институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Значення вродження та набутого процесі становлення особистості.

Каталог пособий и учебных материалов | Психология | Реферат | Страниц: 12 | Год: 2010 | Размер: 492 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Значення вродження та набутого процесі становлення особистості.

План
Вступ 2
1. Індивідуальне та набуте в процесі становлення особистості 3
2. Індивідуальність особистості 5
3. Характер людини 9
Висновки 11
Використана література 12
Cмотрите также:
Базові концепції виховання та розвитку особистості

Вступ 3 Розділ 1. Теорії особистості 5 1.1. Сутність поняття особистості, центральна постать виховного процесу 5 1.2. Становлення та розвиток особистості у працях зарубіжних вчених. 14 1.3. Становлення та розвиток особистості у працях вітчизняних вчених. 18 Розділ 2. Базові концепції виховання особистості 21 2.1. Основні підходи та принципи виховання 21 2.2. Методи виховання 26 2.3. Виховання особистості в сучасних умовах інформаційного суспільства 27 Розділ 3. Базові концепції розвитку особистості 30 3.1. Фактори що впливають на розвиток особистості 30 3.2. Стадії розвитку особистості 33 Висновки 35 Список використаної літератури 39 Мета дослідження полягає у визначені впливу концепції виховання на формування та розвиток особистості. Об’єктом дослідження є виховання як цілісний педагогічний процес. Предметом дослідження є базові концепції виховання та розвитку особистості. Матеріалом дослідження слугували праці науковців вітчизняних і закордонних в яких досліджувалися аспекти поняття особистості, її становлення, розвитку, виховання.

Природні кризи розвитку та становлення особистості

Вступ 3 1. Описати природні кризи розвитку та становлення особистості, які вони бувають 4 2. Яка соціальна допомога може надаватись при кризах 10 3. Тренінг на дві години «практична допомога людям при кризах розвитку та становлення особистості» 16 Висновки 26 Список використаної літератури 27

Політична діяльність особистості

ЗМІСТ ВСТУП 3 1. ФАКТОРИ ВПЛИВУ ПОЛІТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ОСОБИСТІСТЬ. 4 2. МОТИВАЦІЯ УЧАСТІ В ПОЛІТИЧНОМУ ПРОЦЕСІ. 4 3. ПЕРЕДУМОВИ ДЛЯ УЧАСТІ ОСОБИСТОСТІ В ПОЛІТИЧНОМУ ПРОЦЕСІ. 5 4. ФОРМУВАННЯ ПОЛІТИЧНИХ ПОГЛЯДІВ ОСОБИСТОСТІ. 6 5. ПОЛІТИКО-ПРАВОВІ ФАКТОРИ. 7 6. ПРАВА І СВОБОДИ ОСОБИ. 7 ВИСНОВОК 9 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 10

Психологічні особливості учнів неповних або неблагополучних сімей

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. 5 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИВЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ СТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ В НЕПОВНИХ ТА БЛАГОПОЛУЧНИХ СІМ’ЯХ 5 1.1. Поняття особистості в психологічній науці 5 1.2. Сім'я як основний чинник, що впливає на становлення особистості 6 1.3. Вплив неповної сім'ї на становлення особистості дитини 18 РОЗДІЛ 2. 23 МОЖЛИВІСТЬ ДІАГНОСТИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ НЕПОВНИХ ТА БЛАГОПОЛУЧНИХ СІМЕЙ НА ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ УЧНІВ 23 2.1. Методики дослідження особистості учнів 23 2.2. Методики вивчення сімейної ситуації розвитку учня 25 2.3. Дослідження поведінки учнів з неповних та благополучних сімей за допомогою карти Д.Стотта 29 ВИСНОВОК 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 34 ДОДАТКИ 38

Етапи становлення психіки

План 1. Етапи становлення психіки 3 2. Топографічна модель особистості за Фрейдом 9 3. Спілкування як сприймання партнерами один одного у процесі спілкування (перцептивний бік спілкування) 12 Список використаної літератури 22

Роль сім’ї в процесі соціалізації

Вступ 3 Розділ І. Теоретичні аспекти соціалізації особистості у вітчизняній та зарубіжній соціально-психологічній науці 5 1.1. Поняття та особливості соціалізації особистості 5 1.2. Основні етапи соціалізації особистості 14 Розділ ІІ. Особливості сімейного виховання як фактору соціалізації особистості дитини 24 2.1. Визначення та соціальні функції сучасної сім’ї 24 2.2. Соціалізація особистості в сім'ї 31 2.3. Статева соціалізація особистості дитини в сім’ї 35 Висновок 46 Список використаної літератури 48 - 50

ВПЛИВ СОЦІАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА НА РОЗВИТОК

Вступ 3 1. Сутність поняття “розвиток особистості” 4 2. Фактори соціального середовища, які впливають на становлення та розвиток особистості 7 3. Вплив соціально-виховних інститутів на процес соціального становлення особистості 9 Висновки 13 Література 15

Понняття сутність і значення речових доказів у кримінальному процесі

Зміст 1. Історичний розвиток і становлення інституту речових доказів у кримінальному судочинстві 3 2. Поняття та класифікація речових доказів 7 3. Значення речових доказів в процесі доказування у кримінальній справі 45 Перелік використаних джерел 72

Діяльність як умови розвитку особистості

зміст Вступ 3 Розділ І. Діяльність основний фактор всебічного розвитку особистості 6 1.1. Значення діяльності в розвитку особистості 6 1.2. Методологічний принцип єдності свідомості і діяльності 9 1.3. Особливості перебігу діяльності дітей молодшого шкільного віку. 12 1.4.Характерні особливості учбової діяльності молодших школярів 17 Розділ ІІ. Дослідження навчальної діяльності молодших школярів 25 2.1.Дослідження спрямованності молодших школярів, як відношення до навчальної діяльності 25 2.2.Аналіз результатів дослідження 27 2.3. Рекомендації щодо інтелектуального розвитку особистості 31 Висновки 33 Список використаної літератури 36 Тест. ВИЗНАЧЕННЯ СПРЯМОВАНОСТІ ОСОБИСТОСТІ Мета дослідження: теоретично обґрунтувати психологічні особливості і методичні аспекти впливу психологічних умов на розвиток особистості у процесі діяльності. Завдання дослідження: 1. Проаналізувати наукову літературу з проблеми дослідження. 2. Обґрунтувати теоретичні засади дослідження ролі психологічних умов у інтелектуальному розвитку особистості в процесі діяльності. 3. Виявити психологічні особливості навчальної діяльності дітей молодшого шкільного віку у розвитку їх розумових здібностей. 4.Вивчити значення ролі навчання для розвитку психічних пізнавальних процесів і розумових здібностей дітей молодшого шкільного віку. Об`єкт дослідження: діти молодшого шкільного віку у процесі засвоєння знань і розвитку їх розумових здібностей. Предмет дослідження: психологічні умови ролі навчання у розвитку розумових здібностей дітей молодшого шкільного віку

Соціально-психологічне становлення військовослужбовця у військовому колективі

Вступ 2 Розділ І. Поняття особистості та основні фактори її формування 4 1.1 Проблема особистості в соціально-психологічній науці 4 1.2 Основні фактори формування особистості 10 1.3 Психологічне становлення особистості військовослужбовця та роль в цьому військового колективу 17 Розділ ІІ. Дослідження соціально-психологічних факторів формування cамооцінки особистості військовослужбовця під впливом військового колективу 24 2.1 Постановка проблеми дослідження 24 2.2 Методика і організація дослідження 25 2.3 Аналіз результатів дослідження 25 Висновки і пропозиції 36 Список використаних джерел 37