институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Стратегічні групи

Каталог пособий и учебных материалов | Микроэкономика | Реферат | Страниц: 20 | Год: 2010 | Размер: 906 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Стратегічні групи

1. Стратегічні групи
2. Стратегічні групи та бар`єри мобільності
3. Бар`єри мобільності та формування груп
4. Стратегічні групи та вплив на умови
5. Стратегічні групи та загроза замінників
6. Стратегічні групи та суперництво серед фірм
7. Стратегічні групи та прибутковість фірми
8. Основи формулювання стратегії
Використана література
Cмотрите также:
Поняття злочинної групи та її психологічна характеристика

Зміст Завдання І 3 Завдання 2 7 Психологічні особливості та структура злочинних груп. 7 Вступ 7 1. Поняття злочинної групи та її психологічна характеристика 7 2. Злочинні групи неповнолітніх і молоді 12 3. Злочинні групи рецидивістів та раніше засуджених 13 4. Злочинні групи розкрадачів державної та приватної власності 14 5. Злочинні групи, що вчинюють пограбування та розбійні напади з метою заволодіння державною та приватною власністю 15 6. Злочинні групи, що вчиняють насильницькі злочини 15 Висновки 16 Література 17

Етнографічні групи в Україні

Вступ 3 1. Поняття про етнографічні групи 4 2. Основні етнографічні групи західноукраїнських областей 5 3. Етнографічні групи українського Полісся 11 Висновки 16 Література 17

Характеристика групи за значущістю для особистості

Вступ 3 1. Соціально-психологічне поняття групи 3 2. Умовні та реальні групи 4 3. Референтна група як еталон для наслідування 10 Висновок 12 Література 13

Психологічні особливості соціальної взаємодії в студентській групі

Вступ 3 1. Теоретичні засади функціонування малої (студентської) групи 5 1.1. Визначення сутності малої групи 5 1.2. Групові норми поведінки студентської групи як соціально-психологічна проблема 10 2. Розвиток студентської групи 15 3. Класифікація академічних груп і лідерство у них 21 Висновки 27 Література 31 Додатки 33

Групи: їхні види, розміри, структура

ЗМІСТ ВСТУП 3 1. Групи: їхні види, розміри, структура. 4 2. Розвиток групи. Загальні якості групи. 9 3. Соціальна колективність. Відносини між 12 індивідом і групою. 12 ВИСНОВОК 16 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 17

Проблеми гуртової згуртованості в соціальній психології

Зміст Вступ 3 1. Феномен групи з погляду соціальної психології 4 1.1. Соціальна спільність і соціальна група 4 1.2. Соціально-психологічні параметри групи 7 1.3. Характеристики індивіда як члена групи 10 1.4. Соціально-психологічні ознаки групи 12 2. Мала група у контексті соціальної психології 17 2.1. Сутнісні ознаки малої групи 17 2.2. Основні підходи та напрями у вивченні малої групи 19 2.3. Види і структурні характеристики малої групи 22 3. Проблема групової згуртованості і груповий конфлікт 34 4. Методика «Q-сортування: діагностика основних 47 тенденцій поведінки у реальній групі» 47 Висновки 51 Список використаних джерел 52

Проблема групи у психології управління

Вступ 3 1. Соцiально-психологiчне поняття спiльностi й групи. Види та 3 класифiкацiя груп 3 2. Особливості поведінки особистості у групі 8 3. Проблема розвитку i динаміка групи 11 Висновок 13 Література 15

Великі соціальні групи принцип дослідження

Вступ 3 Розділ 1. Проблема групи в соціальній психології 6 1.1 Специфіка соціально-психологічного підходу 6 1.2 Принципи дослідження психології великих соціальних груп 10 Розділ 2. Великі групи в соціальній психології 16 2.1 Визначення поняття “група” 16 2.2 Основні характеристики групи 20 2.3 Класифікація груп 23 Висновок 29 Використана література 31

Великі соціальні групи принцип дослідження

Вступ 3 Розділ 1. Проблема групи в соціальній психології 6 1.1 Специфіка соціально-психологічного підходу 6 1.2 Принципи дослідження психології великих соціальних груп 10 Розділ 2. Великі групи в соціальній психології 16 2.1 Визначення поняття “група” 16 2.2 Основні характеристики групи 20 2.3 Класифікація груп 23 Висновок 29 Використана література 31

ОПИСАТИ СТРАТЕГІЧНУ ПОЗИЦІЮ БУДЬ-ЯКОЇ КОМПАНІЇ

ОПИСАТИ СТРАТЕГІЧНУ ПОЗИЦІЮ БУДЬ-ЯКОЇ КОМПАНІЇ Рис.1. Система стратегічних цілей Рис.2. Стратегічні групи конкурентів у фармацевтичній галузі ЛІТЕРАТУРА