институт.com.ua - национальный студенческий портал Украины
  • ТОП-объявления
  • Работа для студентов
Система объявлений институт.com.ua поможет Вам найти или разместить объявления для студентов, связанные с образованием в Украине и зарубежом, трудоустройством для студентов, репетиторством. Также Вы можете разместить информацию об услугах в сфере образования.

Вакансии от ведущего новостного сервера Новости Мира

Мы рады пригласить к сотрудничеству целеустремлённых и образованных молодых людей. Если вы всегда в курсе событий в мире и не только, если вы отлично владеете языком, как инструментом выражения своих мыслей, если вам есть чем поделиться с окружающими вас людьми и миром мы рады предложить вам свои страницы для размещения ваших новостных и аналитических материалов.

Мы не ограничим ваc в средствах выражения, при условии что они не выйдут за пределы действующего законодательства. Мы не станем навязывать вам своё мнение и вмешиваться в творческий процесс. От вас требуется отличное знание грамматики и написание текстов без грамматических и пунктуационных ошибок. Так же обязательным требованием является понимание сути предмета или проблемы о которой пишете.

Если вы чувствуете в себе силы и желание творить, мы будем рады видеть ваши материалы на страницах сайта novostimira.com.ua

Гарантируем достойный и адекватный уровень оплаты ваших трудов.

Заполнить анкету можно здесь

Главная| Новости| Образование в Украине| Конференции, семинары| Работа для студентов| Рефераты| Контакты

Тема: Світ в світі системних уявлень

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 25 | Год: 2010 | Размер: 87 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Світ в світі системних уявлень

ЗМІСТ

1. ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА 3
1.1 Світ в світі системних уявлень 3
1.2 Функція та структура системи. 7
1.3 Метод дерева цілей 14
2. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА 20
2.1 Модель дерева цілей 20
2.2 Модель чорного ящика 21
2.3 Ієрархічна класифікація 22
2.4 Фасетна класифікація 23
ЛІТЕРАТУРА 25
Cмотрите также:
Світ в світі системних уявлень

ЗМІСТ 1. ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА 3 1.1 Світ в світі системних уявлень 3 1.2 Функція та структура системи. 7 1.3 Метод дерева цілей 14 2. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА 20 2.1 Модель дерева цілей 20 2.2 Модель чорного ящика 21 2.3 Ієрархічна класифікація 22 2.4 Фасетна класифікація 23 ЛІТЕРАТУРА 25

Предмет і соціальне призначення світу

1. Поняття про світ 3 2. Людина і світ 5 3. Історичний розвиток уявлень про світ і людину 8 Література 11

Стан проблем формування уявлень дошкільнят

Вступ 3 Розділ І. Стан розробки проблеми формування уявлень дошкільнят про професії 6 Розділ ІІ. Методологічні основи формування у дітей уявлень про професії 25 1.2 Особливості сприяння гри дошкільнят розвитку уявлень про професії 25 2.2 Організація навчально – виховного процесу в дошкільних навчальних закладах з метою створення умов для формування уявлень про світ професійної діяльності 35 Розділ ІІІ. Організація та проведення дослідження 43 Висновки 49 Список використаної літератури 51

Стан проблем формування уявлень дошкільнят

Вступ 3 Розділ І. Стан розробки проблеми формування уявлень дошкільнят про професії 6 Розділ ІІ. Методологічні основи формування у дітей уявлень про професії 25 1.2 Особливості сприяння гри дошкільнят розвитку уявлень про професії 25 2.2 Організація навчально – виховного процесу в дошкільних навчальних закладах з метою створення умов для формування уявлень про світ професійної діяльності 35 Розділ ІІІ. Організація та проведення дослідження 43 Висновки 49 Список використаної літератури 51

КУЛЬТУРА І СУЧАСНИЙ СВІТ

Вступ 3 1. Прояв культури особистості в суспільстві 4 2. Поняття та функції філософії культури в світі. Співвідношення культури і цивілізації 7 3. Традиції і новації в філософії культури в світі 11 висновок 14 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 15

Формування просторових уявлень в дошкільників (старший дошкільний вік)

Вступ 3 1. Особливості сприйняття простору дітьми дошкільного віку 4 2. Методика роботи з розвитку просторових уявлень в дошкільників 9 3. Скласти картотеку дидактичних ігор і вправ, що використовуються в роботі з розвитку просторових уявлень в дітей конкретної вікової групи 12 Висновок 15 Список використаної літератури 16 Педагогіка (математика)

Формування у дітей старшого дошкільного віку уявлень про сім'ю

План. Вступ 3 1.Психолого-педагогічні дослідження проблеми формування уявлень про сім'ю 6 2.Аналіз програмових вимог з проблеми 8 3.Визначення рівнів уявлень дітей старшого дошкільного віку про сім'ю (констатуючий експеримент) 19 4.Система роботи з дітьми старшого дошкільного віку з формування уявлень про сім'ю (формуючий експеримент) 21 5.Аналіз результатів проведеної роботи (контрольний експеримент) 22 Висновки та педагогічні рекомендації. 24 Використана література. 25 Об'єкт дослідження - процес формування уявлень про сім'ю. Предмет дослідження – Формування у дітей старшого дошкільного віку уявлень про сім'ю. Гіпотеза - формування в дітей дошкільного віку уявлень про сім'ю залежить від гармонічних подружніх і батьківсько-дитячих відношень в родині. Подружні відносини є одним з головних факторів, що впливають на психологічний мікроклімат у родині. Отже, вони обумовлюють стиль виховання, характер системи відносин “батьки – дитина” що, у свою чергу, визначає майбутнє дитини як сім'янина. Мета дослідження. Виходячи з даної гіпотези ми визначили мету дослідження – виявити формування в дітей повноцінних уявлень про сім'ю.

Сучасна політична ситуація у світі

Вступ 1. Сучасний світ і його обличчя 2. Загроза кризи цивілізації і політичні аспекти глобальних проблем 3. Філософська основа сучасного політичного мислення Висновок Використана література

Шляхи формування у дітей старшого дошкільного віку уявлень про соціальну дійсність

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи формування у дітей старшого дошкільного віку уявлень про соціальну дійсність 5 1.1 Психолого-педагогічне обґрунтування необхідності формування у дітей старшого дошкільного віку уявлень про соціальну дійсність…………………………………………………………………………...5 1.2 Аналіз програмових вимог щодо ознайомлення з соціальною дійсністю 17 Розділ 2. Експериментальна частина 19 2.1 Співпраця ДНЗ та сім’ї з проблемами формування уявлень про соціальну дійсність 19 2.2 Методика формування у дітей старшого дошкільного віку уявлень про соціальну дійсність 36 2.3 Аналіз результатів експериментальної роботи 41 Висновки 44 Список використаної літератури 45

Формування у дітей 7-го року життя уявлень про форму

Вступ 2 1. Особливості сприйняття дітьми форми предметів і геометричних фігур 4 2. Методика роботи з розвитку уявлень про форму у дітей дошкільного віку (старша група) 6 3. Скласти 2 конспекти нетрадиційних занять з цікавої математики для дітей конкретної вікової групи складовою частиною якого буде вирішення програмових завдань з формування уявлень про геометричну фігуру 8 Висновки 10