институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: ОБГРУНТУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ТОВ «СУРА»

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Диплом | Страниц: 130 | Год: 2010 | Размер: 4488 кб. | Стоимость: 120 грн. | Смотреть | Купить

ОБГРУНТУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ТОВ «СУРА»

ЗМІСТ



ЗМІСТ 3
ВСТУП 4
1.1 Фінансовий аналіз ТОВ «СУРА» 6
1.1.1 Звіт про рух грошових коштів від операційної діяльності 7
1.1.2 Вертикальний і горизонтальний аналіз звітності 8
1.1.3 Аналіз основних фінансових коефіцієнтів 16
2. ОБГРУНТУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ТОВ «СУРА» 29
2.1 Аналіз ринку металочерепиці 29
2.1.1 Виробники 29
2.1.2 Імпортери 31
2.1.3 Аналіз сильних і слабких сторін фірми 32
2.2 Аналіз цільового ринку фірми і вибір стратегії його обхвату 35
2.2.1 Розробка стратегії сегментації ринку і виділення цільових сегментів 35
2.2.2 Позиціонування товару у вибраному сегменті ринку 36
2.3 Вибір стратегії обхвату цільового ринку 38
2.4 Вибір маркетингової стратегії 40
2.4.1 Вибір стратегії з використанням матриці БКГ 40
2.4.2 Вибір стратегії з використанням матриці « МАК КІНСІ - ДЖЕНЕРАЛ ЕЛЕКТРИК» 42
2.4.3 План стратегічного маркетингу 44
3. ЕКОНОМІЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ ЗАХОДІВ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 46
3.1 Інвестиційний задум 46
3.2. Ознаки сегментації ринку 48
3.3. Прогноз продажів готової продукції 50
3.4 Виробничий план. Розрахунок обсягу обороту, собівартості, прибутку, рентабельності 52
3.5. Маркетинговий і організаційний план 63
3.6. Економічна ефективність інвестиційного проекту 65
4 ОХОРОНА ПРАЦІ 69
4.1 Аналіз шкідливих і небезпечних чинників 69
4.2 Розробка заходів щодо поліпшення умов праці 71
4.3 Забезпеченість працюючих засобами індивідуального захисту і спецодягом 72
4.4 Забезпеченість виробництва засобами санітарії і гігієни 74
4.5 Пожежна безпека 75
4.6 Охорона навколишнього середовища 78
ВИСНОВОК 82
ЛІТЕРАТУРА 85
Cмотрите также:
ХАРАКТЕРИСТИКА ТА АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

ЗМІСТ ВСТУП 7 1. ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА 10 БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ ТА ЙОГО РОЛЬ У УПРАВЛІННІ ПІДПРИЄМСТВОМ 1. Загальні засади та принципи планування 10 1.1.1. Функції й завдання планування 10 1.1.2. Роль планування в керування підприємством 11 1.1.3. Технологія планування 13 2. Бізнес-план як інструмент внутрішньофірмового планування 16 2.1.1 Сутність, мета та функції бізнес-плану 16 2.1.2 Розробка вченими-економістами рекомендацій з бізнес-планування 18 2.1.3 Етапи складання бізнес-плану 21 2.1.4 Порядок і особливості розробки бізнес-плану. Ошибка! Закладка не определена. 2.1.5. Структура та зміст бізнес-плану 27 2. АНАЛІТИЧНА ЧАСТИНА 32 ХАРАКТЕРИСТИКА ТА АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 2.1 Фінансовий аналіз ТОВ «СУРА» 32 2.1.1 Звіт про рух грошових коштів від операційної діяльності 33 2.1.2 Вертикальний і горизонтальний аналіз звітності 34 2.1.3 Аналіз основних фінансових коефіцієнтів 42 2.2. Обгрунтування стратегії ТОВ «СУРА» 55 2.2.1 Аналіз ринку метало черепиці 55 2.2.2 Аналіз цільового ринку фірми і вибір стратегії його обхвату 61 2.2.3 Вибір стратегії обхвату цільового ринку 65 2.2.4 Вибір маркетингової стратегії 65 3.ПРОЕКТНА ЧАСТИНА 72 ЕКОНОМІЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ ЗАХОДІВ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 3.1 Інвестиційний задум 72 3.2. Ознаки сегментації ринку 75 3.3. Прогноз продажів готової продукції 76 3.4 Виробничий план. Розрахунок обсягу обороту, собівартості, прибутку, рентабельності 78 3.5. Маркетинговий і організаційний план 89 3.6. Економічна ефективність інвестиційного проекту 91 ВИСНОВОК 95 ЛІТЕРАТУРА 98

Обгрунтування стратегії підвищення прибутковості діяльності підприємства (ІІІ частина дипломної роботи)

ЗМІСТ 2.3. Діагностика резервів підвищення прибутковості діяльності підприємства…………….......................................................................…..3 Розділ 3 Обгрунтування комплексної програми заходів спрямованих на підвищення прибутковості ТОВ „Трейдбізнесцентр” 6 3.1 Розробка організаційних заходів в контексті стратегії підвищення прибутковості діяльності підприємства 6 3.2. Ресурсне обгрунтування розроблених пропозицій та оцінка їх економічної ефективності 15 3.3 Оцінка впливу запропонованих рішень на основні показники діяльності ТОВ „Трейдбізнесцентр” 18 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 27

Формування стратегії розвитку ВАТ “...”

стор. Вступ 3 1. Аналіз діяльності ВАТ “Південний ГЗК” 4 1.1. Загальна характеристика компанії та дослідження особливостей її діяльності 4 1.1.1. Загальні відомості про ВАТ “Південний ГЗК” та його основне виробництво 4 1.1.2. Характеристика організаційної структури 7 ВАТ “Південний ГЗК”.................................................. 1.1.3. Аналіз фінансового стану підприємства...................... 1.2. Стратегічний аналіз ВАТ “Південний ГЗК”......................... 1.2.1. Аналіз стану галузі та конкуренти на внутрішньому ринку....................................................... 1.2.2. Конкурентний аналіз продукції ВАТ “Південний ГЗК”............................................................ 2. Формування стратегії розвитку ВАТ “Південний ГЗК”.............. 2.1. Обгрунтування альтернативних варіантів стратегії розвитку............................................................................. 2.2. Вибір критеріїв, обгрунтування остаточного “стратегічного набору” та механізму його виконання... 2.3. Рекомендації щодо впровадження стратегії розвитку на ВАТ “Південний ГЗК”................................................ Список використаних джерел.......................................................... Додатки.............................................................................................

Формування стратегії розвитку ВАТ “...”

стор. Вступ 3 1. Аналіз діяльності ВАТ “Південний ГЗК” 4 1.1. Загальна характеристика компанії та дослідження особливостей її діяльності 4 1.1.1. Загальні відомості про ВАТ “Південний ГЗК” та його основне виробництво 4 1.1.2. Характеристика організаційної структури 7 ВАТ “Південний ГЗК”.................................................. 1.1.3. Аналіз фінансового стану підприємства...................... 1.2. Стратегічний аналіз ВАТ “Південний ГЗК”......................... 1.2.1. Аналіз стану галузі та конкуренти на внутрішньому ринку....................................................... 1.2.2. Конкурентний аналіз продукції ВАТ “Південний ГЗК”............................................................ 2. Формування стратегії розвитку ВАТ “Південний ГЗК”.............. 2.1. Обгрунтування альтернативних варіантів стратегії розвитку............................................................................. 2.2. Вибір критеріїв, обгрунтування остаточного “стратегічного набору” та механізму його виконання... 2.3. Рекомендації щодо впровадження стратегії розвитку на ВАТ “Південний ГЗК”................................................ Список використаних джерел.......................................................... Додатки.............................................................................................

Стратегія розвитку підприємства

Вступ 3 1. Аналіз діяльності ВАТ “Південний ГЗК” 4 1.1. Загальна характеристика компанії та дослідження особливостей її діяльності 4 1.1.1. Загальні відомості про ВАТ “Південний ГЗК” та його основне виробництво 4 1.1.2. Характеристика організаційної структури 7 ВАТ “Південний ГЗК”.................................................. 1.1.3. Аналіз фінансового стану підприємства...................... 1.2. Стратегічний аналіз ВАТ “Південний ГЗК”......................... 1.2.1. Аналіз стану галузі та конкуренти на внутрішньому ринку....................................................... 1.2.2. Конкурентний аналіз продукції ВАТ “Південний ГЗК”............................................................ 2. Формування стратегії розвитку ВАТ “Південний ГЗК”.............. 2.1. Обгрунтування альтернативних варіантів стратегії розвитку............................................................................. 2.2. Вибір критеріїв, обгрунтування остаточного “стратегічного набору” та механізму його виконання... 2.3. Рекомендації щодо впровадження стратегії розвитку на ВАТ “Південний ГЗК”................................................ Список використаних джерел.......................................................... Додатки.............................................................................................

Стратегія розвитку підприємства

Вступ 3 1. Аналіз діяльності ВАТ “Південний ГЗК” 4 1.1. Загальна характеристика компанії та дослідження особливостей її діяльності 4 1.1.1. Загальні відомості про ВАТ “Південний ГЗК” та його основне виробництво 4 1.1.2. Характеристика організаційної структури 7 ВАТ “Південний ГЗК”.................................................. 1.1.3. Аналіз фінансового стану підприємства...................... 1.2. Стратегічний аналіз ВАТ “Південний ГЗК”......................... 1.2.1. Аналіз стану галузі та конкуренти на внутрішньому ринку....................................................... 1.2.2. Конкурентний аналіз продукції ВАТ “Південний ГЗК”............................................................ 2. Формування стратегії розвитку ВАТ “Південний ГЗК”.............. 2.1. Обгрунтування альтернативних варіантів стратегії розвитку............................................................................. 2.2. Вибір критеріїв, обгрунтування остаточного “стратегічного набору” та механізму його виконання... 2.3. Рекомендації щодо впровадження стратегії розвитку на ВАТ “Південний ГЗК”................................................ Список використаних джерел.......................................................... Додатки.............................................................................................

Управління розвитком підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 ФІНАНСОВИЙ РОЗВИТОК ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ РИНКОВОЇ ЕКОНОМІКИ 5 1.1 Значення та передумови фінансового розвитку підприємства 5 1.2 Функції та принципи уравління фінансовим розвитком підприємства 8 РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ПЕРЕДУМОВ ФІНАНСОВГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 12 2.1 Загальна характеристика ТОВ «Бритиш Моторс Україна» 12 2.3 Аналіз фінансового стану підприємства ТОВ «Бритиш Моторс Україна» 16 РОЗДІЛ 3 ОБГРУНТУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ФІНАНСОВГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 19 3.1 Стратегії фінансового розвитку підприємства 19 3.2 Обгрунтування стратегії фінансового розвитку підприємства 22 ВИСНОВКИ 27 ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 29 ДОДАТКИ 33

Конкурентні стратегії та їх порівняльна характеристика

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ СТРАТЕГІЙ КОМПАНІЙ 4 1.1. Конкурентні стратегії компаній: сутність та поняття 4 1.2. Теоретичні підходи до формування конкурентної стратегії компанії 8 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 1 18 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ ВАТ «Птахофабрика Україна» 19 2.1.Техніко-економічна характеристика підприємства 19 2.2.Оцінка маркетингової діяльності та конкурентної стратегії 21 2.3.Аналіз середовища підприємства 42 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 2 47 РОЗДІЛ 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ КОМПАНІЇ 48 3.1.Обгрунтування напрямків вдосконалення конкурентної стратегії 48 3.2.Програма вдосконалення конкурентної стратегії 50 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 3 55 ВИСНОВКИ 56 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 58

Обгрунтування маркетингової і цінової стратегії підприємства

Зміст Вступ 3 1. Теоретичні основи побудови маркетингової і цінової стратегії підприємства 4 1.1. Сутність і роль маркетингу в ринковій економіці 4 1.2. Стратегії маркетингу і умови їх застосування 8 1.3. Цінова політика підприємства 15 2. Аналіз маркетингової і цінової стратегії підприємства 2.1. Аналіз традиційних ринкових методів ціноутворення 21 2.2. Порядок розробки маркетингової стратегії 28 3. Формування маркетингової політики підприємства 3.1. Аналіз споживача 38 3.2. Товарний рух 46 3.3. Збутова політика підприємства 50 3.4. Стимулювання збуту 52 3.5. Показники ефективності маркетингової політики 62 Висновки 66 Список літератури 68

Стратегія та тактика управління виробничою діяльністю підприємства

ЗМІСТ Вступ………………………………………………………………………….. 1Розробка стратегії розвитку підприємства в сучасних умовах…………………………………………………………………………. 1.1 Сутність планування стратегії підприємства……………………. 1.2 Аналіз альтернатив та вибір стратегії підприємства…………… 1.3 Управління реалізацією стратегії………………………………… 2 Розробка пропозицій щодо впровадження основних напрямків стратегічного управління……………………………… 2.1 Вдосконалення організаційної структури управління готельним комплексом, орієнтованої на вирішення стратегічних проблем….. 2.2 Шляхи удосконалення процесу надання послуг в готельному комплексі «Турист» та обгрунтування ефективності запропонованих заходів. ……………………………………………….. Висновки………………………………………………………………………. Список літератури………………………………………………………….