институт.com.ua - национальный студенческий портал Украины
  • ТОП-объявления
  • Работа для студентов
Система объявлений институт.com.ua поможет Вам найти или разместить объявления для студентов, связанные с образованием в Украине и зарубежом, трудоустройством для студентов, репетиторством. Также Вы можете разместить информацию об услугах в сфере образования.

Вакансии от ведущего новостного сервера Новости Мира

Мы рады пригласить к сотрудничеству целеустремлённых и образованных молодых людей. Если вы всегда в курсе событий в мире и не только, если вы отлично владеете языком, как инструментом выражения своих мыслей, если вам есть чем поделиться с окружающими вас людьми и миром мы рады предложить вам свои страницы для размещения ваших новостных и аналитических материалов.

Мы не ограничим ваc в средствах выражения, при условии что они не выйдут за пределы действующего законодательства. Мы не станем навязывать вам своё мнение и вмешиваться в творческий процесс. От вас требуется отличное знание грамматики и написание текстов без грамматических и пунктуационных ошибок. Так же обязательным требованием является понимание сути предмета или проблемы о которой пишете.

Если вы чувствуете в себе силы и желание творить, мы будем рады видеть ваши материалы на страницах сайта novostimira.com.ua

Гарантируем достойный и адекватный уровень оплаты ваших трудов.

Заполнить анкету можно здесь

Главная| Новости| Образование в Украине| Конференции, семинары| Работа для студентов| Рефераты| Контакты

Тема: Класифікація загальнорозвиваючих вправ

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 13 | Год: 2010 | Размер: 41 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Класифікація загальнорозвиваючих вправ

Зміст


Вступ 3
1. Класифікація загальнорозвиваючих вправ 4
2. Вихідні положення рук, ніг, тулуба 5
3. Використання вправ з предметами та музичного супровіду 7
4. Методика запису загальнорозвиваючих вправ 8
5. Навчання та засвоєння загальнорозвиваючих вправ 10
Висновок 12
Список літератури 13
Cмотрите также:
Класифікація загальнорозвиваючих вправ

Зміст Вступ 3 1. Класифікація загальнорозвиваючих вправ 4 2. Вихідні положення рук, ніг, тулуба 5 3. Використання вправ з предметами та музичного супровіду 7 4. Методика запису загальнорозвиваючих вправ 8 5. Навчання та засвоєння загальнорозвиваючих вправ 10 Висновок 12 Список літератури 13

Методика навчання порядкових вправ у молодшому дошкільному віці

1. Характеристика порядкових вправ та їх значення. 2 2. Види порядкових вправ для дітей молодшої та середньої груп. 4 3. Методика навчання порядкових вправ. 7 Список використаної літератури 12

Техніка виконання порядкових вправ для дітей 3-4 років

1. Роль порядкових вправ в гімнастиці 2 2. Особливості виконання порядкових вправ малюками 5 3. Види порядкових вправ для дітей 3 – 4 років 7 4. Техніка виконання порядкових вправ для дітей 3 – 4 року життя 11 Практичне завдання 15 Література 17

Рухова активність як важливий фактор взаємодії організму людини з навколишнім середовищем

Вступ 3 1. Вплив рухової активності на організм людини 4 2. Рухова активність і тривалість життя. Конкретний зміст вправ 7 3. Основні принципи фізичних вправ 12 4. Приблизний комплекс вправ для людини, що вирішила укріпити м’язи 15 Висновок 17 Список літератури 18

Використання дидактичних ігор і вправ як засобу формування сенсорної культури дошкільнят

Зміст ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ СЕНСОРНОЇ КУЛЬТУРИ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР ТА ВПРАВ 7 1.1 Проблема формування сенсорної культури дошкільників в психолого-педагогічній літературі 7 1.2 Вплив дидактичних ігор і вправ на формування сенсорної культури дітей дошкільного віку 13 1.3 Методичні аспекти використання дидактичних ігор як засобу формування сенсорної культури дошкільників 19 Висновки до першого розділу 24 РОЗДІЛ ІІ. РОБОТА ВИХОВАТЕЛЯ ПО ВИКОРИСТАННЮ СИСТЕМИ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР І ВПРАВ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ СЕНСОРНОЇ КУЛЬТУРИ В МОЛОДШОМУ ДОШКІЛЬНОМУ ВІЦІ 25 2.1 Визначення рівня сенсорного розвитку дітей молодшого дошкільного віку 25 2.2 Рекомендації щодо використання дидактичних ігор та вправ для формування сенсорної культури дітей молодшого дошкільного віку 30 Висновки до другого розділу 45 ВИСНОВКИ 46 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 49

Лікувальна фізкультура при серцевих захворюваннях. Опис конкретних вправ

Вступ 2 1. Клініко-фізіологічне обґрунтування ЛФК при захворюваннях серцево-судинної системи 3 2. Лікувальна фізкультура при пролапсі нейтрального клапана 7 3. Опис конкретних вправ 10 Висновки 12 Список літератури 14

Фактори при виконанні фізичних вправ

Вступ 3 1 Фізичні вправи, їх зміст, форма 4 Фізичними вправами називаються лише ті рухові дії, які спрямовані на вирішення завдань фізичного виховання і підпорядковані його закономірностям. 4 3. Гігієнічні фактори при виконанні фізичних вправ 8 4. Значення гігієни режиму дня та раціонального харчування при занятті фізичними вправами 9 Висновок 12 Список використаної літератури 13

Фактори при виконанні фізичних вправ

Вступ 3 1 Фізичні вправи, їх зміст, форма 4 Фізичними вправами називаються лише ті рухові дії, які спрямовані на вирішення завдань фізичного виховання і підпорядковані його закономірностям. 4 3. Гігієнічні фактори при виконанні фізичних вправ 8 4. Значення гігієни режиму дня та раціонального харчування при занятті фізичними вправами 9 Висновок 12 Список використаної літератури 13

. БІОМЕХАНІКА ТА ЇЇ РОЛЬ У ПЛАНУВАННІ ФІЗИЧНИХ НАВАНТАЖЕНЬ

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Біомеханіка та її роль у плануванні фізичних навантажень 6 1.1. Біомеханіка як наука, напрямки використання 6 1.2. Біомеханічні основи побудови фізичних вправ 8 1.2.1. Основні поняття 8 1.2.2. Фізичні вправи як кібернетичні системи 15 1.2.3. Біомеханічна структура фізичних вправ 21 1.2.4. Використання біомеханічних основ в навчанні фізичним вправам 28 1.3. Мета та значення біометрії в плануванні фізичних навантажень 31 Висновок 36 Розділ 2. Експериментальна частина 37 2.1. Загальна характеристика апаратурних комплексів та вимірювальних систем, що використовуються у біомеханіці 37 2.2. Біомеханічна діагностика оптимального виконання циклічних вправ 40 Висновок 43 Розділ 3. Аналіз результатів дослідження 44 Висновки 46 Список використаної літератури 47 Додаток А 50 Додаток Б 51

. БІОМЕХАНІКА ТА ЇЇ РОЛЬ У ПЛАНУВАННІ ФІЗИЧНИХ НАВАНТАЖЕНЬ

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Біомеханіка та її роль у плануванні фізичних навантажень 6 1.1. Біомеханіка як наука, напрямки використання 6 1.2. Біомеханічні основи побудови фізичних вправ 8 1.2.1. Основні поняття 8 1.2.2. Фізичні вправи як кібернетичні системи 15 1.2.3. Біомеханічна структура фізичних вправ 21 1.2.4. Використання біомеханічних основ в навчанні фізичним вправам 28 1.3. Мета та значення біометрії в плануванні фізичних навантажень 31 Висновок 36 Розділ 2. Експериментальна частина 37 2.1. Загальна характеристика апаратурних комплексів та вимірювальних систем, що використовуються у біомеханіці 37 2.2. Біомеханічна діагностика оптимального виконання циклічних вправ 40 Висновок 43 Розділ 3. Аналіз результатів дослідження 44 Висновки 46 Список використаної літератури 47 Додаток А 50 Додаток Б 51