институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Методичні підходи щодо урахування ризику

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 13 | Год: 2010 | Размер: 34 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Методичні підходи щодо урахування ризику

Зміст

1. Поняття інвестиційного ризику 3
2. Методичні підходи щодо урахування ризику 5
3. Кількісний аналіз ризику 8
Література 13
Cмотрите также:
Методичні підходи щодо урахування ризику

Зміст 1. Поняття інвестиційного ризику 3 2. Методичні підходи щодо урахування ризику 5 3. Кількісний аналіз ризику 8 Література 13

ЗАГАЛЬНІ ПІДХОДИ ЩОДО КІЛЬКІСНОЇ ОЦІНКИ РИЗИКУ В СПЕКТРІ ЕКОНОМІЧНИХ ПРОБЛЕМ

ЗМІСТ ВСТУП 3 ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА 6 ЗАГАЛЬНІ ПІДХОДИ ЩОДО КІЛЬКІСНОЇ ОЦІНКИ РИЗИКУ В СПЕКТРІ ЕКОНОМІЧНИХ ПРОБЛЕМ 6 АНАЛІТИЧНИЙ РОЗДІЛ 11 РОЗРАХУНКОВИЙ РОЗДІЛ 14 ВИСНОВКИ 15 ЛІТЕРАТУРА 18

ЗАГАЛЬНІ ПІДХОДИ ЩОДО КІЛЬКІСНОЇ ОЦІНКИ РИЗИКУ В СПЕКТРІ ЕКОНОМІЧНИХ ПРОБЛЕМ

ЗМІСТ ВСТУП 3 ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА 6 ЗАГАЛЬНІ ПІДХОДИ ЩОДО КІЛЬКІСНОЇ ОЦІНКИ РИЗИКУ В СПЕКТРІ ЕКОНОМІЧНИХ ПРОБЛЕМ 6 АНАЛІТИЧНИЙ РОЗДІЛ 11 РОЗРАХУНКОВИЙ РОЗДІЛ 14 ВИСНОВКИ 15 ЛІТЕРАТУРА 18

Зв’язок та співвідношення ризику та часу

1. Співвідношення часу та ризику 3 2. Влив ризику на величину дисконту (норми відсотку) 7 3. Моделювання доходу з урахування ризику та часу 13 4. Задача 17 В умовах ринкової економіки головним фактором впливу на обсяги виробництва є попит. Обсяг попиту на продукцію виробництва визначається, як загальна кількість продукції, яку бажають придбати споживачі продукції за одиницю часу при визначених умовах (детермінантах попиту). Функція залежності обсягу попиту від основних детермінантів має вигляд:... Список використаної літератури 21

Методичні підходи щодо формування комплексу маркетингових інструментів

Зміст Вступ 7 Анoтація 10 Розділ 1. Методичні підходи щодо формування комплексу маркетингових інструментів 10 1.1. Роль маркетингу в управлінні організацією 10 1.2 Організаційні принципи і функції маркетингової діяльності 13 1.2. Перспективний товарний асортимент як складова частина маркетингового комплексу підприємства 18 Розділ 2. Аналітичний розділ 34 2.1. Огляд підприємства 34 2.2. Види і напрямки діяльності 35 2.2 Структура управління підприємством 37 2.3 Кількісний та якісний склад персоналу 39 2.4 Оцінка фінансово-господарської діяльності 39 2.5. Виробнича діяльність 44 Розділ 3. Розробка методів вдосконалення комплексу маркетингових інструментів підприємства 48 3.1. Планування маркетингової діяльності підприємства 48 3.2 Пропозиції щодо удосконалення комплексу маркетингових інструментів підприємства та їх економічне обґрунтування 49 Висновок 54 Список використаної літератури 55 Додаток 1 56 Додаток 2 57

Біржові індекси та методичні підходи до їх розрахунку

Зміст 1. Біржові індекси та методичні підходи до їх розрахунку 3 2. Розвиток міжнародного ринку цінних паперів 19 3. Чи є цінні папери капіталом? 22 Література 23

Біржові індекси та методичні підходи до їх розрахунку

Зміст 1. Біржові індекси та методичні підходи до їх розрахунку 3 2. Розвиток міжнародного ринку цінних паперів 19 3. Чи є цінні папери капіталом? 22 Література 23

Методологічні підходи до техніки проведення аудиту

Зміст Вступ 3 1. Методологічні підходи до техніки проведення аудиту 6 2. Органолептичні методичні прийоми аудиту 12 3. Вибіркові і суцільні спостереження в аудиті 21 4. Розрахунково-аналітичні методичні прийоми в аудиті 25 5. Документальні методичні прийоми та контрольно-аудиторські процедури 29 Висновки та пропозиції 34 Список літератури 37 Додатки 38

Підходи до моделювання активного ризику

ЗАВДАННЯ: Підходи до моделювання активного ризику Задача 1 Задача 2 Список використаної літератури

Методичні підходи до вивчення поведінки споживачів

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Техніко-економічна характеристика ЗАТ «Прага» 4 Розділ 2. Споживачі та основні фактори, що впливають на їх поведінку 11 2.1. Вивчення споживачів 11 2.2. Фактори, що визначають оцінки і поведінку споживача 13 Розділ 3. Методичні підходи до вивчення поведінки споживачів 19 3.1. Напрямки вивчення споживачів 19 3.2. Відношення споживачів і підходи до їхнього вивчення 20 3.3. Вивчення відношення до підприємства 22 3.4. Вивчення системи цінностей споживачів 24 Розділ 4. Дослідження ставлення споживачів до продукції ЗАТ “Прага” торгова марка “Премиум” за допомогою багатофакторних моделей 35 Розділ 5. Розробка пропозиції щодо покращення ставлення споживачів ДО продукції ЗАТ “Прага” торгова марка “Премиум” 41 Список використаної літератури 43