институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Контрольна з маркетингу. Анкетування

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Контрольная | Страниц: 8 | Год: 2005 | Размер: 13 кб. | Стоимость: 20 грн. | Смотреть | Купить

Контрольна з маркетингу. Анкетування

1.Мета дослідження – виявлення потреб споживачів журналів іноземних мов для виходу на цільовий сегмент ринку поліграфічної фірми з новою продукцією. Об”єкт дослідження – вимоги споивача щодо якості, ціни, об”єму, змісту нового журналу.
2.Методологія дослідження – анкетування, яке проводиться серед студентів, викладачів вищих навчільних закладів та відвідувачів спеціалізованих магазинів.
3.Чинниками, які впливають на поведінку учасників ринку: ціна, реклама, якість, соціальний стан, вік.
4.Передбачування причинно-наслідкові зв”язки: між віком респондентів та цікавістю до придбання журналу, між професією та бажанням друкувати власні статті, між ціною та об”ємом споживання продукції.
АНКЕТА
Cмотрите также:
Контрольна робота з маркетингу

1.Вихідні ідеї, що лежать в основі маркетингу. 2 2.Стратегічне планування маркетингу. 8 Література: 14

Контрольна робота маркетинг

Вступ 3 1. Поняття маркетингу та історія розвитку маркетингу 4 2. Сучасна концепція маркетингу в українському готельному бізнесі 9 Висновки 17 Література 18

Контрольна з маркетингу

Завдання 1 2 Метою дослідження є виявлення потреб споживачів горілчаних виробів для забезпечення конкурентноспроможності продукції підприємства-виробника на ринку. 2 Методологія дослідження – анкетування, яке проводиться серед відвідувачів супермаркетів, ресторанів, барів. 2 Періодичність опитування – один раз на рік. 2 Критерії вибору ресопондентів: переважно чоловіки, вік респондентів від 25 років та середнім доходом сім”ї. 2 АНКЕТА 2 Завдання 2 7 Зробимо необхідні розрухунки (табл. 1.1) для заповнення пустих клітин табл. 1.2. 7 Література 14

Контрольна робота маркетинговий менеджмент

ВСТУП 3 1. РОЗВИТОК МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 4 1.1. Етапи розвитку маркетингу як науки 4 1.2. Зародження та розвиток маркетингу на підприємстві 5 1.3. Функціональний зв'язок маркетингу з іншими підрозділами підприємства 6 2. МАРКЕТИНГОВІ ОРГАНІЗАЦІЙНІ СТРУКТУРИ ПІДПРИЄМСТВА 10 2.1. Фактори, що впливають на організацію маркетингової структури на підприємстві 10 2.2. Основні форми організації відділу маркетингу на підприємстві та їх особливості 12 2.3. Організаційна структура управління, функції та критерії оцінки діяльності відділів маркетингу на підприємстві 13 2.4. Вимоги до працівників відділів маркетингу на підприємстві та критерії оцінки їх діяльності 15 3. ПРОПОЗИЦІЇ ПО УДОСКОНАЛЕННЮ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ ФФ «__» 17 3.1. Структурні та функціональні зміни 17 3.2. Вплив на бюджет маркетингу 22 3.3. Очікуваний вплив на показники роботи підприємства 26 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33

Контрольна з маркетингу

1. Система маркетингу 3 2. Типи конкурентів 4 3. Мета маркетингових досліджень 5 4. Теорія мотивації А. Маслоу 7 5. Диференціойований маркетинг 8 6. Двобічне нарощування асортименту 9 7. Способи отримання нових товарів 10 8. Структура ціни 12 9. Види підприємств оптової торгівлі 13 10. Моральні принципи маркетингу 15 Використана література 17

Еволюція концепції маркетингу

План 1. Різні версії визначення маркетингу. 2. Роль маркетингу в ринковій економіці. 3. Концепції маркетингу. 4. Основні принципи маркетингу.

Контрольна робота з маркетингу туризму

Історія застосування концепції маркетингу в туризмі 3 Опитувальний лист готелю. 7 Літературні джерела. 9

Контрольна робота з дисципліни: „Маркетинг”

1. Особливості маркетингу місць та маркетингу осіб 3 2. Поняття фірмового стилю 5 Список літератури 7

Контрольна робота з основ маркетингу та підприємницької діяльності

1. ПРИНЦИПИ І ЗАВДАННЯ МАРКЕТИНГУ 3 2. СУТЬ, СТРУКТУРА І ОСНОВНІ ОБ'ЄКТИ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 5 ЛІТЕРАТУРА 10

СУТЬ МАРКЕТИНГУ В ГОТЕЛЬНОМУ, КУРОРТНОМУ ТА ТУРИСТИЧНОМУ СЕРВІСІ

1. Сутність та зміст маркетингу в туризмі 2. Становлення та розвиток туристичного маркетингу 3. Функції маркетингу в туризмі 4. Основні умови та принципи застосування маркетингу в туризмі