институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Контрольна з історії педагогіки

Каталог пособий и учебных материалов | Педагогика | Контрольная | Страниц: 8 | Год: 2005 | Размер: 13 кб. | Стоимость: 20 грн. | Смотреть | Купить

Контрольна з історії педагогіки

1.Чому Ян Каменський являється засновником педагогічної науки 2
2.В чьому полягає антропологічне вивчення людини в спадщіні К.Д. Ушинського (психологічні основи Ушинського (на основі твору "Людина як предмет виховання" досвід антропологічного дослідження)) 2
3.Гуманістичні ідеї Василя Олекс. Сухомлинського (на основі роботи "Сердце віддаю дітям") 3
4.Особливості роботи братських шкіл на Києво-Могилянської академії (що вас вразило яке психолога в організації навчання в ціх закладах) 4
5.Нові педагогічні погляди течії у сучасній зарубіжній педагогіки М.Монтесорі 5
6.Особливості підходів до виховання особистості у спадщіні Сухомлинського 6
Використана література. 8

Cмотрите также:
МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ПЕДАГОГІКИ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ

ЗМІСТ ВСТУП.................................................................................................................3 РОЗДІЛ 1. ПЕДАГОГІКА ЯК НАУКА, ЇЇ СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТОК.5 1.1. Розвиток та становлення педагогіки.....................................5 1.2. Предмет педагогіки та її головні функції............................14 РОЗДІЛ 2. ЗАВДАННЯ ПЕДАГОГІКИ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ...........17 2.1. Завдання педагогіки на сучасному розвитку суспільства..17 2.2. Різноманітність течій сучасної зарубіжної педагогіки.......20 ВИСНОВКИ.......................................................................................................24 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………..25

Педагогіка і психологія

План Вступ………………………………………………………………………2 1. Педагогіка як наука про виховання……………………………3 2. Предмет педагогіки, її основні категорії……………………….6 3. Методологія педагогіки…………………………………………..8 4. Структура педагогіки, її зв`язок з іншими науками. Завдання педагогіки………………………………………………..9 5. Предмет психологічної науки……………………………………11 Висновок………………………………………………………………….15 Використана література………………………………………………..16

контрольна з педагогіки

Вступ 2 1. Процес виховання. 4 2. Процес навчання. 8 3. Категорія педагогіки. 12 Висновки 14 Список використаної літератури 15

Контрольна з історії педагогіки

1. Чому Яна Амоса Каменського вважали засновником педагогічної науки 3 2. Що розумів Ушинський під висловом “Щоб виховати людину всебічно необхідно вивчити її всебічно” 6 3. Гуманістична спрямованість спадщини Сухомлинського 7 4. Практика шкільництва Європейської освіти нового часу 9 Література 12

Становлення і розвиток соціальної педагогіки

Вступ Розділ 1. Історико-педагогічний аналіз становлення соціальної педагогіки як науки 1.1. Основні етапи становлення соціальної педагогіки 1.2. Соціальна педагогіка як галузь інтегративного знання Розділ 2. Теорія і практика соціальної педагогіки в Україні в сучасних умовах Висновки Список використаних джерел

Загальні основи педагогіки

Зміст 1. Загальні основи педагогіки…………………………………………3 2. Завдання педагогіки на сучасному розвитку суспільства.....…….11 3. Використана література…………………………………………….13

Сенсорне виховання дітей - педагогічна спадщина М.Монтесорі

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ СВІТОВОЇ ПЕДАГОГІКИ НА ПОЧАТКУ ХХ СТ. 5 1.1Головні особливості реформаторської педагогіки 5 1.2 Головні течії реформаторської педагогіки 8 РОЗДІЛ ІІ. МАРІЯ МОНТЕССОРІ – ВИДАТНИЙ ПРЕДСТАВНИК ГУМАНІСТИЧНОГО НАПРЯМКУ РЕФОРМАТОРСЬКОЇ ПЕДАГОГІКИ 11 2.1 Загальні засади педагогіки М. Монтесорі 11 2.2 Педагогічні методи, що застосовуються для дитячого виховання у педагогіці М. Монтесорі 13 2.3 Особливості проведення уроків 16 РОЗДІЛ ІІІ. ПЕДАГОГІКА СЕНСОРНОГО ВИХОВАННЯ М. МОНТЕСОРІ 19 3.1Виховання загальної чуттєвості 19 3.2 Виховання відчуття зору 23 3.3.Виховання слухового відчуття та розумове виховання 28 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33

Історія розвитку педагогіки

Вступ 1. Історія розвитку педагогіки як науки про виховання 2. Виховання – головна категорія педагогіки Висновок Література

Історія розвитку педагогіки

Вступ 1. Історія розвитку педагогіки як науки про виховання 2. Виховання – головна категорія педагогіки Висновок Література

Українське козацтво у вимірі сучасної педагогіки

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Козацька педагогіка як складова системи національного виховання в Україні 5 1.1. Мета української козацької педагогіки 5 1.2. Проблематика української козацької педагогіки на сучасному етапі розвитку національної педагогіки 6 Розділ 2. Українське козацтво у вимірі сучасної педагогіки 13 2.1. Українське козацтво як елемент національної освіти 13 2.2. Козацька педагогіка в системі сучасної освіти 19 Розділ 3. Козацька педагогіка в практичному застосуванні в загальноосвітньому навчальному закладі 22 3.1. Продовження козацьких звичаїв і традицій в середній загальноосвітній школі № 48 м. Миколаєва 22 3.2. Програма виховання на засадах козацької педагогіки 25 3.3. Виховні технології 29 Висновки 34 Список використаної літератури 36