институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Професійне товарознавче мислення фахівця, який працює з товаром

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 14 | Год: 2010 | Размер: 14 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Професійне товарознавче мислення фахівця, який працює з товаром

Зміст

1. Професійне товарознавче мислення фахівця, який працює з товаром 3
2. Основні поняття в галузі класифікації товарів народного споживання 5
3. Задача 11
4. Задача 12
Література 14
Cмотрите также:
Професійне товарознавче мислення фахівця, який працює з товаром

Зміст 1. Професійне товарознавче мислення фахівця, який працює з товаром 3 2. Основні поняття в галузі класифікації товарів народного споживання 5 3. Задача 11 4. Задача 12 Література 14

Проблеми професійного виховання і навчання фахівця

План Вступ 3 1. Проблеми професійного виховання і навчання фахівця 5 2. Професійні особливості соціальної роботи 11 3. Ролі соціального працівника в установах соціального обслуговування. Класифікація і типологія ролей. 13 4. Професійне спілкування соціального працівника і соціального педагога 17 Висновки 25 Список використаної літератури 27

Проблеми професійного виховання і навчання фахівця

План Вступ 3 1. Проблеми професійного виховання і навчання фахівця 5 2. Професійні особливості соціальної роботи 11 3. Ролі соціального працівника в установах соціального обслуговування. Класифікація і типологія ролей. 13 4. Професійне спілкування соціального працівника і соціального педагога 17 Висновки 25 Список використаної літератури 27

Уява та мислення й норми розвитку

Вступ 3 1. Закони, за якими працює уява 4 2. З чого починається уява та мислення 7 3. Уява – відображення неіснуючого, яке ігнорує реальне 11 4. Уява – фактор руйнування стереотипів мислення і шаблонів дій 14 Висновки 21 Список використаної літератури 23

Розвиток творчого мислення дитини засобами хореографічного навчання

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА МИСЛЕННЯ 5 1.1. Поняття про мислення 5 1.2. Види мислення 11 1.3. Процеси мислення 17 1.4. Форми мислення 20 1.5. Пізнавальне мислення 26 РОЗДІЛ 2. ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ МИСЛЕННЯ 30 РОЗДІЛ 3. АКТИВІЗАЦІЯ ПРОЦЕСІВ ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ У ШКОЛЯРА СЕРЕДНЬОГО ВІКУ НА УРОКАХ ХОРЕОГРАФІЇ 34 РОЗДІЛ 4. ТРЕНУВАЛЬНІ ВПРАВИ НА РОЗВИТОК ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ 37 ВИСНОВКИ 41 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 43 ДОДАТКИ 45 Додаток А. Процес мислення 45

Мислення і засоби його активізації

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи, вивчення проблеми мислення 6 1.1. Поняття мислення 6 1.2. Процеси мислення 8 1.3. Види та форми мислення 9 1.4. Розв`язання логічних задач 14 1.5. Творче мислення та особистість 18 1.6. Розлади мислення 20 Розділ 2. Емпіричне дослідження явища мислення 34 2.1. Методики дослідження мислення 35 2.2. Організація проведення дослідження та результати 40 2.3. Рекомендації щодо покращання аналітичності мислення 43 Висновки 45 Список використаних джерел 47 Додатки 49

Зміст і організація роботи фахівця з фізичної реабілітації в лікувальній фізкультурі

Вступ 3 1. Обов’язки та кваліфікаційні вимоги фахівця з фізичної реабілітації 6 2. Специфіка роботи фахівця з фізичної реабілітації в лікувальній фізкультурі 8 3. Зміст професійної діяльності фахівця з фізичної реабілітації 11 Висновок 15 Література 16

Психологічні вимоги до особистості фахівця на сучасному етапі

Вступ 3 1. Особливості мислення 4 2. Комунікативні здібності 12 3. Творчість та лідерство 13 4. Стійка позитивна “Я-концепція” 16 5. Стресостійкість 19 Висновки 22 Література 24

Розвиток мислення дітей дошкільного віку

Вступ 3 1. Сучасні теорії розвитку мислення 4 2. Індивідуальний досвід дитини і мислення 8 3. Види мислення дошкільника 9 4. Моделювання як спосіб осмислення складних ситуацій і понять 11 5. Індивідуальності особливості розвитку мислення 12 6. Умови розвитку мислення дошкільників 14 Висновок 18 Список літератури 19

Мислення як об’єкт вивчення логіки

Вступ 3 1. Проблема істинності та формально-логічної правильності мислення 4 2. Поняття як форма мислення 9 3. Значення суджень як форми мислення 12 Висновок 15 Література 16