки бюджету на народне господарство та науку

1. Бюджет і структурна перебудова економіки України. 3 2. Напрями і форми бюджетного фінансування народного господарства. 9 3 Бюджетні інвестиції, їх види. 16 4 Фінансування наукових досліджень у відомчих наукових закладах та вищих закладах освіти. 21 Задача 23 1. Дані про контингент учнів основної школи на 1 січня планованого року: Показники Класи 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Кількість класів 3 3 3 4 4 4 4 5 5 Число учнів 93 93 113 143 139 144 141 185 174 Планується прийняти в 1-і класи 100 осіб. Учні 4-х класів у повному складі переводяться в 5-і. 2. Дані про контингент учнів старшої середньої школи на початок планованого року: Показники Класи 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 Кількість класів 6 5 5 4 4 3 4 3 1 2 2 Число учнів 180 168 160 147 150 120 151 109 38 63 58 Планується прийняти в 1-і класи 230 осіб. З 1 вересня передбачається прийом до 4-х класів з найближчих початкових шкіл 50 осіб. Усі учні 4-х класів переводяться в 5-і. Прийом до 10-х класів намічається в розмірі 80 % контингенту учнів 9-х класів. Література 25

Вікові особливості уваги школярів

Вступ 3 1. Теоретичний аналіз сучасних поглядів на вікові особливості уваги 5 1.1. Поняття та види уваги 5 1.2. Якості уваги 9 1.3. Вікові особливості уваги 12 2. Практичне дослідження вікових особливостей уваги встигаючих та невстигаючих школярів 5-6 класів 15 2.1. Характеристика вибірки випробуваних 15 2.2. Методи й методики дослідження 16 2.3. Результати та їх інтерпретація 18 Висновки 26 Список використаних джерел 29 Додатки 31-33 Ціль роботи: вивчити вікові особливості уваги в групі встигаючих і в групі невстигаючих школярів. Об'єкт дослідження: вікові особливості уваги школярів. Предмет дослідження: вікові особливості основних якостей уваги школярів 5-6 класів. Дослідження проводилося на базі загальноосвітньої школи м. Києва

Розвиток музичних здібностей в учнів початкових класів

Вступ. Розділ І Розвиток музичних здібностей в учнів початкових класів. 1.1. Творча активність молодших школярів на уроках музики. 1.2 Погляди Василя Сухомлинського на музичне виховання молодших школярів. Розділ ІІ. Методичні дослідження розвитку музичних здібностей учнів початкових класів. 2.1. Музичні ігри. 2.2. Методика музичного виховання учнів початкових класів. Список використаної літератури

Контрольна з бюджетних систем

1. Медичне страхування як один з методів фінансування медицини 3 2. Бюджетна система Росії 7 Задача 10. 9 Визначити кількість учнів і класів на перше вересня та середньорічну по групах класів міської середньої загальноосвітньої школи, виходячи з таких даних: .... Література 12