институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Гетерохронізм розвитку рухових якостей у дітей різного віку

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 19 | Год: 2010 | Размер: 46 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Гетерохронізм розвитку рухових якостей у дітей різного віку

Зміст


Вступ
1.Гетерохронізм розвитку рухових якостей у дітей різного віку 4
2.Особливості впливу ходіння на лижах на організм людини 15
3.Чому неможна вживати жиру за два часа до старту 17
Висновки 18
Літуратура 19
Cмотрите также:
Гетерохронізм розвитку рухових якостей у дітей різного віку

Зміст Вступ 1.Гетерохронізм розвитку рухових якостей у дітей різного віку 4 2.Особливості впливу ходіння на лижах на організм людини 15 3.Чому неможна вживати жиру за два часа до старту 17 Висновки 18 Літуратура 19

ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Зміст Вступ 3 РОЗДІЛ 1 ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 5 1.1. Загальна характеристика розвитку дошкільнят 5 1.2. Фактори, які впливають на розвиток фізичних якостей у дітей дошкільного віку 9 1.3. Особливості розвитку рухових якостей у дошкільнят 10 1.3.1. Розвиток швидкості у дітей дошкільного віку 10 1.3.2. Розвиток спритності у дітей дошкільного віку 12 1.3.3. Розвиток гнучкості у дітей дошкільного віку 14 1.3.4. Розвиток витривалості у дітей дошкільного віку 15 1.3.5. Розвиток сили у дітей дошкільного віку 16 РОЗДІЛ 2. ЗАВДАННЯ, МЕТОДИ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ 18 2.1. Завдання дослідження 18 2.2. Характеристика методів дослідження 18 2.3. Організація дослідження 18 РОЗДІЛ 3. МЕТОДИКА РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 19 3.1. Загальні відомості про методику розвитку фізичних якостей 19 3.2. Основні методичні аспекти розвитку фізичних якостей 20 3.2.1. Методика розвитку гнучкості у дітей дошкільного віку 20 3.2.2. Методика розвиток швидкості рухів у дітей дошкільного віку 22 3.2.3. Методика розвитку спритності у дітей дошкільного віку 25 3.2.4. Методика розвитку сили дітей дошкільного віку 26 3.2.5. Методика розвитку витривалості у дітей дошкільного віку 28 3.3. Основи методики визначення рівня розвитку рухових якостей у дітей 30 ВИСНОВКИ 32 ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ 33 ЛИТЕРАТУРА 34

ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Зміст Вступ 3 РОЗДІЛ 1 ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 5 1.1. Загальна характеристика розвитку дошкільнят 5 1.2. Фактори, які впливають на розвиток фізичних якостей у дітей дошкільного віку 9 1.3. Особливості розвитку рухових якостей у дошкільнят 10 1.3.1. Розвиток швидкості у дітей дошкільного віку 10 1.3.2. Розвиток спритності у дітей дошкільного віку 12 1.3.3. Розвиток гнучкості у дітей дошкільного віку 14 1.3.4. Розвиток витривалості у дітей дошкільного віку 15 1.3.5. Розвиток сили у дітей дошкільного віку 16 РОЗДІЛ 2. ЗАВДАННЯ, МЕТОДИ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ 18 2.1. Завдання дослідження 18 2.2. Характеристика методів дослідження 18 2.3. Організація дослідження 18 РОЗДІЛ 3. МЕТОДИКА РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 19 3.1. Загальні відомості про методику розвитку фізичних якостей 19 3.2. Основні методичні аспекти розвитку фізичних якостей 20 3.2.1. Методика розвитку гнучкості у дітей дошкільного віку 20 3.2.2. Методика розвиток швидкості рухів у дітей дошкільного віку 22 3.2.3. Методика розвитку спритності у дітей дошкільного віку 25 3.2.4. Методика розвитку сили дітей дошкільного віку 26 3.2.5. Методика розвитку витривалості у дітей дошкільного віку 28 3.3. Основи методики визначення рівня розвитку рухових якостей у дітей 30 ВИСНОВКИ 32 ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ 33 ЛИТЕРАТУРА 34

БІОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗМУ ДИТИНИ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО В

ПЛАН ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. БІОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗМУ ДИТИНИ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 5 РОЗДІЛ ІІ. СПРЯМУВАНІСТЬ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ РУХОВИХ ЯКОСТЕЙ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 12 2.1. ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ У ФІЗИЧНОМУ ВИХОВАННІ 12 2.2.РУХОВІ УМІННЯ І НАВИЧКИ 14 2.3. МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ РУХОВИХ ДІЙ 17 РОЗДІЛ ІІІ. СТРУКТУРА ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ РУХОВИХ ДІЙ 20 3.1. ЕТАПИ НАВЧАННЯ ТА ЇХ ОСОБЛИВОСТІ 20 3.1.1. ЕТАП РОЗУЧУВАННЯ РУХОВОЇ ДІЇ 20 3.1.2. ЕТАП ЗАСВОЄННЯ РУХОВОЇ ДІЇ 25 3.1.3. ЕТАП ЗАКРІПЛЕННЯ РУХОВОЇ ДІЇ 26 3.2. ЗАСОБИ І МЕТОДИ РОЗВИТКУ РУХОВИХ ЯКОСТЕЙ ДІТЕЙ 28 3.2.1. ВИКОРИСТАННЯ РІЗНИХ МЕТОДІВ ДЛЯ РОЗВИТКУ РУХОВИХ ЯКОСТЕЙ ДІТЕЙ 28 3.2.2.МЕТОДИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ТА ЗАКРІПЛЕННЯ РУХОВИХ ДІЙ 30 3.2.3. ЗАСОБИ НАВЧАННЯ РУХОВИХ ДІЙ 34 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 37

БІОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗМУ ДИТИНИ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО В

ПЛАН ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. БІОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗМУ ДИТИНИ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 5 РОЗДІЛ ІІ. СПРЯМУВАНІСТЬ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ РУХОВИХ ЯКОСТЕЙ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 12 2.1. ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ У ФІЗИЧНОМУ ВИХОВАННІ 12 2.2.РУХОВІ УМІННЯ І НАВИЧКИ 14 2.3. МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ РУХОВИХ ДІЙ 17 РОЗДІЛ ІІІ. СТРУКТУРА ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ РУХОВИХ ДІЙ 20 3.1. ЕТАПИ НАВЧАННЯ ТА ЇХ ОСОБЛИВОСТІ 20 3.1.1. ЕТАП РОЗУЧУВАННЯ РУХОВОЇ ДІЇ 20 3.1.2. ЕТАП ЗАСВОЄННЯ РУХОВОЇ ДІЇ 25 3.1.3. ЕТАП ЗАКРІПЛЕННЯ РУХОВОЇ ДІЇ 26 3.2. ЗАСОБИ І МЕТОДИ РОЗВИТКУ РУХОВИХ ЯКОСТЕЙ ДІТЕЙ 28 3.2.1. ВИКОРИСТАННЯ РІЗНИХ МЕТОДІВ ДЛЯ РОЗВИТКУ РУХОВИХ ЯКОСТЕЙ ДІТЕЙ 28 3.2.2.МЕТОДИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ТА ЗАКРІПЛЕННЯ РУХОВИХ ДІЙ 30 3.2.3. ЗАСОБИ НАВЧАННЯ РУХОВИХ ДІЙ 34 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 37

Організація та методика навчання метання дітей дошкільного віку

Вступ 2 1. Педагогічні основи формування рухових функцій дошкільників 5 1.1. Стан вивчення проблеми формування рухових функцій дошкільників у науковій педагогічній та методичній літературі 5 1.2. Психофізіологічні основи формування рухових навичок у дітей дошкільного віку 11 1.3. Характеристика метання як основного руху особливості виконання руху дітьми дошкільного віку 14 1.4. Динаміка формування навичок з метання у дошкільників 17 1.5. Особливості методики навчання метання дітей дошкільного віку 22 Висновок до розділу 1 24 2. Організаційні та педагогічні умови навчання метання дітей дошкільного віку в практиці роботи ДНЗ 27 2.1. Визначення рівня умінь і навичок з метання на дальність (в ціль) згідно нормативним показникам дітей різних вікових груп 27 2.2. Зміст різних форм роботи з фізичного виховання щодо навчання дітей метання на дальність (у ціль) 29 2.3. Модель навчання дітей дошкільного віку метання на дальність (у ціль) 33 Висновок до розділу 2 38 Висновки 40 Використана література 42 Додатки 44

. МОДЕЛЮВАННЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РУХОВОЇ АКТИВНОСТІ ДІТЕЙ В ПОВСЯКДЕННОМУ ЖИТТІ

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Особливості розвитку фізичних якостей у дітей дошкільного віку 4 1.1. Загальна характеристика розвитку дошкільнят 4 1.2. Фактори, які впливають на розвиток фізичних якостей у дітей дошкільного віку 9 Розділ 2. Моделювання забезпечення рухової активності дітей в повсякденному житті 10 2.1. Дослідження фахівців даної проблеми 10 2.2. Оптимальна рухова активність - необхідна умова забезпечення здоров`я дітей 12 2.3. Організація керування самостійною руховою діяльністю дітей 17 Розділ 3. Організація активного відпочинку дітей 24 Висновки 35 Література 36

. МОДЕЛЮВАННЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РУХОВОЇ АКТИВНОСТІ ДІТЕЙ В ПОВСЯКДЕННОМУ ЖИТТІ

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Особливості розвитку фізичних якостей у дітей дошкільного віку 4 1.1. Загальна характеристика розвитку дошкільнят 4 1.2. Фактори, які впливають на розвиток фізичних якостей у дітей дошкільного віку 9 Розділ 2. Моделювання забезпечення рухової активності дітей в повсякденному житті 10 2.1. Дослідження фахівців даної проблеми 10 2.2. Оптимальна рухова активність - необхідна умова забезпечення здоров`я дітей 12 2.3. Організація керування самостійною руховою діяльністю дітей 17 Розділ 3. Організація активного відпочинку дітей 24 Висновки 35 Література 36

Експериментальний підхід до розвитку мовлення дітей раннього віку

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи проблеми становлення мовлення у дітей раннього віку 6 1.1. Сутність поняття "мова", "мовлення" особистості 6 1.2. Особливості розвитку мовлення дітей раннього віку 12 1.3. Вплив розвитку дрібної моторики на формування мовлення дітей раннього віку 14 Розділ 2. Експериментальний підхід до розвитку мовлення дітей раннього віку 20 2.1. Визначення рівнів розвитку мовлення дітей раннього віку 20 2.2. Організація роботи в розвитку мовлення у дітей раннього віку 25 Висновки 31 Список використаної літератури 35 Додатки 37

Особливості анатомо-фізіологічного і психічного розвитку учнів

Вступ 1 1. Особливості анатомо-фізіологічного і психічного розвитку учнів 3 1.1. Молодший шкільний вік 4 1.2. Середній шкільний вік 5 1.3. Юнацький вік 9 2. Фізичні якості дітей різного віку 10 3. Деякі особливості змісту і методики проведення уроків з дітьми різного віку та стану здоров’я 17 Висновоки 23 Література 24