институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Теоретичні основи мотивування

Каталог пособий и учебных материалов | Управление персоналом | Реферат | Страниц: 27 | Год: 2010 | Размер: 1112 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Теоретичні основи мотивування

план
вступ

Глава1
• Теоретичні основи мотивування
• Стратегія керування людськими ресурсами фірми.

Глава 2.
• Причини пасивності працівника.
• Мотивуючі чинники, принципи впливу на мотивацію людей.
• Методи поліпшення параметрів роботи.
• Економічна мотивація.

глава3
• засоби поліпшення мотивації праці
• мотивація-досвід закордонних країн
• рекомендації для сучасних умов

Висновок

Список літератури
Cмотрите также:
Характеристика механізму мотивування

Зміст Вступ 3 Характеристика механізму мотивування. Відмінності між поняттями «мотиви» та «стимули» 4 Висновок 13 Література 14

Характеристика механізму мотивування

Зміст Вступ 3 Характеристика механізму мотивування. Відмінності між поняттями «мотиви» та «стимули» 4 Висновок 13 Література 14

Механізм внутрішнього винагородження у системі мотивування підприємства сфери туризму

Зміст Вступ 3 1.Сутність механізму мотивації 5 2.Механізм внутрішнього винагородження у системі мотивування 13 3.Оцінка механізму внутрішнього винагородження у системі мотивування підприємства сфери туризму на прикладі ТОВ «Сага» 19 4.Проект заходів щодо вдосконалення мотиваційного механізму використання трудового потенціалу в ТОВ «ТК «САГА» 26 Висновки 38 Список використаних джерел 40

Мотивація

план вступ Глава1 • Теоретичні основи мотивування • Стратегія керування людськими ресурсами фірми. Глава 2. • Причини пасивності працівника. • Мотивуючі чинники, принципи впливу на мотивацію людей. • Методи поліпшення параметрів роботи. • Економічна мотивація. глава3 • засоби поліпшення мотивації праці • мотивація-досвід закордонних країн • рекомендації для сучасних умов Висновок Список літератури

Психологія мотивування і контролювання

Зміст 1. Зміст, структура і психологічні компоненти управління освітніми організаціями 3 2. Психологія мотивування і контролювання 8 3. Окремі функції управління навчанням 10 Завдання 1. 15 Завдання 2. 16 Завдання 3 17 Список літератури 20

Роль мотивації як функції управління

ВСТУП 2 Розділ 1. Теоретичні засади мотивації як функції управління 4 1.1. Сутність та еволюція поняття „мотивування” 4 1.2. Психологічні теорії мотивування 6 Розділ 2. Аналіз ролі мотивації в управлінні 14 2.1. Арсенал мотиваційних засобів менеджера 14 2.2. Зарубіжний досвід матеріального стимулювання персоналу 20 2.3. Методи нематеріальної мотивації трудової діяльності 25 2.4. Гуманізація праці, як провідна ланка нематеріальної мотивації 27 2.5. Заохочення робітників наданням вільного часу 29 2.6. Внутрішня мотивація 33 Розділ 3. Досвід вітчизняних фахівців щодо ролі мотивації 37 3.1. Стан мотивації праці на підприємствах України 37 3.2. Досвід HR-керівників провідних українських компаній щодо ролі мотивації як функції управління 40 ВИСНОВКИ 43 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 45

Мотивація праці персоналу підприємства

Вступ 3 1. Теоретичні основи мотивування 5 1.1.Сучасні теорії мотивації. 9 1.2. Мотивуючі чинники, принципи впливу на мотивацію людей. 14 1.3.1. Методи поліпшення параметрів роботи. 18 1.3.2. Причини пасивності працівника. 22 1.4. Економічна мотивація. 25 2. ДОСВІД КАДРОВОЇ ПОЛІТИКИ КОРПОРАЦІЇ ІНКОМ. 28 2.1. Роль відділу кадрів. 28 2.2. Принцип поваги до особистості. 29 2.3. Принцип довічної зайнятості. 32 2.4.Принцип єдиного статусу. 33 2.5. Канали зв'язку. 34 2.6. Розробка програм стимулювання праці 36 Висновок 43 Використана література 46

Контрольна основи менеджменту

ПЛАН 1. Методи досліджень у менеджменті: діалектичний, конкретно-історичний, системний підхід, науковий та експертний. 3 2. Застосування в управлінській діяльності для мотивування працівників теорії очікувань. 7 3. Яка різниця між місією некомерційної організації та місією комерційної? 13 Список використаної літератури. 14

Теоретичні основи PR

ПИТАННЯ: 7. Теоретичні основи PR 16. PR організації третього сектору 34. Процес комунікації і його елементи

Основи менеджменту

1. СУТНІСТЬ КАТЕГОРІЙ «УПРАВЛІННЯ» ТА МЕНЕДЖМЕНТ. УПРАВЛІНСЬКІ ВІДНОСИНИ ЯК ПРЕДМЕТ МЕНЕДЖМЕНТУ. СФЕРИ МЕНЕДЖМЕНТУ 3 2. ПОНЯТТЯ МОТИВУВАННЯ. СУЧАСНІ ТЕОРІЇ МОТИВАЦІЇ. СПІВСТАВЛЕННЯ ЗМІСТОВНИХ І ПРОЦЕСУАЛЬНИХ ТЕОРІЙ МОТИВАЦІЙ 9 3. ПОЯСНІТЬ СУТНІСТЬ ПОНЯТЬ «ЗОВНІШНЯ ТА ВНУТРІШНЯ ВИНАГОРОДА» 12 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 16