институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Організація самостійної діяльності в процесі навчання школи

Каталог пособий и учебных материалов | Педагогика | Курсовая | Страниц: 40 | Год: 2010 | Размер: 1958 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Організація самостійної діяльності в процесі навчання школи

Зміст
Вступ………………………………………………………………………………3
Розділ 1. Самостійна робота як дидактична категорія…………………………6
1.1. Дослідники про самостійну роботу………………………………………..6
Розділ 2. Організація самостійної діяльності в процесі навчання школи………………………………………………………………….11
2.1. Самостійна робота як вид навчальної діяльності школяра………………11
2.2. Самостійна робота в системі індивідуального навчання учнів…………21
2.3. Технологія формотворення знань як базова технологія розвитку здібностей учнів до самостійної навчальної діяльності………………………32
Висновки………………………………………………………………………..45
Список використаної літератури……………………………………………47
Cмотрите также:
Розвиток уяви дитини в процесі організації самостійної художньої діяльності

ВСТУП……………………………………………………………………3-5 РОЗДІЛ 1 ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПОНЯТТЯ «УЯВА» У ПЕДАГОГІЧНІЙ НАУЦІ………………………………………………..........6-11 1.1. Уява: зміст та розвиток……………………………………………...6-8 1.2. Роль уяви в самостійної художньої діяльності дитини………….9-11 РОЗДІЛ 2. ТЕОРЕТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ УЯВИ В ПРОЦЕСІ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ ХУДОЖНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ …………12-19 2.1. Засоби розвитку уяви дитини в процесі організації самостійної художньої діяльності 12-15 2.2. Особистісно орієнтований підхід на шляху розвитку уяви дитини ……………16-19 РОЗДІЛ 3. ПЕДАГОГІЧНЕ КЕРІВНИЦТВО РОЗВИТКОМ УЯВИ ДИТИНИ В ПРОЦЕСІ САМОСТІЙНОЇ ХУДОЖНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 20- 3.1. Передумови розвитку самостійної художньої діяльності 20-23 3.2. Поради щодо оптимізації розвитку уяви дитини в процесі самостійної художньої діяльності 24-29 ВИСНОВКИ: 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ: 31-32

НАВЧАННЯ ДОМАШНЬОГО ЧИТАННЯ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ У СЕРЕДНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. САМОНАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИМ МОВАМ, ВИДИ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ 5 1.1. ГОТОВНІСТЬ УЧНІВ ДО САМОНАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИМ МОВАМ НА РІЗНИХ СТУПЕНЯХ СЕРЕДНЬОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ 5 1.2. ДОМАШНЯ РОБОТА ШКОЛЯРІВ ЯК ВАЖЛИВИЙ КОМПОНЕНТ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ 13 Розділ 2. НАВЧАННЯ ДОМАШНЬОГО ЧИТАННЯ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ У СЕРЕДНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ 16 2.1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ НАВЧАННЯ ДОМАШНЬОГО ЧИТАННЯ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ 16 2.2. ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ ДОМАШНЬОГО ЧИТАННЯ 19 ВИСНОВКИ 25 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 27

Формування умінь і навичок самостійної роботи учнів з книгою на уроках математики

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ У ПРОБЛЕМІ ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ 6 1.1 ЗНАЧЕННЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ У СИСТЕМІ НАВЧАННЯ 6 РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНЕ ПРОВАДЖЕННЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ 15 2.1 ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ 15 2.2 ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ З ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ 18 ВИСНОВКИ 25 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 26

Інтерактивні технології навчання в початкових класах

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ У ПРОБЛЕМІ ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ 7 1.1 ОСВІТА ЯК ЗАГАЛЬНОЛЮДСЬКА ЦІННІСТЬ 7 1.2 МОТИВАЦІЯ ВИХОВАННЯ ТА НАВЧАННЯ УЧНІВ 11 РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНЕ ПРОВАДЖЕННЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 20 2.1 УМОВИ ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ 20 2.2 САМОСТІЙНА РОБОТА ЯК ЕЛЕМЕНТ ВСЕБІЧНОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ 22 ВИСНОВКИ 26 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 27

Сукупність методів навчання, що використовуються в навчальному процесі

Зміст Вступ 3 Розділ І. Поняття про загальні методи навчання та оптимальне їх поєднання у навчальному процесі 5 1.1 Класифікація методів навчання 5 1.2 Загальні вимоги щодо оптимального поєднання методів навчання 7 Розділ ІІ. Сукупність методів навчання, що використовуються в навчальному процесі 9 2.1 Методи організації та здійснення навчально-пізнавальної діяльності 9 Практичні методи навчання 16 2.2 Методи стимулювання, мотивації, контролю та самоконтролю навчально - пізнавальної діяльності 19 Розділ ІІІ Місце матеріально - технічних засобів у процесі навчання соціальних працівників 29 Висновки 32 Список використаної літератури 33

Сукупність методів навчання, що використовуються в навчальному процесі

Зміст Вступ 3 Розділ І. Поняття про загальні методи навчання та оптимальне їх поєднання у навчальному процесі 5 1.1 Класифікація методів навчання 5 1.2 Загальні вимоги щодо оптимального поєднання методів навчання 7 Розділ ІІ. Сукупність методів навчання, що використовуються в навчальному процесі 9 2.1 Методи організації та здійснення навчально-пізнавальної діяльності 9 Практичні методи навчання 16 2.2 Методи стимулювання, мотивації, контролю та самоконтролю навчально - пізнавальної діяльності 19 Розділ ІІІ Місце матеріально - технічних засобів у процесі навчання соціальних працівників 29 Висновки 32 Список використаної літератури 33

Самостійна музична діяльність

1. Значення та особливості самостійної музичної діяльності дошкільників. 2 2. Види та зміст самостійної музичної діяльності. 5 4. Навести приклад прояву самостійної музичної діяльності. 10 Список використаної літератури 13

Психологічна готовність дітей до школи

Вступ Розділ І. Завдання підготовки дітей до навчання в світлі сучасної школи Розділ ІІ. Зміст психологічної готовності дітей до шкільного навчання 2.1. Проблема підготовки дітей до школи в психолого-педагогічних дослідженнях 2.2. Види психологічної готовності дітей до школи а) мотиваційна б) інтелектуальна в) емоційна г) вольова 2.3. Єдність дошкільного закладу у сім’ї у підготовці дитини до школи Розділ ІІІ. Діагностика функціональної та вольової готовності дітей до школи Висновки Список використаної літератури

Процес навчання та його функції

Зміст Вступ……………………………………………………………………………3 Розділ I. Процес навчання та його функції………………………………......5 1.1. Суть процесу навчання……………………………………………5 1.2. Функції процесу навчання………………………………………..8 1.3. Мотивація як рушійній засіб в процесі навчання……………...13 Розділ I. Рушійні сили процесу навчання і місце вчителя в ньому……….17 2.1. Рушійні сили процесу навчання……………………………….17 2.2. Структура діяльності вчителя в навчальному процесі……….20 2.3. Психолого-педагогічні основи навчально-пізнавальної діяльності учнів………………………………………………………..22 Висновки………………………………………………………………………27 Використана література……………………………………………………...28

ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ З АНГЛОМОВНИМ ПОЕТИЧНИМ ТЕКСТОМ

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. САМОСТІЙНА РОБОТА УЧНІВ З ЧИТАННЯ АНГЛОМОВНИХ ТЕКСТІВ 5 1.1. ГОТОВНІСТЬ УЧНІВ ДО САМОСТІЙНОГО ОПРАЦЮВАННЯ АНГЛОМОВНИХ ТЕКСТІВ, МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ 5 1.2. САМОСТІЙНА РОБОТА З КНИГОЮ 12 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ З АНГЛОМОВНИМ ПОЕТИЧНИМ ТЕКСТОМ В СТАРШИХ КЛАСАХ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ 13 2.1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОБОТИ З АНГЛОМОВНИМ ТЕКСТОМ У 9 КЛАСІ СЕРЕДНЬОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ 13 2.2. МЕТОДИЧНІ РОЗРОБКИ УРОКУ САМОСТІЙНОГО ЧИТАННЯ АНГЛОМОВНИХ ТЕКСТІВ (НА ПРИКЛАДІ ПОЕТИЧНИХ ТЕКСТІВ) УЧНЯМИ СТАРШИХ КЛАСІВ 21 ВИСНОВКИ 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 34