институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Інформаційні технології та системи: сутність, методи використання у фінасово-економічній діяльності

Каталог пособий и учебных материалов | Информационные системы | Контрольная | Страниц: 7 | Год: 2005 | Размер: 10 кб. | Стоимость: 1 смс | Смотреть | Скачать

Інформаційні технології та системи: сутність, методи використання у фінасово-економічній діяльності

Інформаційні технології та системи: сутність, методи використання у фінасово-економічній діяльності 1
Список використаної літератури 7
Cмотрите также:
Інформаційні системи: Інформаційні технології та інформаційні системи: сутність, методи використання у фінансово-економічній діяльності

Вступ 4 1. Створення інформаційних технологій у фінансово-економічній діяльності 5 2. Особливості організації фінансових інформаційних систем та технологій 10 Висновки 16 Література 17

Сучасні інформаційні технології в управлінні готелями (взагалі)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ГОТЕЛЬНІЙ ІНДУСТРІЇ 6 1.1. Інформаційні технології в готельному господарстві 6 1.2. Новітні технології як чинник підвищення ефективності управління готельним підприємством 10 1.3. Інформаційні системи і мережі у структурі світового готельного господарства 15 РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ НОВІТНІХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ГОТЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ 22 2.1. Інформаційний центр та інформаційні потоки в системі управління готелем 22 2.2. Введення у готельний бізнес нових інформаційних технологій 27 2.3. Системи бронювання місць в готелях 32 РОЗДІЛ ІІІ. ШЛЯХИ АВТОМАТИЗАЦІЇ СУЧАСНИХ ГОТЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ 37 3.1. Переваги впровадження в діяльність готелю систем автоматизації управлінської діяльності 37 3.2. Впровадження програм автоматизації діяльності готелів України 38 3.3. Розрахунок сумарних витрат на комплексну автоматизацію діяльності готелів України 43 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 46 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 49 ДОДАТКИ 53

Інформаційні системи та технології на підприємстві

Вступ 3 1. Інформаційні технології в сучасній фінансовій установі 4 2. Методологія використання інформаційних технологій 12 3. Оцінка потреб організації в автоматизації управління 15 4. Стратегія розвитку автоматизованих інформаційних систем в організації 21 Висновок 32 Література 34 Додатки 35

. Впровадження інформаційних технологій в архівну справу: сучасний стан та перспективи

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Інформаційні технології на сучасному етапі 6 1.1. Поняття інформаційної технології 6 1.2. Сучасні технічні засоби, що використовуються для автоматизації інформаційно-управлінської діяльності 7 1.3. Інформаційні системи 10 1.4. Інформаційні технології в освіті 13 Розділ 2. Впровадження інформаційних технологій в архівну справу: сучасний стан та перспективи 15 2.1. Законодавче обґрунтування необхідності інформатизації архівної справи 15 2.2. Інформаційні технології в архівній справі. Сучасний стан і перспективи 19 Висновки 30 Список використаної літератури 32

Інформаційні системи і технології на підприємстві

1. Інформаційні системи і технології на підприємстві 2. Комп’ютерні форми обліку 3. Способи та порядок побудови таблиць Список використаних джерел

Управлінські інформаційні системи в аналізі і аудиті

1. Глобальні інформаційні системи. 3 2. Організація технології вирішення завдань податкового обліку в умовах функціонування інформаційної системи обліку: облік основних фондів і нематеріальних активів. 8 3. Організація носіїв аудиторського процесу в умовах використання ЕОМ. 11 Список використаної літератури 15

Інформаційний маркетинг

Вступ 4 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ІНФОРМАЦІЙНОГО МАРКЕТИНГУ 5 1.1. Сутність та завдання системи комунікацій на підприємстві 5 1.2. Етапи та методи комунікаційної системи на підприємствах 11 1.3. Інструменти маркетингових досліджень для оцінки ефективності комунікацій 16 2. ДОСЛІДЖЕННЯ РОЗВИТКУ НОВИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ 18 2.1. Інформаційні технології на сучасному підприємстві 18 2.2. Методологія використання інформаційних технологій 26 2.3. Оцінка потреб підприємства в автоматизації управління 29 3. ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНОГО ПРОСТОРУ В УКРАЇНІ 35 3.1. Європейський досвід регулювання маркетингових комунікацій 35 3.2. Проблеми захисту інформації в Україні 41 3.3. Становлення єдиного національного інформаційного простору України 44 Висновок 46 Література 46 Додатки 47-49 Об’єктом дослідження є механізм розвитку інформаційних технологій на сучасному підприємстві. Предметом роботи виступають відносини, що складаються на підприємстві в процесі формування комунікаційної системи. Метою роботи є вивчення механізму маркетингових комунікацій на сучасному підприємстві, дослідження закордонного досвіту та вітчизняної практики. Дослідження даної теми проведено на основі підручників: Котлера Ф. „Основы маркетинга”, Кондрашової С.С. „Інформаційні технології в управлінні”, Крилова І. „Інформаційні технології: теорія і практика” , Лайона Д. „Інформаційне суспільство: проблеми та ілюзії”, Лук’янця Т. „Маркетингова політика комунікацій” та інших авторів

Новітні технології: застосування в індустрії гостинності

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНOЇ ІНФРАСТРУКТУРИ У ТУРИСТИЧНІЙ ІНДУСТРІЇ УКРАЇНИ 5 1.1. Інформаційні технології як чинник підвищення ефективності управління готельним підприємством 5 1.2. Інформаційні системи і мережі у структурі світового готельного господарства 9 РОЗДІЛ 2. УДОСКОНАЛЕННЯ ЯКОСТІ НАДАННЯ ПОСЛУГ З ЗАСТОСУВАННЯМ НОВІТНІХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ГОТЕЛЬНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 17 2.1. Аналіз застосування сучасних інформаційних технологій в готелі „ххх” 17 2.2. Розрахунок сумарних витрат на комплексну автоматизацію діяльності готелю „ххх” 24 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 37 ДОДАТКИ 41

Особливості використання інформаційних технологій в корпоративних інформаційних системах

1. Інформаційні системи та їх роль в управлінні економікою 1.2. Поняття ІС, АІС 1.3. Тенденції розвитку інформаційних систем 1.4. Фактори, що впливають на розвиток корпоративних інформаційних систем 1.5. Класифікація інформаційних систем 2. Інформаційні технології оброблення економічної інформації 3. Технології обробки інформації в розподілених корпоративних системах Використана література

Інформаційні системи та управління маркетинговими каналами

Вступ 3 Інформаційні системи та управління маркетинговими каналами 4 1. Необхідність автоматизації інформаційних процесів і сучасні тенденції використання обчислювальної техніки в управлінні маркетингом 4 2. Маркетингові інформаційні системи. 7 3. Інформаційні системи в управлінні маркетинговими каналами 10 4. Система електронної комерції 12 Висновки 15 Література 16