институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Процес планування

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 12 | Год: 2010 | Размер: 18 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Процес планування

Зміст
Вихідні дані: 3
Опис процесів. 4
1. Процес ініціалізації (розробка ідеї): 4
1.1. Опис продукту. 4
1.2. Стратегічні цілі підприємства: 4
1.3. Критерії вибору проекту: 4
1.4. Комерційна доцільність проекту: 5
1.5. Статут проекту: 5
2. Процес планування. 5
2.1. Аналіз продукту: 5
2.2. Попередній розподіл витрат по фазах проекту: 6
2.3. Строки реалізації проекту: 6
2.4. Кінцевий підхід і цілі проекту: 6
3. Процес виконання проекту. 7
3.1.Поділ основних робіт на дрібніші, більш керовані компоненти: 7
3.1.1. Визначення співвиконавців: 7
3.1.2. Визначення інвесторів проекту: 7
3.1.3. Дослідження та обгрунтування технічних аспектів проекту: 7
3.1.4. Дослідження та обгрунтування технологічних аспектів проекту: 7
3.1.5. Проведення маркетингових досліджень продукції: 7
3.1.6. Оренда приміщення: 7
3.1.7. Лізинг та закупівля по проекту: 8
3.1.8. Наявність необхідного персоналу: 8
3.1.9. Дослідження та обгрунтування економічних аспектів проекту: 8
3.2. Розподіл відповідальності членів "команди" проекту: 8
4. Процес завершення робіт (визначення відповідальних по проекту): 8
5. Процес контролю. 9
Попередній розрахунок критеріїв вибору проекту (період окупності проекту, термін повернення коштів інвесторам та відсотків по кредитах). 9
Рішення: 11
Література: 12
Cмотрите также:
Вдосконалення функції планування в експортно – імпортних операціях

Зміст Вступ Розділ 1 1.1. Основні види зовнішньоекономічної діяльності 1.2. Міжнародна торгівля Розділ 2 2.1. Форми організації зовнішньоекономічної служби на рівні підприємства Розділ 3 3.1. Стратегічне планування 3.1.1. Зміст і послідовність стратегічного планування 3.1.2. Розробка стратегії поведінки підприємства на зовнішньому ринку 3.1.3. Процес стратегічного планування 3.2. Процес стратегічного планування 3.3. Стратегія експорту 3.4. Стратегія імпорту 3.5. Стратегічний контроль Висновок Використана література

Процес стратегічного планування маркетингу, основні етапи

Вступ 3 1. Процес стратегічного планування маркетингу, основні етапи 4 2. Сутність та процес розробки маркетингової стратегії. 17 Висновок 22

Система та порядок планування

1. Процес планування в організації 3 2. Етапи планування діяльності підприємства 6 3. Розробка стратегічних, поточних та оперативних планів 7 4. Методи встановлення норм і нормативів 11 Список використаної літератури 13

Процес планування ринкової стратегії фірми

Зміст Вступ 3 1. Вибір ринку та його вивчення. 4 2. Структура стратегії фірми на зовнішньому ринку 8 3. Процес планування ринкової стратегії фірми 9 3.1 Необхідність планування ринкової стратегії фірми. 9 3.2 Фази планування стратегії фірми. 10 4. Вибір фірми-контрагента. 12 Висновки 16 Література 18

Процес планування ринкової стратегії фірми

Зміст Вступ 3 1. Вибір ринку та його вивчення. 4 2. Структура стратегії фірми на зовнішньому ринку 8 3. Процес планування ринкової стратегії фірми 9 3.1 Необхідність планування ринкової стратегії фірми. 9 3.2 Фази планування стратегії фірми. 10 4. Вибір фірми-контрагента. 12 Висновки 16 Література 18

Інформаційне забезпечення стратегічного планування

Вступ Розділ 1. Зміст і роль стратегічного планування в діяльності підприємства 1.1. Сутність стратегії планування 1.2. Характеристика основних етапів стратегічного планування 1.3. Планування реалізації стратегії підприємства Розділ 2. Процес забезпечення стратегічного планування іформацією 2.1. Інформація, її види та канали передачі 2.2. Маркетинг як інструмент збору інформації Розділ 3. Аналіз технології стратегічного планування ТОВ “Відеосвіт” Висновки Список використаної літератури

Контрольна робота з менеджменту

Вступ 3 1. Менеджерські види планування та види планів 4 2. Стратегія планування. Типи стратегії та процес стратегічного планування 6 3. Менеджерські рішення, процеси їх підготовки прийняття та реалізації 10 Висновки 15 Список використаної літератури 16

Процес стратегічного планування, його етапи та їх характеристика

ЗМІСТ 9. Процес стратегічного планування, його етапи та їх характеристика. 3 23. Організаційно-розпорядчі методи управління їх характеристика та значення. 7 39. Стиль керівництва. Характеристика стилів керівництва: авторитарний, демократичний, ліберальний. 11 59. Ситуація для аналізу 16 Література 18

Процес стратегічного планування, його етапи та їх характеристика

ЗМІСТ 9. Процес стратегічного планування, його етапи та їх характеристика. 3 23. Організаційно-розпорядчі методи управління їх характеристика та значення. 7 39. Стиль керівництва. Характеристика стилів керівництва: авторитарний, демократичний, ліберальний. 11 59. Ситуація для аналізу 16 Література 18

Планування виробництва продовольчих товарів ринкової новизни на підприємствах

Вступ ………………………………………………………………3 Розділ 1. Сутність планування та особливості його здійснення на підприємстві ………………………………………………………….7 Розділ 2. Планування оновлення продукції ……………………14 Розділ 3. Процес створення нового товару. Економічне значення ………………………………………………………………..20 Висновки ………………………………………………………….32 Список використаної літератури ………………………………..33