институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Розміщення галузей з виробництва товарів культурно – побутового призначення в Україні

Каталог пособий и учебных материалов | РПС | Контрольная | Страниц: 11 | Год: 2005 | Размер: 15 кб. | Стоимость: 20 грн. | Смотреть | Купить

Розміщення галузей з виробництва товарів культурно – побутового призначення в Україні

1. Комплекс культури. 3
2. Побутовий комплекс 6
Список використаної літератури 11

Cмотрите также:
Розміщення виробництва електропобутових товарів в світі і в Україні

Вступ 3 1. Фактори розміщення виробництва електропобутових товарів 5 2. Основне виробництво електропобутової техніки в світі 13 3. Особливості розміщення виробництва електропобутових товарів в Україні 23 Висновки 33 Список використаної літератури 35

Металургійний комплекс України

Вступ Розділ 1. Розміщення галузей металургійного комплексу у світі Розділ 2. Фактори розміщення галузей металургійного комплексу в Україні Розділ 3. Сучасний стан розвитку металургії в Україні Розділ 4. Проблеми та перспективи розвитку металугійного комплексу в Україні Висновки Список використаної літератури

Розміщення та розвиток транспортного машинобудування в Україні

План Вступ 3 1. Тенденції в розміщенні підприємств транспортного машинобудування 3 2. Структура транспортного машинобудування та розвиток його галузей в Україні 6 3. Регіональні особливості розміщення галузей транспортного машинобудування в Україні 16 Висновки 19 Література 21

Державне регулювання розвитку галузей матеріального виробництва

1. Завдання та форми державного регулювання розвитку галузей матеріального виробництва. 3 2. Методи прогнозування державних потреб у продукції галузей матеріального виробництва. 5 3. Обґрунтування ресурсами планів виробництва продукції основних галузей народного господарства. 14 Література 17

Система розподілення товарів виробничого призначення

Вступ 3 Система розподілення товарів виробничого призначення 4 1. Сутність і класифікація товарів виробничого призначення 4 2. Особливості прямого маркетингу товарів виробничого призначення 9 3. Особливості стимулювання збуту товарів виробничого призначення 13 Висновки 17 Список використаної літератури 18

РПС

1. Територіальний поділ праці і спеціалізація економічних районів 3 2. Розміщення і спеціалізація галузей тваринництва України 5 3. Розміщення галузей плодоовочеконсервної промисловості України 7 Література 9

Контрольна робота регіоналістика

1. Фактори розміщення продуктивних сил галузей хімії та органічного синтезу 3 2. Територіальна організація машинобудування в Україні його структура та особливості розміщення 8 Список літератури 16

Мікрохвильові печі

Вступ 3 Розділ l. 6 1.1. Значення даного товару 6 1.2. Сировина для виробництва 7 1.3. Особливості виробництва даного товару 11 1.4. Класифікація товарів даної групи 14 1.5. Асортимент товарів, їх характеристика, відмінні особливості, поради 16 1.6. Показники якості, правила пакування, маркування 20 1.7. Висновок 24 Розділ 2. 28 2.1. Організація робочого місця продавця у відділі по продажу товару 28 2.2. Організація приймання товарів 30 2.3. Підготовка товарів до продажу 32 2.4. Розміщення та викладка товарів на робочому місці 34 2.5. Організація продажу даних товарів в магазині 37 2.6. Висновок 40 3. Список використаної літератури. 44

АГРОПРОМИСЛОВИЙ КОМПЛЕКС УКРАЇНИ.

Зміст роботи 1. Роль агропромислового комплексу в народному господарстві. Структура і форми територіальної організації АПК. 2. Сільське господарство, його структура. 3. Розміщення галузей рослинництва. 4. Розміщення галузей тваринництва. 5. Територіальна структура АПК України. 6. Харчова промисловість як основна переробна ланка АПК. 7. Проблеми і перспективи розвитку АПК України.

Мерчандайзинг як умова успіху торговельної діяльності підприємства

Вступ 3 1. Основна частина 5 1.1. Аналіз існуючих прийомів рекламно-інформаційного розміщення товарів 5 1.1.1 Сутність мерчайндайзінгу 5 1.1.2 Мерчандайзінг як програмування поведінки покупця 7 1.1.3 POS в мерчандайзінгу 13 1.2 Вивчення впливу принципів розташування товарів на зміну об‘ємів товарообігу на прикладі аптеки 16 1.2.1 Загальна характеристика аптеки – бази дослідження 16 1.2.2 Вибір товарів аптечного асортименту для їх рекламно-інформаційного розміщення 18 1.2.3 Вивчення впливу принципів розміщення товарів на товарообіг 21 1.2.4 Соціологічні дослідження сприйняття відвідувачами аптек рекламно-інформаційного розміщення товарів 32 2. Заключна чатина 34 2.1 Висновки 34 2.2 Пропозиції 35 Додаток А 37 Додаток В 39 Література 43