Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
|
Тема: Свіжі віяння в український літературі 80 – 90-х років. Загальні риси літературної ситуації на межі століть.Каталог пособий и учебных материалов | Литература | Реферат | Страниц: 12 | Год: 2010 | Размер: 483 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | КупитьСвіжі віяння в український літературі 80 – 90-х років. Загальні риси літературної ситуації на межі століть.Зміст1. Творчість постшістдесятників поетів „київської школи” Голобородько і Воробйова 3 2. Свіжі віяння в український літературі 80 – 90-х років. Загальні риси літературної ситуації на межі століть 6 2.1. Еволюція жанрових форм від поезії до великих прозових жанрів 6 3. Неоавангардизм у поезії 80 - 90 років, як засіб переживання риторики соціального реалізму 9 Список використаних джерел 12 Cмотрите также:Практична робота з вікової психології ВІКОВІ ПЕРІОДИ МОГО ЖИТТЯ Дошкільний період (4 – 6 років) Опис життєвої ситуації. Висновок Молодший шкільний вік (7 – 10 років) Опис життєвої ситуації. Висновок Підлітковий вік (11 – 14 років) Опис життєвої ситуації. Висновок Рання юність (15 – 18 років) Опис життєвої ситуації. Висновок Пізня юність (з 18 років – по цей час) Опис життєвої ситуації. Висновок Практична на особистому прикладі Український поетичний авангардизм початку ХХ ст. Історико-літературознавчі студії План Вступ 3 I. Поняття авангардизму в літературі та мистецтва 5 II. Зародження авангардистських течій в західній літературі 8 2.1. Футуризм 8 2.2. Дадаїзм 9 2.3. Сюрреалізм 11 III. Роль і місце поетичного авангарду в українській літературі початку ХХ ст. 13 3.1. Зародження українського авангардизму 13 3.2. Українські поети-авангардисти початку ХХ ст. 22 3.3. Причини занепаду авангардистських течій 31 Висновки 36 Література 39 Коло «неокласиків» в українській літературі Вступ 3 Розділ І. Основні літературні угруповання першої половини XX століття 5 Розділ ІІ. Неокласицизм в український літературі 7 2.1 Неокласицизм і класицизм 7 1.2 Образ України в творчості неокласиків 8 Розділ ІІІ. Коло «неокласиків» в українській літературі 12 3.1 Микола Зеров 12 3.2 Михайло Драй-Хмара 16 3.3 Павло Филипович 19 3.4 Юрій Клен 21 3.5 Максим Рильський 24 Висновок 29 Література 31 Кавказька політика Росії у XVII-XX ст. Вступ 3 Розділ I: Кавказ на межі XVII-XVIII століть 9 1.1 Витоки та особливості кавказької проблеми 9 1.2 Кавказький аспект в східній політиці Росії під час Північної війни та ліквідації Іранського панування 17 1.3 Кавказька проблема в міжнародних відносинах напередодні та під час російсько-турецької війни 1735-1739 років 22 Розділ II: Геополітична експансія Росії на Кавказі в XIX столітті 30 2.1 Велика Кавказька війна 1817-1864 років 30 2.3 Відносини Росії з Азербайджаном Вірменією та Грузією 41 Розділ ІІІ. Загострення «кавказького питання» у XX столітті 55 3.1 Радянська влада та країни Кавказу 55 3.2 Етнічні та міжрегіональні збройні конфлікти на Кавказі в XX столітті 62 3.3 Сучасна кавказька політика Росії (1991-2001 роки) 73 Висновки 79 Список використаних джерел та літератури 84 “Український правопис 90-х років” “Український правопис 90-х років” Сентименталізм як стильова течія в українській літературі План Вступ 3 I. Г.Ф. Квітка-Основ’яненко – зачинатель нової української прози 4 II. Риси сентименталізму в українській літературі 7 III. Сентиментально-реалістичні твори Квітки-Основ’яненка 11 3.1. Повість “Маруся” 11 3.2. Повість “Сердешна Оксана” 16 3.3. Повість “Козир-дівка” 17 3.4. Повість “Перекати-поле” 20 Висновки 22 Література 24 К/р мовознавства 1. Проблеми соціолінгвістичного характеру 3 2. Специфіка літературної мови на ранніх етапах розвитку літературної національної мови 5 Література 9 УКРАЇНСЬКЕ ДІЛОВЕ МОВЛЕННЯ Введення Походження мови Поняття літературної мови та мовної норми Форми сучасної української літературної мови Мова писемних текстів Вікова психологія Зміст 1. Сенситивність підліткового і раннього юнацького віку для розвитку загальних і спеціальних здібностей. 3 1.1. Поняття загальних і спеціальних здібностей 3 1.2. Проблема розвитку загальних здібностей в підлітковому і юнацькому віці 4 1.3. Формування творчих здібностей 6 2. Порівняйте причини, перебіг та симптоматику криз дорослості і дитинства 9 2.1. Загальні риси криз 9 2.2. Криза новонародженості 10 2.3. Криза 3-х років 11 2.4. Криза 13 років 12 2.5.Криза дорослого віку 14 Список використаних джерел 18 Контрольна робота з теорії доказів
1. Поняття, суть і значення збирання доказів та їх джерел 3 2. Поняття судових доказів. Предмет і межі доказування 6 Задача 10 Допитаний як підозрюваний у вчиненні крадіжки громадянин Юсупов Р. повідомив слідчому, що злочин він вчинив разом з жінкою, віком 30-35 років, на прізвисько “ромашка” яка проживає біля стадіону “Спартак” в м. Києві. Чи є підстави для затримання, як підозрюваної особи, на яку вказав Юсупов? Як повинен діяти слідчий в даній ситуації? Список викристаних джерел 13 |
|
Реферати | Оферта | Пошук | Замовити реферат | Контакти
|
Copyright © 2011 - Институт.com.ua | Розробка сайту - vbs.com.ua |