институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Виховання школярів засобами туризму і краєзнавства в нових соціально-економічних умовах

Каталог пособий и учебных материалов | Туризм | Курсовая | Страниц: 27 | Год: 2005 | Размер: 29 кб. | Стоимость: 50 грн. | Смотреть | Купить

Виховання школярів засобами туризму і краєзнавства в нових соціально-економічних умовах

Вступ 3
1. Історичне становлення виховання школярів засобами туризму і краєзнавства в Україні 5
1.1. Історичне становлення виховання школярів засобами туризму і краєзнавства в Україні у кінці XIX ст. початку ХХ ст. 5
1.2. Подальший розвиток виховання школярів засобами туризму і краєзнавства в Україні за радянських часів 9
2. Основи туристського виховання на сучасному етапі 11
2.1. Мета і завдання, закони та принципи туристського виховання в нових соціально-економічних умовах 11
2.2. Естетична функція та методи виховання школярів засобами туризму 15
3. Культурно-просвітній та виховний потенціал галузі туризму 22
Висновки 25
Бібліографія 27

Cмотрите также:
Використання фольклору у морально-естетичному вихованні школярів

Вступ І. Теоретичні основи морально-естетичного виховання школярів. 1.1. Моральне виховання. 1.2. Естетичне виховання. ІІ. Фольклор – джерело формування моральної поведінки та естетичних вражень школярів. 2.1. Дитячий фольклор та його жанри. 2.2. Фольклор у вихованні культури поведінки школярів. 2.3. Виховання усвідомлення краси слова засобами усної народної творчості. ІІІ. Можливості використання фольклору як могутнього засобу морально-естетичного виховання з точки зору педагогічного та наукового досвіду. 3.1. Історична роль фольклору у морально-естетичному вихованні школярів. Висновки. Список використаних джерел. Додатки.

Вдосконалення економічного виховання сучасних школярів

Вступ 2 1. Теоретичні засади економічного виховання в школі 5 1.1 Сутність та цілі економічного виховання школярів 5 1.2 Структура та методи економічного виховання школярів 6 2. Напрямки вдосконалення шкільного економічного виховання на різних стадіях учбового процесу 10 2.1 Напрямки вдосконалення економічного виховання в початковій школі 10 2.2 Економічне виховання в середніх та старших класах 17 Висновок 22 Список використаної літератури 24

Статеве виховання молодших школярів

План 1. Статеве виховання – складова загального процесу виховної роботи 3 2. Статеві відмінності і їх вплив на статеве виховання молодших школярів 4 3. Форми і методи статевого виховання молодших школярів 6 Література 11

Про виховання молодших школярів

План Вступ 3 1. Особливості розвитку і виховання молодших школярів 5 2. Нові підходи до навчання і виховання 10 3. Національне виховання 13 Висновки 17 Література 19

Моральне виховання учнів засобами літератури

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ШКІЛЬНОГО ВІКУ 5 1.1. Сутність та основні характеристики морального виховання дітей 5 1.2. Виховання моральної поведінки у дітей шкільного віку 9 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ ЗАСОБАМИ ЛІТЕРАТУРИ 16 2.1. Проблеми морального виховання учнів засобами літератури 16 2.2. Приклади морального виховання засобами літератури 17 РОЗДІЛ 3. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ЗАСОБАМИ ЛІТЕРАТУРИ 20 3.1. База дослідження, методики 20 3.2. Проведення експерименту 21 3.3. Результати експерименту 28 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 33 ДОДАТКИ 35 План-конспект уроку

Моральне виховання молодших школярів в позашкільній діяльності

Вступ 2 Розділ 1. Теоретичні засади морального виховання молодших школярів 8 1.1 Історичнй огляд проблеми морального виховання у психолого-педагогічній літературі 8 1.2 Поняття мораль , моральність , моральне виховання , їх сутність 13 1.3 Завдання і зміст морального виховання учнів молодшого шкільного віку 21 1.4 Особливості морального виховання дітей молодшого шкільного віку 24 Висновок до 1 розділу 37 Розділ 2. Моральне виховання молодших школярів у позашкільній діяльності 38 2.1 Завдання і зміст позашкільної діяльності молодших школярів у моральному вихованні 38 2.2 Модель роботи з визначення особливостей формування моральної свідомості і моральної поведінки молодших школярів у позашкільній діяльності 41 2.3 Експериментальна перевірка моделі 43 2.4 Аналіз отриманих результатів дослідження 44 Висновки до 2 розділу 49 Висновки 51 Список використаних джерел 53 Додатки 57

Процеси навчання, виховання і розвитку здібностей дітей на уроках

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Процес виховання школярів у навчально-виховних закладах 5 1.1. Сутність, зміст і процес виховання 5 1.2. Рушійні сили процесу виховання 5 1.3. Фактори виховання 7 1.4. Мотиви виховання 7 1.5. Структура виховного процесу 8 1.6.Зміст виховання 10 Розділ 2. Процес навчання 12 2.1. Сутність навчання, його методологічна основа 12 2.2. Рушійні сили навчального процесу 13 2.3. Функції навчання 15 Розділ 3. Процеси навчання, виховання і розвитку здібностей дітей на уроках 16 Розділ 4. Взаємодія процесу навчання і виховання школярів 24 4.1. Вікові особливості дітей молодшого шкільного віку 24 4.2. Виховання у дітей гуманних рис особистості 27 4.3. Розвиток пізнавальних інтересів учнів 30 4.4. Формування у учнів дисциплінованості і ретельності 36 Висновки 42 Список використаної літератури 44

Естетичне виховання

Зміст ВСТУП.............................................................................................3 I. Естетичне виховання............................................................5 1.1. Роль естетичного виховання......................................5 1.2. Естетичне виховання школярів.................................9 II. Трудове навчання................................................................11 2.1. Поняття трудового навчання....................................11 2.2. Труд і розвиток особистості.....................................13 III. Естетичне виховання на уроках трудового навчання......14 ВИСНОВОК...................................................................................21 ЛІТЕРАТУРА.................................................................................23

Роль старшого покоління в патріотичному вихованні дітей в сім’ї

ВСТУП 3-4 РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ …..5-14 1.1. Патріотичне виховання: зміст та принципи 5 1.2. Методи патріотичного виховання 9 РОЗДІЛ 2. СІМ'Я ТА ПАТРІОТИЧНОНЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ …14-26 2.1. Реалізація патріотичного виховання у сім'ї, 14 як педагогічній системі 14-17 2.2. Умови успішної реалізації патріотичного виховання засобами старшого покоління 18-21 2.3. Загальна характеристика чинників успішного виховання у родині 22-26 ВИСНОВКИ 27 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 28-30

Екологічне виховання в молодших класах

Зміст Розділ І. Екологічна культура і зміст та умови формування. 1.1.Особливості формування екологічної культури в молодшому шкільному віці. 1.2. Педагогічні вимоги до екологічного виховання школярів. Розділ ІІ. Методи формування екологічної культури 2.1.Основні методи екологічного виховання засобами народних традицій 2.2. Ігри як засіб екологічного виховання 2.3. Застосування екологічних дослідів для формування екологічної культури Розділ ІІІ. Результати досліджень та їх обговорення 3.1.Застосування екологічного експеременту на уроках природозна- вства 3.2.Застосування екологічних ігор в позакласній роботі 3.3. Анкетування як критерій засвоєння учнями екологічних знань Висновки Список використаних літературних джерел