институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Класифікація зовнішніх чинників впливу на проект

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 15 | Год: 2010 | Размер: 17 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Класифікація зовнішніх чинників впливу на проект

Зміст


1. Класифікація зовнішніх чинників впливу на проект 3
2. Що таке оточення проекту? Як впливає оточення на реалізацію проекту? 7
3. Назвіть основні джерела фінансування інвестицій 11
Література 15
Cмотрите также:
Класифікація зовнішніх чинників впливу на проект

Зміст 1. Класифікація зовнішніх чинників впливу на проект 3 2. Що таке оточення проекту? Як впливає оточення на реалізацію проекту? 7 3. Назвіть основні джерела фінансування інвестицій 11 Література 15

Вплив спадковості вікових особливостей, статевих відмінностей на формування властивостей темпераменту

1. Наукове вивчення впливу генетичних чинників 4 2. Що відоме про роль генетичних чинників в психіці 6 3. Дослідження впливу спадковості на темперамент 7 4. Розлади психічного розвитку 10 5. Шизофренічні і афектні розлади 11 Висновок 15 Список використаної літератури 18

Аналіз факторів ціноутворення в галузі реалізації телевізійних приймачів

Зміст Вступ 3 РОЗДІЛ 1 Ціна – основний елемент ринкової економіки 4 1.1 Ціна та її функції 4 1.2 Класифікація цін 7 1.3 Цілі і чинники ціноутворення 10 РОЗДІЛ 2 Аналіз факторів ціноутворення в галузі реалізації телевізійних приймачів 16 2.1 Споживчі властивості товару 16 2.2Аналіз внутрішніх чинників ціноутворення 19 2.3 Аналіз зовнішніх чинників ціноутворення 26 РОЗДІЛ 3 Цінова політика підприємства 30 3.1 Цінова стратегія 30 3.2 Методи ціноутворення 34 Використана література 42

Небезпечні фактори виробничого середовища та їх тиск на організм

1. Види небезпечних та шкідливих виробничих чинників 3 1.1. Психофізіологічні та фізичні чинники 3 1.2. Вплив хімічних та біологічних чинників виробничого середовища 5 1.3. Дія шуму, ультразвуку, інфразвуку і вібрації 8 2. Вплив небезпечних випромінювань на організм людини 12 3. Регламентування дії чинників довкілля щодо їх впливу на здоров'я людей 15 Список використаних джерел 19

Тема: Економічний аналіз зовнішніх ефектів

Вступ 3 1. Зовнішні ефекти як прояв неспроможності ринку 1.1. Природа зовнішніх ефектів та їх види 5 1.2. Наслідки негативних зовнішніх ефектів 9 1.3. Наслідки позитивних зовнішніх ефектів 14 2. Механізм розв’язання проблем екстернаріїв 2.1. Приватні підходи щодо усунення небажаних наслідків 16 2.2. Суспільні інструментарії регуляції зовнішніх ефектів 22 3. Позитиви і негативи: співставлення 32 Висновки 34 Література 35

Дослідження впливу зовнішніх факторів на поведінку підприємства в ринковому середовищі

ВСТУП Розділ 1. Вплив зовнішніх факторів на поведінку підприємства 1.1. Поняття і хара¬ктерні риси підпри¬ємства основні ви¬ди його діяльності 1.2. Роль і місце підприємств в структурованому ринковому середовищі 1.3. Поняття факторів зовнішнього середовища 1.4. Дослідження впливу зовнішніх факторів на поведінку підприємства в ринковому середовищі Висновки до розділу 1 Розділ 2. Аналіз фінансового стану підприємства 2.1. Коротка характеристика приватного підприємства «Вікторіямедсервіс» 2.2. Техніко-економічний аналіз діяльності підприємства. Висновки до розділу 2 Розділ 3. Напрямки удосконалення фінансового стану приватного підприємства «Вікторіямедсервіс» 3.1. Вплив зовнішніх факторів на діяльність підприємства. Висновки до розділу 3 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ

Вплив зовнішнього середовища на діяльність підприємства

Вступ 3 Розділ І. Теоретичні аспекти дослідження впливу зовнішнього середовища на діяльність підприємства 5 1.1 Дослідження макросередовища підприємства 5 1.2 Дослідження впливу чинників безпосереднього оточення підприємства 9 1.3 Методика складання зведеного профілю зовнішнього середовища підприємства 12 Висновки до розділу 1 18 Розділ ІІ. Аналіз зовнішнього середовища ресторанного господарства при ТК «Назва» 20 2.1 Організаційно-економічна характеристика підприємства 20 2.2. Оцінка впливу чинників макросередовища на діяльність підприємства 27 2.3 Аналіз ринку споживачів продукції підприємства 28 2.4 Аналіз конкурентів 28 2.5 Аналіз впливу постачальників і маркетингових посередників 29 2.6 Аналіз впливу контактних аудиторій 30 Висновки до розділу 2 30 Розділ ІІІ. Шляхи ефективного функціонування підприємства на ринку 32 3.1 Складання зведеного профілю зовнішнього середовища підприємства 32 3.2 Побудова SWOT – матриці 33 3.3 Впровадження нових збутових технологій 34 Висновки до розділу 3 42 Висновки і пропозиції 43 Список літератури 45 Додаток 1 47 SWOT матриця для ГК «Назва» Додаток 2 48 Баланс Додаток 3 50 Звіт про фінансові результати

Оцінка впливу чинників зовнішнього середовища на прикладі готелю «Дніпро»

Зміст Вступ Розділ 1. Зовнішнє середовище підприємства та сутність концепції його впливу на діяльність 1.1. Розуміння та визначення зовнішнього середовища 1.2. Характеристика мікросередовища 1.3. Характеристика чинників макросередовища та їх врахування в процесі управління підприємством. 1.4. Методи аналізу зовнішнього середовища Розділ 2. Аналіз середовища готельного підприємства. 2.1. Характеристика підприємства 2.2. Обґрунтування та вибір методів оцінки зовнішнього середовища. 2.3. Коротка характеристика мікросередовища підприємства. 2.4. Коротка характеристика макросередовища підприємства. Розділ 3. Висновки та пропозиції щодо покращення роботи підприємства. Перелік використаної літератури Додатки

Організація праці менеджера

1. Підходи до розв’язання завдань безпеки й здоров’я. Безпека ділової людини. Здоров’я й успіх у бізнесі 3 2.Антистресовий захист. Психічний і психологічний самозахист. Фізична безпека. Рекомендації щодо поводження в особливих випадках 6 3. Людський чинник, його структура та характер впливу. Виділення й класифікація чинників 10 Перелік використаної літератури 15

Проект залучення зовнішніх інвестицій

Резюме 2 1. Організаційна структура підприємства 4 2. Організація виробничого процесу 6 3. План маркетингу 9 4. План інвестицій 18