институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Особливості семінарського (практичного) заняття як форми організації навчальних занять з правознавства

Каталог пособий и учебных материалов | Педагогика | Курсовая | Страниц: 29 | Год: 2010 | Размер: 1163 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Особливості семінарського (практичного) заняття як форми організації навчальних занять з правознавства

Зміст
Вступ
Розділ І. Особливості лекційного заняття як форми організації навчальних занять з правознавства
1.1. Лекційно-семінарська система навчання
Розділ ІІ. Особливості семінарського (практичного) заняття як форми організації навчальних занять з правознавства
Розділ ІІІ. Інші форми організації навчальних занять у процесі вивчення правознавства в школі
Висновки
Використана література
Cмотрите также:
Оцінка ефективності семінарських занять

ЗМІСТ Вступ 3 1. Види семінарських занять та методика їх проведення 4 1.1. Поняття та основні завдання семінарського заняття 4 1.2. Види семінарських занять 6 1.3. Методика проведення семінарських занять 10 2. Критерії та показники ефективності семінарських занять 14 2.1 Оцінювання учбових досягнень студентів як фактор підвищення якості освіти 14 2.2. Діагностика якості навчання в сучасних інформаційно-педагогічних системах 20 Висновки 29 Використана література 31

Методика викладання у вищій школі

Питання 1. Форми організації навчального процесу та шляхи підвищення його ефективності. 2 Питання 2. Специфіка (критерии) перевірки знань, умінь та навичок студентів з фахових дисциплін 4 Питання 3. Методи навчання та специфіка їх використання в практиці викладання фахових дисциплін. 10 Питання 8. Методика підготовки викладача до навчального заняття з фахових дисциплін. 24 Питання 12. Написання тексту лекції. Вибір і композиція матеріалу. Структура лекції: план, вступ, головна частина, висновок. 25 Питання 13. Основні види навчальних занять у вищих навчальних закладах: лекція; семінарське, практичне, індивідуальне заняття; консультація; самостійна робота. 27 Питання 14. Впровадження нових методів і технологій навчання у вищій школі. 30 Питання 15. Індивідуальне заняття і його значення у підготовці фахівця. 37 Питання 16. Самостійна робота студентів і форми її організації 38 Список використаної літератури 40

Принципи і структура тренування в гімнастиці

Зміст Вступ ….......................................................................................................................3 Розділ 1. Принципи і структура тренування в гімнастиці ..............................5 1.1. Основні принципи тренування ......................................................................5 1.2. Структура тренувального процесу в гімнастиці .........................................12 Розділ 2. Тренувальні заняття гімнастів ...........................................................19 2.1. Структура занять спортивною гімнастикою ...............................................19 2.2. Типи занять спортивною гімнастикою та с особливості проведення........24 2.2.1. Навчальне заняття та його специфіка ................................................24 2.2.2. Тренувальне заняття ..............................................................................27 2.2.3. Модельне заняття ..................................................................................28 2.2.4. Контрольне заняття ..............................................................................29 2.2.5. Заняття з загальної фізичної підготовки .............................................31 2.2.6. Заняття зі спеціальної фізичної підготовки ........................................33 2.2.7. Розминокове та відновлювальне заняття ............................................34 Висновки ..................................................................................................................36 Список літератури .................................................................................................37

Принципи і структура тренування в гімнастиці

Зміст Вступ ….......................................................................................................................3 Розділ 1. Принципи і структура тренування в гімнастиці ..............................5 1.1. Основні принципи тренування ......................................................................5 1.2. Структура тренувального процесу в гімнастиці .........................................12 Розділ 2. Тренувальні заняття гімнастів ...........................................................19 2.1. Структура занять спортивною гімнастикою ...............................................19 2.2. Типи занять спортивною гімнастикою та с особливості проведення........24 2.2.1. Навчальне заняття та його специфіка ................................................24 2.2.2. Тренувальне заняття ..............................................................................27 2.2.3. Модельне заняття ..................................................................................28 2.2.4. Контрольне заняття ..............................................................................29 2.2.5. Заняття з загальної фізичної підготовки .............................................31 2.2.6. Заняття зі спеціальної фізичної підготовки ........................................33 2.2.7. Розминокове та відновлювальне заняття ............................................34 Висновки ..................................................................................................................36 Список літератури .................................................................................................37

к/р методика викладання менеджменту

Зміст 1. Ділова гра як інноваційна форма проведення практичних занять з менеджменту 3 2. Міжсесійний контроль у системі навчання. 6 3. Складіть план семінарського заняття з теми "Історія розвитку менеджменту" 9 Література 11

Написати сценарій лекції (семінарського заняття, практичного заняття) на любу тему з курсу Загальна психологія

1. Класифікація методів навчання 3 Методи контролю і самоконтролю в навчанні: 9 2. Характеристика методів викладання психології 9 3. Сценарій лекції з дисципліни „Загальна психологія” 13 Короткий конспект лекції 17 1. Основні поняття психологічних досліджень мотивації 17 2. Мотивація агресивної та просоціальної поведінки 19 3. Мотиваційно-психологічні фактори, які сприяють або перешкоджають досягненню успіхів 22 Список використаної літератури 26

ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИКИ ПРИ ВИКЛАДАННІ ПРАВОЗНАВСТВА

Вступ 2 1. Загальні засади та методика проведення занять з правознавства при використанні інтерактивних методик. 4 2. Моніторинг за ефективністю запровадження інтерактивних методів у викладання правознавства. 9 Висновки 12 Список використаної літератури 13

ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИКИ ПРИ ВИКЛАДАННІ ПРАВОЗНАВСТВА

Вступ 2 1. Загальні засади та методика проведення занять з правознавства при використанні інтерактивних методик. 4 2. Моніторинг за ефективністю запровадження інтерактивних методів у викладання правознавства. 9 Висновки 12 Список використаної літератури 13

Звіт з практики

Вступ 3 І. Науково-дослідна практика 5 1. Характеристика підприємства — бази практики 5 2. Характеристика та оцінювання загальної системи організації управління підприємством 9 3. Аналіз процесу стратегічного планування роботи з персоналом 11 4. Вивчення та аналіз процесу формування та розвитку кадрового менеджменту та кадрової політики в організації 12 5. Характеристика діючої організації праці, системи оцінювання професійних, ділових та особистісних якостей персоналу 13 6. Аналіз організації оплати та мотивації праці персоналу 14 7. Проведення аудиту персоналу 28 8. Техніко-економічне обґрунтування управлінських рішень. Оцінка ефективності запропонованих пропозицій 35 Висновки 40 ІІ. Педагогічна практика 43 План лекції 43 Планування ходу заняття 44 Контрольні питання 76 Практичне завдання 77 Список літературних джерел за темою лекції 81 План семінарського заняття 82 Звіт-самоаналіз проведених занять 83 Додатки 85

Формування правової свидомості учнив

Вступ 3 Розділ І. Мета, необхідність та ефективність правового виховання 5 1.1 Головні цілі правового виховання школярів 5 1.2 Необхідність та ефективність правового виховання в сучасній загальноосвітній школі 6 Розділ ІІ. Основні типи, види та форми навчальних занять з права 10 2.1 Урок як основна складова навчально-виховного процесу, його основні компоненти 10 2.2 Особливості організації та проведення різних видів уроків з права 14 Розділ ІІІ. Між предметні зв’язки уроків правознавства як умова успішності процесу формування правової свідомості школярів 25 Висновки 30 Список використаної літератури 31